nou dat vond ik ook net op het randje hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij doet er alles aan om zijn "poesjke" te verwennen.
Vorige week liepen Duuk en Hugo nog met katers rond te stappen in het Beatrix.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het valt me trouwens op dat er in ONM alsmaar veel en vooral lekker wordt gevreten en gezopen, like there's no tomorrow. Slechts heel af en toe heeft er iemand een kater. Behalve Vic Kever: hij was zwaar aan de booze toen hij Merel bijna om zeep had geholpen en hij donderde Joyce's foto van de schouw toen ze "dood" was.
Laat Lieve nou maar snel op de lunatic toer gaan, dit is niks zo. Pure zendtijdvervuiling.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve Lieve is het tegengestelde van Tartara: de ene een doetje, de andere een platte hoer met tieten.
Nou ... met een kater en een "poesje" lag Duuk in bed. Huugs kater was van korte duur, want van Kyra kreeg hij een koude douche. Ze wil alleen maar vriendjes blijven, ach gossie, het popje....quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
Vorige week liepen Duuk en Hugo nog met katers rond te stappen in het Beatrix.
Ik krijg zo onderhand het idee dat wij tweeën eens een rol in ONM moeten gaan spelen. Verbouwen we daar ff het decor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:25 schreef Wup het volgende:
Laat Lieve nou maar snel op de lunatic toer gaan, dit is niks zo. Pure zendtijdvervuiling.
ow dat huis van Ellen en Bram eerst dan. Daar word je toch spontaan kleurenblind van.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik krijg zo onderhand het idee dat wij tweeën eens een rol in ONM moeten gaan spelen. Verbouwen we daar ff het decor.
Ik zie niet graag nog een Nederlandse soap ter ziele gaan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik krijg zo onderhand het idee dat wij tweeën eens een rol in ONM moeten gaan spelen. Verbouwen we daar ff het decor.
haha, goudkust daar was ik onschuldig aan hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie niet graag nog een Nederlandse soap ter ziele gaan.![]()
Ja, we moeten origineel blijven. Door het bed zakken gaat niet meer. Dat deden Joost en Lizzy al, hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:32 schreef Wup het volgende:
ow dat huis van Ellen en Bram eerst dan. Daar word je toch spontaan kleurenblind van.
Nou ... als babe en hunk kunnen we de serie best wel verrijken. Toch, Wup?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zie niet graag nog een Nederlandse soap ter ziele gaan.![]()
Die had een kop om hout op te hakken ...quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:51 schreef Wup het volgende:
Ik het best jammer dat Levi Duynstee zo snel weer van het toneel is verdwenen. Die kon nog wel een beetje vals doen.
Haha neen ligt niet aan jou, ze hadden een soort staartje in dr haar gefrut.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of zag Dash 3-In-1 er vandaag als een malloot uit?
Volgens mij droeg ze een pruik van buffelleer. Dash 3-In-1 moet echt een paar kilo afvallen, of heeft de Bond van Dikkerds Endemol een flinke subsidie toegekend?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
Haha neen ligt niet aan jou, ze hadden een soort staartje in dr haar gefrut.
Het was iid. geen gezicht.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of zag Dash 3-In-1 er vandaag als een malloot uit?
Kan dit topic nu dicht?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
Ook een Philips? De mijne weigert al een half jaar dienstquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:24 schreef Svensational het volgende:
Weer niet gezien...mijn dvd-recorder weigert dienst![]()
Je vroeg er zelf om.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Da's toch geen kop? Da's een poef met een gezicht er in ....
Kijk 'ns goed. Ze staat er al bijquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft niet iemand een paar leuke captures van Isis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |