Leuk om te 'horen'! Veel plezier met je Dreamcast verder... hij is het nog waard!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:17 schreef Tenusia het volgende:
Me Dreamcast doet het eindelijk weer!! Onwijs bedanktScheelt me toch weer een 100 euro ofzo voor een nieuwe
Mensen hier zit weer een blije dreamcast gebruiker
Nogmaals bedankt
Yep... heel erg goed speelbaar! Blijft echt een tennistoppertje.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:23 schreef piet_pelle het volgende:
Whooh ik heb nu ook Virtua Tennis 2 . En ik moet zeggen, top spin eat your heart out!
Ik vindt het met zulke spellen altijd lastig te bepalen wie de bal krijgt van de 2. Of je gaat er allebij achteraan of je denkt allebij van... nah dies voor hem. Hoe bepaal jij dat meestal? Wij doen zelf meestal eentje achterin en de andere voorin of de ene de linker helft en de 2e de rechter. De eerste heeft zelf mijn voorkeur... het is alleen wel zo dat degene achterin vaak geen bal krijgt en daardoor dus al gauw denkt dat degene bij het net hem toch wel heeft. Mist de netspeler hem dan, dan is de gene achterin ook vaak net iets te langzaam. Teminste zo gaat het bij ons altijdquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:13 schreef TAG-Speedy het volgende:
Het is dan ook gewoon een 128bit machine, Cube/Xbox/PS2 generatie .... alleen te vroeg
Zelf vind ik Top Spin net iets beter van wat ik heb gespeeld, maar Virtua Tennis blijft gewoon een toppertje, iig het sportspel wat mij heeft weten te boeien. Tennis vind ik niks, maar zo als spel met 4 man is het echt geweldig.
Dan zijn wij gelukkig niet de enige waarbij het een beetje uhmz 'stroef' verlooptquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:14 schreef TAG-Speedy het volgende:
Dat klinkt heel herkenbaar, gaat bij ons ook zo
Alleen een klein beetje uitkijken in duitsland. Er zijn games die in duits-only versie uitgebracht zijn, daar! (vaak beperkt dat zich tot de hoes en handleiding, maar soms dus het hele spel)quote:Op maandag 7 juni 2004 16:17 schreef yourname_here het volgende:
Da's fijn!! thanx voor de info... dat wordt dus op naar Ebay![]()
duitsland zuigt zowiezo met ebay, meeste verkopers willen alleen via overschrijving en inderdaad dat duitse hoesjes/spel probleem.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Alleen een klein beetje uitkijken in duitsland. Er zijn games die in duits-only versie uitgebracht zijn, daar! (vaak beperkt dat zich tot de hoes en handleiding, maar soms dus het hele spel)
Ik heb bijvoorbeeld een 'blue stinger' met duitse ondertiteling...
tja.. toch heb ik een voorkeur voor de pal-versies.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:24 schreef Tain het volgende:
Die nare CC rekening komt er toch welMaar mijn communicatie met duitsers is toch niet al te best
Shenmue uit de states is trouwens een stuk goedkoper dan vanuit europa
Voor Pay Pal heb je in NL dus geen creditcard nodigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:30 schreef piet_pelle het volgende:
Een iban nummer heeft iedereen geloof ik dus dat moet je maar even aan je bank vragen.
In de states willen ze bijna nooit via de bank handelen. Waarom? Geen idee, domme lui, het is juist zo makkelijk.
Anyway, je kan ze geld sturen via post of cheque, en het liefst pay pal natuurlijk, maar daar heb je een creditcard voor nodig. Een bootdisc kan je zelf branden, zoek maar even op het segaforum waar je die kan vinden. En anders kan je die wel in de gameshop krijgen als je het lief vraagt.
Klopt. Je kunt gewoon geld overmaken naar een nederlands rekeningnummer en dat gaat best snel! Staat meestal binnen 2 dagen al op je paypal-acount! (uit ervaring)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:29 schreef Aero het volgende:
[..]
Voor Pay Pal heb je in NL dus geen creditcard nodig
mag ik vragen wat je precies hebt schoongemaakt? de mijne heeft nu dezelfde kurenquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:17 schreef Tenusia het volgende:
Me Dreamcast doet het eindelijk weer!! Onwijs bedanktScheelt me toch weer een 100 euro ofzo voor een nieuwe
Mensen hier zit weer een blije dreamcast gebruiker
Nogmaals bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |