Niet voor de DC toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:25 schreef C2000 het volgende:
Toy commander, Outtrigger, Confidential Mission (Lightgun), Seaman (US), Typing of the Dead (US), Sega sports Jam (US), Red Dog (in 4p multiplayer geweldig), Ooga Booga (US), Culdcept II (Jap), Psyvariar 2 (jap), Twinkle star sprites (Jap) ..
Phantasy Star online is trouwens nog online te spelen.
Nope, die zuigen dus zwaar kont. Jammer maar helaas. Gelukkig heeft Konami nog wel een paar vette muziek games met stoere controllers voor een redelijke prijs. Zo ben ik de trotse eigenaar van de arcade pop 'n music controller (en alle 4 de pop gamesquote:Op woensdag 5 april 2006 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
SEGA Superstars heb ik ja
Maar hoe zit het dan met deze Samba's: http://www.lik-sang.com/info.php?category=28&products_id=1311&
zijn die niet goed?Dat zuigt wel dan...
Je moet de Dreamkey 3.0 hebben (kun je op de Sega-Europe site gratis bestellen) en dan kun je je eigen ISP kiezen. Dan kun je zowel PSO als PSO v2 spelen. De PAL servers zijn nog up. De US niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:08 schreef Ashram het volgende:
[..]
Niet voor de DC toch?
Dan moet je me toch meer details verschaffen aub
And they keep on coming en ik vind het helemaal niet erg. Wel duur.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens aan:
Last Hope voor Dreamcast aangekondigd
Ik ga even een prijsvergelijking doenquote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog een RGB scart kabel en een controller voor je liggen. Die mag je hebben voor 25 euro incl verzenden. Mail me maar als je interesse hebt (notorious_roy@fok)
ik heb er nog een waar ik niks mee doe (incl iets van 10 games).quote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zoek nog steeds een Dreamcast, maar ik vind ze niet, of afgeragd of voor veel te veel geld op Marktplaats. Iemand een idee hoe ik aan 1 kan komen voor een normale prijs?
Heb je de doos nogquote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb er nog een waar ik niks mee doe (incl iets van 10 games).
wat vind je een normale prijs?
Niet nieuw, refurbishedquote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef piet_pelle het volgende:
Je kan hem het beste zoals Roy op lik-sang of play-asia kopen. Nieuw, in doos en regio vrij. Ga ik ook doen als ik weer geld heb.
hangt van de staat af en of ie boxed is enzo, misschien kun je me mailen om dit topic niet verder te vervuilen, misschien komen we eruit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb er nog een waar ik niks mee doe (incl iets van 10 games).
wat vind je een normale prijs?
Ja hoor, ik zie niet eens gebruikssporenquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef piet_pelle het volgende:
Was net te laat met editten. Maar dacht dat de losse DC's nieuw waren. Nou ja refurbished is ook goed lijkt me.
Je kan http://www.dcshop.nl/ eens proberen. Wat ze iig wel doen is je Dreamcast customizen en dat is heel erg vet. De mijne is aan het vergelen dus kan wel een paintjob gebruiken.quote:Op maandag 10 april 2006 15:07 schreef Onnib het volgende:
Kan je ze ook laten refurbishen? Mijne reboot nog wel eens. (daar had ik een guide voor gevonden om dat te fixen, wat ook werkte, maar soms komt t nog wel eens voor) Ik heb ook al eens de laser laten vervangen.
Die trusthmaster ferrari stuurtjes? Die zijn super, helemaalvoor Ferrari F-355 challengequote:Op dinsdag 11 april 2006 12:37 schreef dapluiz het volgende:
Zijn die stuurtjes op dcshop.nl nog wat ?
Zo ja dan is het wel leuk icm met een leuke vga adapter
Als je er ook een leuke vga adapter bij hebt of 1 weet voor niet al teveelquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die trusthmaster ferrari stuurtjes? Die zijn super, helemaalvoor Ferrari F-355 challenge![]()
Je mag er ook 1 of 2 van mij kopen voor de helft van de prijs en ongebruikt in verpakking.
Die heb ik niet maar dat moet toch niet al te moeilijk te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Als je er ook een leuke vga adapter bij hebt of 1 weet voor niet al teveel
Link!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:04 schreef mordradead het volgende:
Er staan er nu 2 op Ebay met bieden vanaf 1 euro
Ja dat is zeker link. Straks gaan ze voor veel te weinig geld de deur daar uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |