abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17455121
Komende zomer (juli / augustus) zou ik graag in Spanje willen werken. Het liefst iets in de horeca en in welke plaats maak mij op zich niet zoveel uit. Ik heb tot nu toe een beetje ervaring in de horeca.

Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen, want ik heb zelf ook al het één en ander gezocht op het www maar ik weet niet zo goed waar nu eigenlijk te beginnen...
pi_17455605
www.wereldwijzer.nl]www.wereldwijzer.nl en dan naar Spanjeforum. Daar zijn vooral bar-eigenaren die banen aanbieden.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 02:11:18 #3
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_17455845

Ook op Marktplaats -> Banen -> Horeca staat zo nu en dan wel iets. Vooral "Friet van Piet" staat er een paar keer. 't Is maar net wat je leuk lijkt!
pi_17455851
Een vriend van mij heeft een half jaar in Salou gewerkt, gewoon via een advertentie in de vondst geloof ik...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_17472409
Iedereen tot nu toe bedankt voor het reageren. Zal eens kijken of ik iets kan vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')