Ja ik denk dat er vast nog wel een paar Jappaners online zijn. Maar dat ze wel op een forum afspreken om het te doenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:45 schreef Jfrost het volgende:
ja ben ik ook wel benieuwd naar. verwacht eigenlijk alleen japanse diehards aan te treffen.
God, dan zou ik waarschijnlijk maanden niet meer slapenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:00 schreef Jfrost het volgende:
striker+online zou echt slechte nachtrust betekenen!
Geen idee, Ik kan met m'n DC niet online [su] Voor zover ik weet danquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:15 schreef MMaRsu het volgende:
Doet Chu Chu het nog online?
Geloof me, Striker is het beste voetbalspel wat er isquote:Op zondag 13 februari 2005 13:32 schreef mordradead het volgende:
toen ik mijn dc heb gekocht (2e hands) zaten er ongeveer 100000 kopietjes bij.... allemaal leuk en aardig natuurlijk maar origineel is beter, nu ben ik op de originele tour en koop ik af en toe iets leuksik zal striker nog maar een kans geven dan al is natuurlijk niets beter dan pes
Kan ik alleen maar be-amen..quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef jpg97 het volgende:
uefa striker lijkt me echt crap... zeker nu ik PES gewend ben
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
[..]het is niet uefa striker maar virtua striker man...
Sorry ik had eigenlijk Roi willen quoten..quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er vast nog wel een paar Jappaners online zijn. Maar dat ze wel op een forum afspreken om het te doen.
Virtua Striker zou eigenlijk ook onlinegaming moeten supporten![]()
De Gamecube versie is bout, want daar hebben ze alle bugs proberen weg te werken die de DC juist zo vet maken. Winning Eleven 8 heb ik niet gespeeld, maar heb ook geen PS2.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:28 schreef Noax het volgende:
[..]
Sorry ik had eigenlijk Roi willen quoten..
@ Roi
Heb je Winning Eleven 8 Live Ware op de ps2 wel es gespeeld dan? Die game is nl. heel erg goed, zoniet perfect!
Zou wel es willen weten wat je daar van van zou vinden!
Overigens, is alleen de Virtua op de DC een aanrader of is het de moeite ook waard om em op de gamecube of andere consoles aan te schaffen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |