ojah, ik was die betriuwbare bron van hem weer even vergeten......quote:Op zondag 7 maart 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
WIV weet dat niet, hij zuigt dat uit z'n duim.![]()
Bij ons op de redactie van Veronica Magazine is dat al bekend. We weten de meeste info al weken voor de nieuwe gids uitkomt.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
ojee wat sneu, hoe weet je dat? Misschien is ze tijdelijk even weg, dt ze later nog even terugkomt? Of dat ze gercast terugkomt?
Dat gaat ongeveer gebeuren. Het blijkt n.l. dat Hugo bisexueel is.quote:maar dan kan Hugo natuurlijk prima voor Chris vallen. Zal Arthur leuk vinden........
Iets te lang in De Engel gezeten?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik niet weet. Ik niet gezien.
Ik verwacht niet dat Claire nog terugkomt, want ze is al weken niet meer op de set gezien.
wat klets je nou?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij ons op de redactie van Veronica Magazine is dat al bekend. We weten de meeste info al weken voor de nieuwe gids uitkomt.
haha dat lijkt me in elk geval geweldig grappig.quote:Dat gaat ongeveer gebeuren. Het blijkt n.l. dat Hugo bisexueel is.
Door drank kunnen ook liefdes ontstaan. Vergeet niet dat Margot Maurice leerde kennen toen hij per ongeluk een glas drank over haar kleding omstootte.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Iets te lang in De Engel gezeten?
Arthur: "The alcohol is kicking in."
Aafke: "Drank maakt meer kapot dan je lief is."
Dat ik al lang weet wat er over drie weken gaat gebeuren ...quote:Op zondag 7 maart 2004 23:21 schreef Wup het volgende:
wat klets je nou?
Ow, ja net zoals je laatst meldde dat Victor weer terug zou komenquote:Op zondag 7 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat ik al lang weet wat er over drie weken gaat gebeuren ...
ja dat begrijp ik wel, maar wat heeft dat nou te maken met wie er op de set rondwandelt en wie niet?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat ik al lang weet wat er over drie weken gaat gebeuren ...
Wie weet spreekt WIV wel de waarheid... en heeft hij liggen krikken met een van de castleden...quote:Op zondag 7 maart 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
ojah, ik was die betriuwbare bron van hem weer even vergeten......
Jah en niet ten onrechte.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Robin Rienstra (Westenwind/Fort Alpha) is inderdaad leuk. Als huis-tuin-en-keuken Hugo speelt hij goed, maar als dokter komt hij bij mij absoluut niet overtuigend over... De terminologie klinkt allemaal net iets te uit het hoofd geleerd. Daar zijn de Couwenbergjes veel beter in, maar die mogen dan weer niet in zo'n vette bak scheuren. Als Hugo (lees: de schrijvers) niet oppast dan wordt hij net zoals Bram afgevoerd naar Hints, of erger nog... Waku Waku...
4. Met Aafkequote:Op zondag 7 maart 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie weet spreekt WIV wel de waarheid... en heeft hij liggen krikken met een van de castleden...
De vraag is alleen: met wie?
1) Arthur
2) Hugo
3) Chris
4) ... (mag WIV zelf invullen; is wel zo sportief)
Ikben een beetje te dom om deze hint te begrijpen?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
Weet Wup niet dat je hier ook in kunt loggen
Dat was een hoax.....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ow, ja net zoals je laatst meldde dat Victor weer terug zou komen![]()
Svensational is een beetje te analfabeet om die hint duidelijk te schrijven.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
Ikben een beetje te dom om deze hint te begrijpen?
Wie?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] staat bij de meeste mensen achter hun naam maar bij jou staat er een [afbeelding] Blijkbaar ben je dus niet ingelogd en voer je je password steeds opnieuw in.
wie denk je?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie?
Nee hoor is tonen dat je online bent, dat heb ik geloof ik uitgezet.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] staat bij de meeste mensen achter hun naam maar bij jou staat er een [afbeelding] Blijkbaar ben je dus niet ingelogd en voer je je password steeds opnieuw in.
Een goede hoax weet ik wel te waarderen.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was een hoax.....
Vind jij ook dat Svensational vandaag lastig is?quote:Op zondag 7 maart 2004 23:41 schreef Wup het volgende:
Nee hoor is tonen dat je online bent, dat heb ik geloof ik uitgezet.
Ah, vandaar.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
Nee hoor is tonen dat je online bent, dat heb ik geloof ik uitgezet.
Mooie dag voor de return of Claire.....quote:Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef Iwan1976 het volgende:
want over ruim 3 weken is het 1 april.
Niet minder lastig dan normaal hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vind jij ook dat Svensational vandaag lastig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |