Ik heb ook geen geld, dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:29 schreef Noork het volgende:
Jeetje zeg, Ik heb ook weinig kleren, maar jij slaat alles.
mogen we ook de inhoud zien?quote:
Nee zitten ook kleren in van m,n zusjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:58 schreef myfairlady het volgende:
[..]
mogen we ook de inhoud zien?
haha ik weet niet of je vies bent van anderen, maar ik heb veelste te veel kleren...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Ts begint
[afbeelding]
Tijd voor niruwe kleren dus. Had ik maar geld![]()
Ik heb veel 2ehands hoor..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
haha ik weet niet of je vies bent van anderen, maar ik heb veelste te veel kleren...
je mag wel wat hebben...
zelf kleren maken kan een goedkope oplossing zyn misschien? voor max. 10 euro een nieuwe broek ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb veel 2ehands hoor..
Maar nu probeer ik zoveel mogelijk nieuwe dingen in te proppen.
zal wel een oplossing zijn , maar dan moet je dat wel kunnenquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef myfairlady het volgende:
[..]
zelf kleren maken kan een goedkope oplossing zyn misschien? voor max. 10 euro een nieuwe broek ofzo
Zo, jij hebt ook weinig kleding zeg!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:11 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
* Smashing-Pumpkin doet ook mee
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |