Ben ik 100% met je eens. 'Ha Die Pa' (met Luc en zoon Joris Lutz) was leuk en Bettina gaf de serie weer een oppepper!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bettina Berger kan perfect een non-lezzie neerzetten. Sla er maar eens een paar afleveringen van "Ha Die Pa" op na ...
Wij urineren op "Idols" ....quote:Op zondag 7 maart 2004 01:48 schreef Svensational het volgende:
damn,hebben jullie geen leven ofzo? tijdens Idols in dit topic posten?
Wij? Dus je lijkt ook al op Joyce (en haar alter).quote:Op zondag 7 maart 2004 05:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wij urineren op "Idols" ....
En op de koningin:quote:Op zondag 7 maart 2004 09:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Wij? Dus je lijkt ook al op Joyce (en haar alter).
Waarom is ONM nog niet begonnen. Dat hoort te beginnen om 15:50quote:Op zondag 7 maart 2004 15:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En op de koningin:
"Wij, Koningin der Nederlanden"
Omdat ze eerst een goedkoop kutprogramma over een nietszeggende kutband die niemand ook maar iets interesseert moeten uitzenden. Waarschijn heeft een kinderkutprogramma te lang geduurd. Die snotneuzen hangen toch al te lang voor de buis.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:01 schreef Svensational het volgende:
Waarom is ONM nog niet begonnen. Dat hoort te beginnen om 15:50![]()
Damn, wat was dat programmaquote:Op zondag 7 maart 2004 16:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat ze eerst een goedkoop kutprogramma over een nietszeggende kutband die niemand ook maar iets interesseert moeten uitzenden. Waarschijn heeft een kinderkutprogramma te lang geduurd. Die snotneuzen hangen toch al te lang voor de buis.
Wat heb jij tegen die stad?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:20 schreef Svensational het volgende:
wanneer houden ze eens op met die amsterdam-flitsen
Niks, ik heb er tenslotte gewoond t/m 12equote:Op zondag 7 maart 2004 16:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen die stad?
hohoho, dat valt reuze mee. Maar niets kan tippen aan ONMquote:Op zondag 7 maart 2004 16:58 schreef Basic het volgende:
IDOLS zuigt idd!!!!!!!!!!!!
En Cees Spanbroek wordt niet alleen gerecycled in OnM, maar ook in GTST (meestal als arts of patiënt) en in Goudkust (zakenman/lid v.d. raad van commissarissen). En die rollen weet hij ook altijd met volle overtuiging te spelen.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
De vent die de scanner moet leveren wordt ook keer op keer gerecycled: eerst was hij de arts van Ellen, toen de KNO arts van Serge en nu verkoopt hij apparatuur ....
Dit is vast een strikvraag.... Ik ga voor antwoord e.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kwisvraag:
Waarvan heeft Aafke nog nooit gehoord?
a. sex
b. geld
c. café
d. een ruggegraat
Het antwoord is "d" ...quote:Op zondag 7 maart 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit is vast een strikvraag.... Ik ga voor antwoord e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |