Ja, een Philips DVDR70. Hij neemt wel op maar maar één ding tegelijk. Ik had eerst ONM ingesteld en daarna Kees & Co.(omdat Lizzy daarin meespeeltquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ook een Philips? De mijne weigert al een half jaar dienst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende week dinsdag zien we de (mede)pleger van de moord op Pascale Berings!!!Misschie het verkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende week dinsdag zien we de (mede)pleger van de moord op Pascale Berings!!!Wat mot die gtsttroep hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
Aha, je kijkt dus welquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
]Wat mot die gtsttroep hier?
Ik kijk alleen naar de scènes met Victoria Koblenko, Fajah Lourens en de oude Charlie ... alles met toeters.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:
Aha, je kijkt dus wel![]()
Laura heeft ook toetersquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de scènes met Victoria Koblenko, Fajah Lourens en de oude Charlie ... alles met toeters.
Dat probleem klinkt me erg bekend in de orenquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, een Philips DVDR70. Hij neemt wel op maar maar één ding tegelijk. Ik had eerst ONM ingesteld en daarna Kees & Co.(omdat Lizzy daarin meespeelt) Vervolgens neemt hij dus eerst ONM op (neem ik aan), staat dan een half uur stil, en begint dan met Kees & CO op te nemen over ONM heen
![]()
Die is te oud.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
Laura heeft ook toeters![]()
Wederom bedankt weet_ik_veel.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik: [.....]
Of het verkeerde bericht...quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Misschie het verkeerde topic![]()
Dat mocht GTST willen.......quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Al die soaps beginnen na verloop van tijd op elkaar te lijken.![]()
En Sjors?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die is te oud.
OnM en GTST (of wijlen Goudkust) lijken meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggen... en dat is ook niet verwonderlijk, want ze komen allemaal uit dezelfde koker. Bewust of onbewust wordt er heel wat gerecycledquote:Op donderdag 4 maart 2004 23:32 schreef Wup het volgende:
Dat mocht GTST willen.......
de belangrijkste factor, humor, ontbreekt al jaren in GTST.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
OnM en GTST (of wijlen Goudkust) lijken meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggen... en dat is ook niet verwonderlijk, want ze komen allemaal uit dezelfde koker. Bewust of onbewust wordt er heel wat gerecycled
Yammi!quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
En Sjors?
Ook GTST heeft humor, met name van karakters als Govert Harmsen en Robin Visser. Dat de humor in GTST al jaren ontbreekt lijkt me wat overdreven. Zowel OnM als GTST hebben zo hun humor-rijke en humor-arme periodes. OnM zit qua humor (met name van Joost & Arthur) de afgelopen maanden in een 'vruchtbare' periode. Al zou je de (wan)prestaties van enkele karakters en/of acteurs in GTST natuurlijk ook als humor kunnen bestempelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
de belangrijkste factor, humor, ontbreekt al jaren in GTST.
ja, da's ook weer waar. Ligt natuurlijk maar net aan wat je grappig vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook GTST heeft humor, met name van karakters als Govert Harmsen en Robin Visser. Dat de humor in GTST al jaren ontbreekt lijkt me wat overdreven. Zowel OnM als GTST hebben zo hun humor-rijke en humor-arme periodes. OnM zit qua humor (met name van Joost & Arthur) de afgelopen maanden in een 'vruchtbare' periode. Al zou je de (wan)prestaties van enkele karakters en/of acteurs in GTST natuurlijk ook als humor kunnen bestempelen.
Precies! Wat humor, schoonheid, goed, fout (of welke kwalificate dan ook) is, is voor iedereen verschillend. Als je maar lang genoeg naar iets kijkt zie je er vroeg of laat wel humor in... en da's maar goed ook, want lachen is gezond.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
ja, da's ook weer waar. Ligt natuurlijk maar net aan wat je grappig vind.
helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy is leuk..
Ik heb Nikki vanaf het begin leuk gevonden. En wat voor een kar stront kreeg ik toen over me heen! Maar: het is met jullie allen goed gekomen, want jullie vinden haar nu ook leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy is leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |