Ja en?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:07 schreef Wup het volgende:
Bovendien is Lieve helemaal niet niet zo lief, het is gewoon een slijmwijf dat zich door iedereen probeert te laten likken.
mja wat maakt haar het uit, ze had die Engel toch van Margot gekregen voor een kwartje ofzo? Maakt ze een leuk winstje op......jammer dat Woutertje haar dat niet meer kan komen aftroggelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aafke kon ik vandaag de hals omdraaien! Waar haalt ze het Godgore lef vandaan om de Engel te verkopen!? Had ze dat dan gedaan toen JP en Daan 'm wilden kopen!
niks lief dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja en?
Dat was gewoon om Niels een lesje te leren, zodat hij zijn poesjke in toom moet houden, maar hij doet het te strak. Ik had gehoopt dat lieve Lieve door de combinatie van alcohol en pillen helemaal uit haar bol was geschoten. Of dat ze een deur zou intrappen (incl. het hele decor, want dat schudt aan alle kanten als iemand een deur open of dicht rammelt), of inderdaad dat ze Niels eens goed zou onderkotsen. Als straf voor het feit dat hij Lieve met Dr. Slettebak bezeek.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
niks lief dus.
maar ja, jij had ook al beloofd dat ze zat was en Niels zou onderkotsen enzo.
Volgens mij wel eigenlijk. Tenminste zoiets dacht ik al toen Frederik de Groot opdook en tegelijkertid bekend werd dat ze de serie uit zou gaan. Maar nu al had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ziet die Aaphke nou in die gladde gluiperd van een Ligthart? Ze is stommer dan een ezel, want die stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Aaphke doet dat voor de 1.000e keer. Of is ze van plan om met Ligthart op te zouten?
neuh ik was je Vlaams nog aan het vertalenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hey!? Liggen jullie al te pitten?
Frederick de Groot speelt altijd de ultieme klootzak! In "De Fabriek" speelde hij de bad guy Jan van Gorcom.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:28 schreef Wup het volgende:
Volgens mij wel eigenlijk. Tenminste zoiets dacht ik al toen Frederik de Groot opdook en tegelijkertid bekend werd dat ze de serie uit zou gaan. Maar nu al had ik niet verwacht.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertitels.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:29 schreef Wup het volgende:
neuh ik was je Vlaams nog aan het vertalen
nee hoor, ik vind het juist leuk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertitels.
Och ja, ge künt wel aovoele da'k dun bij de Belgische grens woon. Ik zèn in principe nun halven Belg, zulle.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:36 schreef Wup het volgende:
nee hoor, ik vind het juist leuk.
Ik hoop dat ze morgen nog vertrekken. Wat is die Frederik de Groot trouwens een belabberd acteur. In Unit 13 vond ik em nog wel oké maar hier loopt ie maar te stotteren en te hakkelen :Rquote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat ziet die Aaphke nou in die gladde gluiperd van een Ligthart? Ze is stommer dan een ezel, want die stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. Aaphke doet dat voor de 1.000e keer. Of is ze van plan om met Ligthart op te zouten?
Ik vind juist Aafke zo slecht spelen nu.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog vertrekken. Wat is die Frederik de Groot trouwens een belabberd acteur. In Unit 13 vond ik em nog wel oké maar hier loopt ie maar te stotteren en te hakkelen :R
"Waar is m'n hoofd"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:08 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik vind juist Aafke zo slecht spelen nu.
Ze heeft het nooit gebruikt, dus kan het zijn dat ze het ergens heeft laten liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
"Waar is m'n hoofd"
In Unit 13 speelde Frederik de Groot de voor hem perfecte rol. Die speelde hij zo goed dat we zijn rol in OnM, die compleet anders is, niet pikken. Hij voldoet niet aan ons verwachtingspatroon, maar dat maakt hem nog geen slecht acteur. En dat stotteren en hakkelen staat natuurlijk in het scriptquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat ze morgen nog vertrekken. Wat is die Frederik de Groot trouwens een belabberd acteur. In Unit 13 vond ik em nog wel oké maar hier loopt ie maar te stotteren en te hakkelen :R
Wie is Frederick de Groot? Jij bent toch toevallig ook niet verantwoordelijk voor de foute spelling van De Cock als De Kock in de Veronica gids, een fout die een aantal weken werd herhaald?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frederick de Groot speelt altijd de ultieme klootzak! In "De Fabriek" speelde hij de bad guy Jan van Gorcom.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wie is Frederick de Groot? Jij bent toch toevallig ook niet verantwoordelijk voor de foute spelling van De Cock als De Kock in de Veronica gids, een fout die een aantal weken werd herhaald?
Ik snap ook niet wat ze inquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:40 schreef babette21 het volgende:
Een tijdje terug schreef ik dat ik Floor en Lieve nog 'n kansje wilde geven....
Inmiddels ben ik zover dat ik Floor een gestoord wiefke vindt. Ik vrees dat haar obsesieve gedrag de ondergang van Bram én Ellen gaat worden (wat klote is, want Bram is dan wel een ei maar Ellen is oke). Conclusie: Floor scoort laag...
Ik vind Lieve de laatste tijd ook steeds leuker wordenquote:Lieve wordt door iedereen als psycho gezien, maar was slechts depressief én is inmiddels genezen verklaard. Merel en Serge waren de tbs-ers, Lieve heeft ze volgens mij aardig op 'n rijtje. Ze kan Niels perfect op zijn plaats zetten en heeft leuke opmerkingen. Conclusie: Lieve scoort hoog!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |