abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17455574
Bij http://www.planon.nl
bij dat bedrijf werkt mijn oom, het was super leuk,
Mijn oom heeft tien gesprekken geregeld met verschillende functies zodat ik een goed beeld kreeg van de werkzaamheden die ik in na die functie zal kunnen verrichten.

Is dit vergelijkbaar met een soort van stage?
zo ja, als iemand informatie wilt van waat voor soort werk daar veirricht wordt zou ik het graag willen vertellen.

Omdat ik misschien informatica wil studereren en misschien andere mensen ook zou ik misschien mijn ervaringen kunnen delen.

Zo zijn er vrij weinig mensen die uit die van de universieit naar de informatica gaan,
alleen de Project Manager die heeft informatica gestudeerd.
Die zegt dat informatica op de Uni veel dieper gaat dan de HBO studie.

Als er vragen zijn kwa software systemen of studies vraag het me gerust, ik ben er niet voor niets een hele dag heen gegaan.

ik zal dit neit alleen op fok posten, maar ook op tweakers omdat daar ook veel geinteresseerden zitten. Hiervoor alvast mijn mededeling
Kusje
pi_17455692
"Software Enigneering bedrijf"

Wat heb je zelf voor kennis?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_17455795
Hoeveel bier heb jij op?
pi_17455810
Haha, hier kun je echt geen touw aan vastknopen. Op tweakers is deze post trouwens al verdwenen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:16:09 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_17455871
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 01:18 schreef Manweth het volgende:
Bij http://www.planon.nl
bij dat bedrijf werkt mijn oom, het was super leuk,
Mijn oom heeft tien gesprekken geregeld met verschillende functies zodat ik een goed beeld kreeg van de werkzaamheden die ik in na die functie zal kunnen verrichten.

Is dit vergelijkbaar met een soort van stage?
zo ja, als iemand informatie wilt van waat voor soort werk daar veirricht wordt zou ik het graag willen vertellen.

Omdat ik misschien informatica wil studereren en misschien andere mensen ook zou ik misschien mijn ervaringen kunnen delen.

Zo zijn er vrij weinig mensen die uit die van de universieit naar de informatica gaan,
alleen de Project Manager die heeft informatica gestudeerd.
Die zegt dat informatica op de Uni veel dieper gaat dan de HBO studie.

Als er vragen zijn kwa software systemen of studies vraag het me gerust, ik ben er niet voor niets een hele dag heen gegaan.

ik zal dit neit alleen op fok posten, maar ook op tweakers omdat daar ook veel geinteresseerden zitten. Hiervoor alvast mijn mededeling
leuk voor je.

nou en?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_17456695
Wow. Mag ik je aanraken?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 10:24:06 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17457782
NOu daar kon ik idd ook niet veel van maken. Probeer het later nuchter nog eens .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')