abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17504565
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:39 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ook een Philips? De mijne weigert al een half jaar dienst
Ja, een Philips DVDR70. Hij neemt wel op maar maar één ding tegelijk. Ik had eerst ONM ingesteld en daarna Kees & Co.(omdat Lizzy daarin meespeelt ) Vervolgens neemt hij dus eerst ONM op (neem ik aan), staat dan een half uur stil, en begint dan met Kees & CO op te nemen over ONM heen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_17504691
Volgende week dinsdag zien we de (mede)pleger van de moord op Pascale Berings!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_17504726
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende week dinsdag zien we de (mede)pleger van de moord op Pascale Berings!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschie het verkeerde topic
pi_17504747
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
SPOILER
Wat mot die gtsttroep hier?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_17505092
Is het jullie trouwens al opgevallen dat Melle Hartman in de reclame van Dommelsch speelt? Met die tatoeage
pi_17505116
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
]Wat mot die gtsttroep hier?
Aha, je kijkt dus wel
pi_17505165
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:

Aha, je kijkt dus wel
Ik kijk alleen naar de scènes met Victoria Koblenko, Fajah Lourens en de oude Charlie ... alles met toeters.
pi_17505333
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik kijk alleen naar de scènes met Victoria Koblenko, Fajah Lourens en de oude Charlie ... alles met toeters.
Laura heeft ook toeters
pi_17505372
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:43 schreef Svensational het volgende:

Ja, een Philips DVDR70. Hij neemt wel op maar maar één ding tegelijk. Ik had eerst ONM ingesteld en daarna Kees & Co.(omdat Lizzy daarin meespeelt ) Vervolgens neemt hij dus eerst ONM op (neem ik aan), staat dan een half uur stil, en begint dan met Kees & CO op te nemen over ONM heen
Dat probleem klinkt me erg bekend in de oren

Ik heb een DVDR1000... en heb er alleen maar ellende mee gehad (2x gerepareerd en nu nog niet in orde), maar gelukkig heb ik nog garantie. De techniek staat m.i. nog in de kinderschoenen en levert nog niet dezelfde kwaliteit die je ook van een dvd-speler verwacht. Philips doet goede uitvindingen, maar ze brengen hun produkten, gedwongen door de concurrentie, te vroeg op de markt. Eigenlijk moet je zo'n ding pas kopen als hij helemaal uitontwikkeld is.

Maar om weer ff on-topic te blijven: Ik ben wel blij dat m'n dvd-recorder het deed tijdens dé soapmomenten van het afgelopen jaar.
pi_17505384
Vooruitblik:

Maandag 8 maart

JP vindt het belachelijk dat Aafke zich zo snel gewonnen geeft. Hij besluit in zijn eentje door te vechten! Joost probeert broerlief Hugo zo gek te krijgen om te investeren in zijn nog te maken horrorfilm. Door een verkeerde opmerking naar JP krijgt Duuk te horen dat hij zijn slaapplaats boven De Engel nu wel kan vergeten. Tijdens een vorderingsgesprek van het onderzoek verbaast Kyra zich over de houding van Chris, totdat zijn ware aard weer naar boven komt.

Dinsdag 9 maart

Nu Duuk zonder slaapplaats zit, is hij wel heel direct tegen mooie vrouwen aan de bar. Niet iedereen is hier van gediend. Aafke heeft het gevoel alleen te staan wat de kwestie De Engel betreft. Gelukkig staan Niels en Renee haar bij. Op de hectische momenten in huize de Boei is daar altijd reddende engel Floor om bij te springen. Alleen weten Ellen en Bram niet of ze hier nou blij mee moeten zijn. Hugo verwacht een belangrijke fax, maar de fax lijkt niet binnen te komen.

Woensdag 10 maart

Joost is zeer enthousiast over het filmscript dat hij met Carlo heeft bedacht. Alleen laat de compagnon het er nu een beetje bij zitten en dat komt Joost niet zo heel goed uit. Helemaal niet nu hij zijn startbudget van 10.000 euro binnen heeft. Chris beschuldigt Kyra van het achterhouden van belangrijke informatie met betrekking tot het onderzoek. Koen houdt iets achter voor Aafke. Lizzy kan haar geluk niet op: haar artikel over het infocentrum voor tienermoeders wordt in de krant geplaatst.

Donderdag 11 maart

Na een hoop verwarring geeft Tara eindelijk toe aan haar gevoelens voor Carlo. Aafke krijgt onverwachts bezoek van José, de dochter van Koen. Ariel is getuige van de eerste tekenen van leven van het kindje in de buik van Floor. Na een verhitte discussie met Arthur kan Bettina naar Aafke toe om zaken te doen. Nu moet Aafke het nieuws aan JP vertellen. En dat op dezelfde dag als het mogelijk slechte nieuws met betrekking tot wanneer hij antwoord krijgt op zijn bezwaarschrift aan de Provinciale Staten.

Vrijdag 12 maart

Carlo en Tara komen erachter dat sommige geheimen wel veilig zijn bij Joost. Het blijkt dat Lizzy nog niets van het verliefde stel af weet. Voor het eerst sinds tijden hebben Niels en Lieve een romantische avond samen. Duuk ontmoet een bijzondere vrouw tijdens het uitgaan en weet zo onderdak voor zichzelf te regelen. Floor en Bram raken verstrengeld in een moeilijke conversatie. Floor weet zich hierna geen raad en besluit het feest van Tara te bezoeken om helemaal los te gaan. In de Galaxy snapt Joost niet waar Floor mee bezig is, maar hij kan haar niet meer stoppen.
pi_17505450
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:

Laura heeft ook toeters
Die is te oud.
pi_17505640
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik: [.....]
Wederom bedankt weet_ik_veel.

veel Aafke gedoe zo te zien, verheug ik me niet op.
Duuk krijgt het druk met de vrouwen, ik ben benieuwd wat ze allemaal voor hem opgeduikeld hebben.....
pi_17505667
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
Misschie het verkeerde topic
Of het verkeerde bericht...

Al die soaps beginnen na verloop van tijd op elkaar te lijken.
pi_17505713
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Al die soaps beginnen na verloop van tijd op elkaar te lijken.
Dat mocht GTST willen.......
pi_17505774
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Die is te oud.
En Sjors?
pi_17506309
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:32 schreef Wup het volgende:
Dat mocht GTST willen.......
OnM en GTST (of wijlen Goudkust) lijken meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggen... en dat is ook niet verwonderlijk, want ze komen allemaal uit dezelfde koker. Bewust of onbewust wordt er heel wat gerecycled

Off-topic:
Over recycling gesproken... Het toppunt van verhaallijn-recycling is wel 'The Bold and the Beautiful'.
Er hangt zelfs een bordje 'Sally says recycle' bij het kantoor van Sally Spectra.
pi_17506360
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:57 schreef Iwan1976 het volgende:
OnM en GTST (of wijlen Goudkust) lijken meer op elkaar dan je op het eerste gezicht zou zeggen... en dat is ook niet verwonderlijk, want ze komen allemaal uit dezelfde koker. Bewust of onbewust wordt er heel wat gerecycled
de belangrijkste factor, humor, ontbreekt al jaren in GTST.
pi_17506601
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:

En Sjors?
Yammi!
pi_17507048
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 00:00 schreef Wup het volgende:
de belangrijkste factor, humor, ontbreekt al jaren in GTST.
Ook GTST heeft humor, met name van karakters als Govert Harmsen en Robin Visser. Dat de humor in GTST al jaren ontbreekt lijkt me wat overdreven. Zowel OnM als GTST hebben zo hun humor-rijke en humor-arme periodes. OnM zit qua humor (met name van Joost & Arthur) de afgelopen maanden in een 'vruchtbare' periode. Al zou je de (wan)prestaties van enkele karakters en/of acteurs in GTST natuurlijk ook als humor kunnen bestempelen.
pi_17507101
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 00:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook GTST heeft humor, met name van karakters als Govert Harmsen en Robin Visser. Dat de humor in GTST al jaren ontbreekt lijkt me wat overdreven. Zowel OnM als GTST hebben zo hun humor-rijke en humor-arme periodes. OnM zit qua humor (met name van Joost & Arthur) de afgelopen maanden in een 'vruchtbare' periode. Al zou je de (wan)prestaties van enkele karakters en/of acteurs in GTST natuurlijk ook als humor kunnen bestempelen.
ja, da's ook weer waar. Ligt natuurlijk maar net aan wat je grappig vind.

vrijdag 5 maart 2004 @ 00:52:31 #146
80173 Basic
Living large...
pi_17507421
achja iedere week is leuk bij onder weg dus ook deze week we gaan er weer voor
Live your life
  vrijdag 5 maart 2004 @ 01:00:31 #147
87124 S0n1cS_H34T
SuperSonic Surprise
pi_17507577
Lizzy is leuk..
www.nbaforum.nl.tt: Where NBA fans meet. Registreer en doe mee aan onze exclusieve NBA Toto !
NBA Fan : Seattle SuperSonics
MLB Fan : Oakland Athletics
pi_17507681
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
ja, da's ook weer waar. Ligt natuurlijk maar net aan wat je grappig vind.
Precies! Wat humor, schoonheid, goed, fout (of welke kwalificate dan ook) is, is voor iedereen verschillend. Als je maar lang genoeg naar iets kijkt zie je er vroeg of laat wel humor in... en da's maar goed ook, want lachen is gezond.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 02:36:53 #149
80173 Basic
Living large...
pi_17508391
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 01:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy is leuk..
helemaal mee eens!!
Live your life
pi_17508498
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 01:00 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy is leuk..
Ik heb Nikki vanaf het begin leuk gevonden. En wat voor een kar stront kreeg ik toen over me heen! Maar: het is met jullie allen goed gekomen, want jullie vinden haar nu ook leuk.

En als jullie deze tekst niet zint .... ik ben nu half bezopen ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')