Is hij een flikker?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:00 schreef Basic het volgende:
Bram mag wel weg ja die gay
Ban this person please?!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:37 schreef babette21 het volgende:
Ellen had groot gelijk, die Floor moet gewoon opzouten!
Das lang geleden dat ze dat deed..... Super!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:35 schreef babette21 het volgende:
Ellen zegt tenminste waar 't op staat...
Nou je het zegt ... hij deed ooit aan Hints mee en toen vond ik 'm (en nou wil ik 'm niet voor z'n hoofd stoten) erg verwijfd doen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:47 schreef Basic het volgende:
Yep bram is irl gay
Bettina Berger (Renée Couwenberg) schijnt in het echt hetero te zijnquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is hij een flikker?
Wel raar dat hij dan op LN en Floor valt en in het verleden op Juliette en Kyra .....
Nou .... gezien het feit dat de relatie van Bram en LN op de klippen gaat lopen, kan het best nog wel eens waar zijn dat Floor Bram inpakt. Ze is erg jong, maar wel hhhmmmmm!quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:59 schreef babette21 het volgende:
Heb alleen 't begin en eind gezien, maar is wel duidelijk dat die Floor niet spoort... wat is er tussendoor gebeurd? Heeft ze 'm gezoend ofzo?!?!
Ja, maar helaas had Carlo niet echt een mes in zijn pens ....quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
Het is wel behelpen zo'n Claireloos weekje.
Hoogtepunt vandaag was dat Joost van de trap viel.
verder erg saai.
Lieve loopt tegen iedereen te slijmen en tegen Niels alleen maar te chagrijnen.
En dat kan Claire natuurlijk veel beter...............
Okay ... dan laten we Bram in een ravijn vallen en dan neem ik Floor wel .... hoewel .... I have to get rid of the baby, hahahahahahaha....quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
Misschien neemt Joyce wel een leuke vent voor Ellen mee uit Amerika.
Vond Carlo ook wel grappig met dat mes en dat bloed!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:12 schreef Wup het volgende:
Hoogtepunt vandaag was dat Joost van de trap viel.
verder erg saai.
haha, nee hoor ze is zwanger en ze heeft sinds deze week ineens een buikje.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:41 schreef Rocketeer het volgende:
Is die floor nou zwanger ofzo?? Of heeft dat mens gewoon een vette pens??![]()
![]()
Alletwee!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:41 schreef Rocketeer het volgende:
Is die floor nou zwanger ofzo?? Of heeft dat mens gewoon een vette pens??![]()
![]()
Ze is van de ene dag op de andere zes maanden zwanger...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
... een buikje.
Dat wordt met veel enthousiasme in beeld gebracht.
Het was een ongelukje. Bij het volgende meisje zal ik een vingerhoed gebruiken .....quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:41 schreef Rocketeer het volgende:
Is die floor nou zwanger ofzo??
Lieve Lieve is het tegengestelde van Tartara: de ene een doetje, de andere een platte hoer met tieten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
Niels zijn rol gaat er ook niet vooruit nu met dat gedoe met Lieve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |