Nou precies, zie maar wat er met Ellen gebeurd is sinds ze met Bram werd opgescheept.....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:19 schreef babette21 het volgende:
ja met dat laatste ben ik het wel eens, Niels is door haar sterk gezakt wat betreft coolheidsgehalte
Ik vind Ellen eigenlijk nog steeds leuk, maar dan vooral in scenes zonder Bram erbij.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:48 schreef dunn0w het volgende:
Was Ellen daarvoor zo cool dan![]()
Yep daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:52 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik vind Ellen eigenlijk nog steeds leuk, maar dan vooral in scenes zonder Bram erbij.
Zeurkop!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie is Frederick de Groot? Jij bent toch toevallig ook niet verantwoordelijk voor de foute spelling van De Cock als De Kock in de Veronica gids, een fout die een aantal weken werd herhaald?
Behalve dan dat ze nu de serie uitmoet.......quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:30 schreef dunn0w het volgende:
Ja ik zie het verschil ook nie echt tussen toen en nu hahaaa ..
Ze had ook gewoon moeten meppenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar onm, maar ik vond het toch wel leuk om even te vermelden: Ik had vandaag Bettina bij mij aan de kassa! Ze had 2 kindertjes bij zich die allebei ontroostbaar gingen huilen, maar ze bleef toch heeeeeel aardig!
Vond ik wel leuk
Had ze Serge's Mini Me bij zich?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar onm, maar ik vond het toch wel leuk om even te vermelden: Ik had vandaag Bettina bij mij aan de kassa! Ze had 2 kindertjes bij zich die allebei ontroostbaar gingen huilen, maar ze bleef toch heeeeeel aardig!
Vond ik wel leuk
Ja is dat zo?? Jammerr... waarom moet zij eruit dan? kvind dat ze het best goed doet.. maarja haar rol is natuurlijk niet echt spannend ofzoo..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze nu de serie uitmoet.......
LN gaat er net als Bram uit. Voor beide dooie Pieten vind ik het niet erg. Laat Claire dan maar blijven, maar die gaat ook weg....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:56 schreef dunn0w het volgende:
Ja is dat zo?? Jammerr... waarom moet zij eruit dan? kvind dat ze het best goed doet.. maarja haar rol is natuurlijk niet echt spannend ofzoo..
Hihi, laat ze die dan maar meenemen naar ONM.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Had ze Serge's Mini Me bij zich?
SEND IN THE CLONE!!!!!!! (Frau Fabissina).quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:05 schreef Wup het volgende:
Hihi, laat ze die dan maar meenemen naar ONM.
Helemaal mee eens... Zelfkennis is heel wat waard.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeurkop!![]()
![]()
![]()
Jij bent rijp voor een rol in OMN. Met jouw "zelfkennis" begin je op Aaphke te lijken ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Helemaal mee eens... Zelfkennis is heel wat waard.
Ik ga niet happen in je bewust getypte spelfoutenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent rijp voor een rol in OMN. Met jouw "zelfkennis" begin je op Aaphke te lijken ...
Het is dan ook niet de bedoeling dat jij überhaupt in iets van mij hapt!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ga niet happen in je bewust getypte spelfouten![]()
Ik lijk niet op Carlo. Ik ben geen nichterig type. Ik lijk vreselijk veel op Vic Kever: temperamentvol, gedreven, opvliegend, ik ga gericht op mijn doel af. Als ik kwaad ben (en dan bedoel ik ECHT KWAAD ) lijk ik op Serge. Dan smak ik vanalles en nog wat tegen de muur.quote:Ik ben benieuwd als welk karakter jij jezelf zou typeren. Ik vind je wel iets weg hebben van een kruising tussen Carlo en Victor... en dat is als een compliment bedoeld.
hahaha, hoe verzin je het....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
En je hebt helemaal gelijk... Ik lijk niet alleen op Aafke, ik ben de über-Aafke.
Inderdaad! Nog stommer dan Aaphke kan niet ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
hahaha, hoe verzin je het....
Ik wist dat je dit zou gaan zeggen. Ik bedoelde meer de opvliegende kant van Carlo, die op dat gebied veel gelijkenissen vertoont met Victor. Jop de Vries kan trouwens ook perfect een nicht neerzetten, sla er maar eens een paar afleveringen 'Vrienden voor het leven' op na.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is dan ook niet de bedoeling dat jij überhaupt in iets van mij hapt!
Wees maar niet bang
[quote]Ik lijk niet op Carlo. Ik ben geen nichterig type. Ik lijk vreselijk veel op Vic Kever: temperamentvol, gedreven, opvliegend, ik ga gericht op mijn doel af. Als ik kwaad ben (en dan bedoel ik ECHT KWAAD ) lijk ik op Serge. Dan smak ik vanalles en nog wat tegen de muur.
Bettina Berger kan perfect een non-lezzie neerzetten. Sla er maar eens een paar afleveringen van "Ha Die Pa" op na ...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Jop de Vries kan trouwens ook perfect een nicht neerzetten, sla er maar eens een paar afleveringen 'Vrienden voor het leven' op na.
Nee, ik zeg het niet!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Inderdaad! Nog stommer dan Aaphke kan niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |