Lezen wat er staat! Dit is dus geen topic voor kasta want...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:28 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Nou, wat doe je je naam eer aan.
Fool!
Het lijkt me duidelijk dat een mooie flame weinig tot niks te maken heeft met "bot afzeiken".
Zelfs een uitgehoonde realdoll vol glijmiddel heeft meer grip op de zaak dan jij.
Gut. Heb je daar 20 minuten over na moeten denken!?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:46 schreef Fool het volgende:
[..]
Lezen wat er staat! Dit is dus geen topic voor kasta want...
realist_ik verliest zijn scherpte! Hierbij ook het vermogen om iets fatsoenlijk te interpreteren? Realisme is de laatste tijd toch al ver te zoeken! Misschien wordt het tijd voor een kloon ofzo... Badsloef!
Dat is de beste tot nu toequote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:52 schreef zodiakk het volgende:
Ik snap bij god niet waaorm mensen geforceerd gaan flamen om Knut een plezier te doen.
Er zullen vast veel meer dingen zijn die je niet snapt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:52 schreef zodiakk het volgende:
Ik snap bij god niet waaorm mensen geforceerd gaan flamen om Knut een plezier te doen.
Er zijn mensen die naast flamen op een forum nog andere dingen kunnen! Werken bijvoorbeeld!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:51 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Gut. Heb je daar 20 minuten over na moeten denken!?
In de tijd dat jij 2 zinnen hebt gevormd, had ik nog rustig even kunnen gaan schijten.
Traag, als stront in een trechter, dat ben je.
Maar Zodiakk, jij snapt wel meer niet. Overigens, in Karboenkels geval is dat omdat hij flamen op zich best leuk vind om te doen maar ook afkeurenswaardig. Als hij dan de gelegenheid krijgt om dat op een ludieke manier te doen (zonder dat hij echt mensen ga afzeiken) dan wil hij zich daar best voor lenen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:52 schreef zodiakk het volgende:
Ow, gaan we zo beginnen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:56 schreef Fool het volgende:
[..]
Er zijn mensen die naast flamen op een forum nog andere dingen kunnen! Werken bijvoorbeeld!
Misschien iets waar je je voor kunt interesseren, zijn de resultaten van dat gesprek met je baas waarschijnlijk ook een stuk positiever...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oh, ik luisterde gisteren niet naar die tragedie die Fok!radio heet. Stomme ik toch, het spijt me. In het vervolg zal ik wel gewoon waardelose ruis gaan luisteren in plaats van gezellig een paar biertjes drinken bij vrienden. Sorry, ik zie nu in dat ik mijn prioriteiten volledig verkeerd heb staan.
Yvonne zei iets waarvan ik als moderator dacht dat er binnen no-time 40 topics over zouden komen. Om dit te voorkomen heb ik zelf een topic geopened om de "regels" ervan even duidelijk te maken. Een goed onderbouwde leuke flame is namelijk inderdaad leuk om te lezen en heel wat anders dan met ziektes smijten.quote:Oh, het is dus een topic naar aanleiding van iets dat hare heiligheid Yvonne heeft gezegd? Ja, dan mag het. Natuurlijk, stom van me. Yvonnes woord staat natuurlijk boven elke (zelfverzonnen) regel. Vooral als het van het briljante Fok!radio afkomt.
Aparte manier van excuseren heb je dan.quote:Goh, ik blijf me maar verexcuseren naar aanleiding van jouw scherpe kritiek, Knut.
het zegt weer eens wat ovre de manier dat je nadenkt over fok! er gebeurt natuurlijk niks terwijl je zelf niet meeleest. Erg logisch.quote:Hier komt er nog één: Sorry dat ik niet alle details van jouw Fok!-loopbaan ken.
Inderdaad. Ik ben geen leuke gebruiker van onzin. Hebben we toch nog iets van een connectiequote:Weetjewat, laat maar, het is pure desinteresse in jouw persoon dat ik me daar niet in verdiep. Daarbij is het allang bekend waarom jij wéér bezig mag in Onzin, je ziet wat er gebeurde met alle leuke gebruikers die ze tot moderator hebben benoemd.
Als klasse en kleurtje te verbinden waren op enige manier waren er een hoop gebruikers geweest die nu ook blauw zouden zijn. Dat staat echter los van de klasse die nodig is om wat te vertellen te hebben.quote:Ja, ik heb een sticky en ik zal toegeven, dat vind ik best leuk. Maar goed, als jij het daar niet mee eens bent, je hebt een delete-knop, Knut. Of ben je die kwijtgeraakt? Hoedanook, ik dacht dat ik die sticky kreeg omdat men het waardeert als er gebruikers meedenken maar ik zie het al: Zonder kleurtje heet men de "klasse" niet om een steentje bij te dragen.
We aim to pleasequote:Wat fijn dat er wel mensen zijn met de benodigde klasse die mij dat kunnen vertellen.
Flame ik je...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:34 schreef realist_ik het volgende:
eej Fool...
ik heb je geflamed in het topic "Mooie flames"
doe eens mooi terug flamen!
Jammer Fool.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:01 schreef Fool het volgende:
Maar dan ben je een grote jongen! Huilie!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:03 schreef bugeye het volgende:
Ik wordt
kut, hij trapt er niet inquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:05 schreef realist_ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze is te makkelijk...
next.
ow, deze is hélemaal te slecht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:07 schreef bugeye het volgende:
[..]
kut, hij trapt er niet in
Genialiteit is relatief. Bij jou is het echter een absoluut dieptepunt. Maar dat maakt niet uit, de jostiband handhaafd, gelukkig voor jou, geen minimum IQ.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:55 schreef realist_ik het volgende:
Als je zo'n lage dunk hebt van je mede-forummers die je kan combineren met je eigen genialiteit komt het vanzelf hoor.
Genialiteit is niet te bevatten voor iemand die niet op datzelfde niveau denkt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:10 schreef mvt het volgende:
[..]
Genialiteit is relatief. Bij jou is het echter een absoluut dieptepunt. Maar dat maakt niet uit, de jostiband handhaafd, gelukkig voor jou, geen minimum IQ.
te slecht bestaat nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ow, deze is hélemaal te slecht.
next.
Flamen, beetje overderven is het niet, is een vuurtje ook goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:19 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Genialiteit is niet te bevatten voor iemand die niet op datzelfde niveau denkt.
Dit zal ik je dus niet kwalijk nemen.
Wat echter de totale slagkracht van je so called flame doet verdwijnen, is het belabberde niveau van taalkunde dat je tentoon stelt.
Afgezien van het feit dat het een onsamenhangend hoopje loze kreten is, valt mij meteen op dat je grote problemen hebt met interpunctie, zinsbouw, vervoegingen en woordkeuze.
Ik zal de moeite niet nemen om voorbeelden aan te dragen aangezien de beknoptheid van je post het toelaat om diezelfde post in zijn geheel naar voren te schuiven en er vervolgens even hartelijk om te lachen.
Heel hartelijk dank hiervoor. Je hebt helemaal gelijk dat je genialiteit pas kan bevatten als je op hetzelfde niveau zit.. Maar laat nu Realist_K maar weer even zelf typen, hij heeft namelijk niets aan zijn handen. Als er al wat scheelt met hem dan is het tussen de oren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:19 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Genialiteit is niet te bevatten voor iemand die niet op datzelfde niveau denkt.
Dit zal ik je dus niet kwalijk nemen.
Genialiteit komt nou eenmaal met gebreken. Waar een mens op het ene vlak geniaal is en elk detail van zijn/haar (jaja, ze bestaan, maar het is een uitstervend ras, de geniale vrouw) vakgebied kent weten ze/zijn minder vaardig in minder andere vakgebieden. Dat mijn taalkundigheid minder is bewijst maar weer mijn genialiteit. Besides, daar heb je secretaresses voor.quote:Wat echter de totale slagkracht van je so called flame doet verdwijnen, is het belabberde niveau van taalkunde dat je tentoon stelt.
Afgezien van het feit dat het een onsamenhangend hoopje loze kreten is, valt mij meteen op dat je grote problemen hebt met interpunctie, zinsbouw, vervoegingen en woordkeuze.
Het is natuurlijk eenvoudiger om over details te zeuren ipv inhoudelijk te reageren. Het is een teken dat men niet genoeg in de materie zit, anders had je weldegelijk een opmerking gemaakt die wel hout slaat. Daarnaast mMierenneuken is natuurlijk een vak opzich, verwar dit echter niet met echte genialiteit, het is hooguit een dwangneurose.quote:Ik zal de moeite niet nemen om voorbeelden aan te dragen aangezien de beknoptheid van je post het toelaat om diezelfde post in zijn geheel naar voren te schuiven en er vervolgens even hartelijk om te lachen.
Laten we gewoon zeggen dat ik geen behoefte heb indruk te maken op een semi-intelligente, zichzelf toch wel redelijk geniaal prijzende, maar vooral gefrustreerd overkomende "realist" die de bagger op de bodem van mijn put nog niet eens waard is!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:04 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Jammer Fool.
Waar ik in beginsel nog enig potentieel meende te vinden, blijkt je bron der vlammen reeds tot de bodem gedempt.
En wat vinden we op de bodem van een gedempte put? Juist, bagger.
Nog net voldoende om er een matige one-liner van te kneden...
doch ruimschoots ontoereikend om er indruk mee te maken.
Zal ik met jou beginnen ...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:10 schreef GewoonPim het volgende:
iedereen moet dood!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:13 schreef Fool het volgende:
[..]
Zal ik met jou beginnen ...
[afbeelding]
deze gebruik ik nou nooit... en vandaag al 2 keer...
Ach, je kunt altijd nog r&p-mod wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:00 schreef Knut het volgende:
Inderdaad. Ik ben geen leuke gebruiker van onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |