Daar is opzich nog wel aan te komen hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:22 schreef The_Verve het volgende:
Zo een spijt dat ik m'n Dreamcast heb verkocht...
Bij www.futuremax.nl ben je qua prijs volgens mij beter uit. Bovendien hebben zij een veel uitgebreider assortiment aan accesoires voor de Dreamcast.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:18 schreef Noax het volgende:
[..]
Daar is opzich nog wel aan te komen hoor.
http://www.gameshop.nl/ 99,99 euro
Met een beetje zoekwerk (marktplaats o.i.d.) voor een lager bedrag.
Heb je misschien zo'n SCART verdeelblok gebruikt? Vaak worden de signalen door andere aangesloten apparaten gedeeltelijk opgenomen, waardoor het ernstig verzwakt. Ik heb dit ooit meegemaakt met een DVD speler die het signaal van mijn Xbox ernstig verzwakte. Dit is opgelost door 1 apparaat tegelijk aan te sluiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
DCHeb het laatst aangesloten alleen het beeld is te donker, net niet zwart maar veels te donker om normaal te kunnen spelen.
![]()
Vind het nog altijd jammer dat ik er geen heb, ga ooit nog wel proberen er een te scoren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:00 schreef mordradead het volgende:
*omhoog*
Want ja.... word er nog wel op gespeeld en zijn er nog mensen op zoek? Ik speel nog regelmatig met m'n dreamcast al krijgt hij wat kuurtjes.... opstartproblemen enzo maar als hij eenmaal goed draait, dan draait ie ook als een tierelier
Favouriete spel is nog steeds Virtua tennis en Roi, Virtua Striker vind ik nog steeds niet super
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een potje Ikaruga spelen![]()
![]()
-Rezquote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef Kill_em_all het volgende:Wat zijn eigelijk must have titels voor de DC? (en waar zijn ze eventueel ''nieuw'' te krijgen?).
Welke ps2 versie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:31 schreef ImmovableMind het volgende:
Bij die aanraders kan je beter ook: Street Fighter 3 Third Strike zetten!
Oook al is de ps2 versie beter ^_^
Nee geen scartblok gebruikt, maar heb inmiddels wel een speciale scartapparaat van Joytech gekocht, welke het signaal versterkt. En het helpt goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:36 schreef Ashram het volgende:
[..]
Heb je misschien zo'n SCART verdeelblok gebruikt? Vaak worden de signalen door andere aangesloten apparaten gedeeltelijk opgenomen, waardoor het ernstig verzwakt. Ik heb dit ooit meegemaakt met een DVD speler die het signaal van mijn Xbox ernstig verzwakte. Dit is opgelost door 1 apparaat tegelijk aan te sluiten.
...of je moet zo'n scartblok MET schakelmogelijkheid hebben. Kost ietsje meer, maar dan heb je ook wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |