Ja ik denk dat er vast nog wel een paar Jappaners online zijn. Maar dat ze wel op een forum afspreken om het te doenquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:45 schreef Jfrost het volgende:
ja ben ik ook wel benieuwd naar. verwacht eigenlijk alleen japanse diehards aan te treffen.
God, dan zou ik waarschijnlijk maanden niet meer slapenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:00 schreef Jfrost het volgende:
striker+online zou echt slechte nachtrust betekenen!
Geen idee, Ik kan met m'n DC niet online [su] Voor zover ik weet danquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:15 schreef MMaRsu het volgende:
Doet Chu Chu het nog online?
Geloof me, Striker is het beste voetbalspel wat er isquote:Op zondag 13 februari 2005 13:32 schreef mordradead het volgende:
toen ik mijn dc heb gekocht (2e hands) zaten er ongeveer 100000 kopietjes bij.... allemaal leuk en aardig natuurlijk maar origineel is beter, nu ben ik op de originele tour en koop ik af en toe iets leuksik zal striker nog maar een kans geven dan al is natuurlijk niets beter dan pes
Kan ik alleen maar be-amen..quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:27 schreef jpg97 het volgende:
uefa striker lijkt me echt crap... zeker nu ik PES gewend ben
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:03 schreef mordradead het volgende:
[..]het is niet uefa striker maar virtua striker man...
Sorry ik had eigenlijk Roi willen quoten..quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er vast nog wel een paar Jappaners online zijn. Maar dat ze wel op een forum afspreken om het te doen.
Virtua Striker zou eigenlijk ook onlinegaming moeten supporten![]()
De Gamecube versie is bout, want daar hebben ze alle bugs proberen weg te werken die de DC juist zo vet maken. Winning Eleven 8 heb ik niet gespeeld, maar heb ook geen PS2.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:28 schreef Noax het volgende:
[..]
Sorry ik had eigenlijk Roi willen quoten..
@ Roi
Heb je Winning Eleven 8 Live Ware op de ps2 wel es gespeeld dan? Die game is nl. heel erg goed, zoniet perfect!
Zou wel es willen weten wat je daar van van zou vinden!
Overigens, is alleen de Virtua op de DC een aanrader of is het de moeite ook waard om em op de gamecube of andere consoles aan te schaffen?
Daar is opzich nog wel aan te komen hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:22 schreef The_Verve het volgende:
Zo een spijt dat ik m'n Dreamcast heb verkocht...
Bij www.futuremax.nl ben je qua prijs volgens mij beter uit. Bovendien hebben zij een veel uitgebreider assortiment aan accesoires voor de Dreamcast.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:18 schreef Noax het volgende:
[..]
Daar is opzich nog wel aan te komen hoor.
http://www.gameshop.nl/ 99,99 euro
Met een beetje zoekwerk (marktplaats o.i.d.) voor een lager bedrag.
Heb je misschien zo'n SCART verdeelblok gebruikt? Vaak worden de signalen door andere aangesloten apparaten gedeeltelijk opgenomen, waardoor het ernstig verzwakt. Ik heb dit ooit meegemaakt met een DVD speler die het signaal van mijn Xbox ernstig verzwakte. Dit is opgelost door 1 apparaat tegelijk aan te sluiten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
DCHeb het laatst aangesloten alleen het beeld is te donker, net niet zwart maar veels te donker om normaal te kunnen spelen.
![]()
Vind het nog altijd jammer dat ik er geen heb, ga ooit nog wel proberen er een te scoren.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:00 schreef mordradead het volgende:
*omhoog*
Want ja.... word er nog wel op gespeeld en zijn er nog mensen op zoek? Ik speel nog regelmatig met m'n dreamcast al krijgt hij wat kuurtjes.... opstartproblemen enzo maar als hij eenmaal goed draait, dan draait ie ook als een tierelier
Favouriete spel is nog steeds Virtua tennis en Roi, Virtua Striker vind ik nog steeds niet super
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ga zo maar weer eens een potje Ikaruga spelen![]()
![]()
-Rezquote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef Kill_em_all het volgende:Wat zijn eigelijk must have titels voor de DC? (en waar zijn ze eventueel ''nieuw'' te krijgen?).
Welke ps2 versie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:31 schreef ImmovableMind het volgende:
Bij die aanraders kan je beter ook: Street Fighter 3 Third Strike zetten!
Oook al is de ps2 versie beter ^_^
Nee geen scartblok gebruikt, maar heb inmiddels wel een speciale scartapparaat van Joytech gekocht, welke het signaal versterkt. En het helpt goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:36 schreef Ashram het volgende:
[..]
Heb je misschien zo'n SCART verdeelblok gebruikt? Vaak worden de signalen door andere aangesloten apparaten gedeeltelijk opgenomen, waardoor het ernstig verzwakt. Ik heb dit ooit meegemaakt met een DVD speler die het signaal van mijn Xbox ernstig verzwakte. Dit is opgelost door 1 apparaat tegelijk aan te sluiten.
...of je moet zo'n scartblok MET schakelmogelijkheid hebben. Kost ietsje meer, maar dan heb je ook wat.
Power Stone 2, House of the Dead 2 ( incl gun, het liefst 2 ).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kickerdekick
Ik heb er ook eindelijk een besteld. Ding komt eind feb binnen waarschijnlijk en mn eerste games (Soul Calibur, Jet Grind Radio, Chu Chu Rocket) en accessoires (groene controller, blauwe VMU) zijn al binnen.
Mijn vraag is nu, wat zijn toffe games? En wat zijn goede sites met Dreamcast info enzo?
Ik heb iig al http://www.cyberiapc.com/vgg/sega_dreamcast.htm gevonden, maar die is wat karig qua info
En terecht!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef ImmovableMind het volgende:
Sega komt binnenkort met een nieuwe uitgave van de Sega Dreamcast. Als het goed is wordt er ook een nieuwe game meegeleverd als (2e) launch game!
Dat zijn refurbished DC's, geen nieuwe versies dus maar oude opgelapte DC's. Deze zijn enkel via de website van Sega Japan te koop afaik. De game die meegeleverd gaat worden is Radilgy, en die heb ik ook besteldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:27 schreef ImmovableMind het volgende:
Sega komt binnenkort met een nieuwe uitgave van de Sega Dreamcast. Als het goed is wordt er ook een nieuwe game meegeleverd als (2e) launch game!
Tuurlijk heb ik IGN al uitgepluisd, maar misschien dat er meer pareltjes zijn. Shenmue II hebben ze bijvoorbeeld niet gereviewd op de DCquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef DinoPK het volgende:
Roy, hoe durf je het te vragen
http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_DC/1
en deze zou je echt moeten weten als IGN lid (toch?): http://dreamcast.ign.com/index/choice.html
Veel info, tjah wat wil je weten. Het is een spel computer, met een kleine homebrew scene. Valt niet veel over te vertellen.
www.servicegames.nlquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kickerdekick
Ik heb er ook eindelijk een besteld. Ding komt eind feb binnen waarschijnlijk en mn eerste games (Soul Calibur, Jet Grind Radio, Chu Chu Rocket) en accessoires (groene controller, blauwe VMU) zijn al binnen.
Mijn vraag is nu, wat zijn toffe games? En wat zijn goede sites met Dreamcast info enzo?
Ik heb iig al http://www.cyberiapc.com/vgg/sega_dreamcast.htm gevonden, maar die is wat karig qua info
Slechte site.quote:
Nou, graag gedaan hoor!quote:
Vergeet Propellor Head Arena niet, absolute top game.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:37 schreef ajay het volgende:
Hmmm, helaas niet mijn stijl en zal het ook nooit worden. Misschien is het typisch Japans, maar ik wordt gewoon gek van alle kogels/missiles die bij dit soort spellen door het beeld heen komen. Met de oude spellen zoals St. Dragon en R-type ging het nog net, maar met de laatste games begint het mij op een gegeven moment echt te duizelen.
Over DC (troubles) gesproken: Ik weet eindelijk wat er mis was met mijn DC: niks. Het is de kabel, waar waarschijnlijk een breuk inzit, want ik had dus zo goed als zwart beeld. Ik had laatst een s-vhs kabel besteld en ik heb weer normaal beeld!!! YES.
Dus nu weer op de vrijdag-avonden met z'n vieren NBA-Jammen, Outtriggeren en Bombermannen. Natuurlijk wel afwisselen met de PS2; Mashed reloaded, Tekken Tag, Muppet Cruise, Shrek Party e.d. De GC laten we maar liever thuis en voor de Xbox heb ik nog steeds niet genoeg controllers. Iemand misschien ergens een aanbiedinkje gezien voor 2 Xbox controllers??
Zit nu eigenlijk alleen te balen van het feit dat ik geen goede 50 Hz TV heb, met S-VHS poort om te gunnen, want ik heb óf 100Hz met poort, of 50Hz met scart. Zucht, dat wordt weer een scart-blokje met S-vhs halen.
Een shoot 'em up spelquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ken ik niet, wat is dat?
Een nieuwe Gamecube kun je goedkoper krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ikaruga is 30 @ Nedgame, 2e hands Dreamcast kun je voor 50 euro wel krijgen denk ik. Shenmue weet ik zo niet, ben je best veel geld aan kwijt denk ik
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Een nieuwe Gamecube kun je goedkoper krijgen.
I know, maar DC is tofferquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Leuker als je Shenmue 2 ook voor de DC heb, want dan kan je de gamesave ook meenemen naar de 2de episode.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef mordradead het volgende:
Shenmue moet je toch wel voor een euro of 30 kunnen krijgen hoor, een tijdje terug was dat zo'n beetje de gangbare prijs dacht ik... voor de mijne heb ik 25 euro inc verzenden betaald en deeltje 2 heb ik voor de xbox.
Ja alleen Dreamcast owned Cubequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, 100% van de nieuwequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
50% van de DC games zijn topdown shooters lijkt het wel
Dus je speelt op een monitor? Ik neem aan dat het dan een crt monitor is. Guns werken niet op van die tft schermen. (overigens, als ik een ntsc spel speel op mijn ps1 met een guncon, dan werkt het prima. Op een tv iig).quote:Op woensdag 5 april 2006 10:29 schreef ajay het volgende:
[..]
Enne, details details 50Hz ~ 60Hz. Dat was mijn punt niet. Tuurlijk kan mijn tv van 50 HZ 60 Hz aan (NTSC vs Pal). Gaat meer om mijn lightguns in combinatie met mijn kabel. Maarrre, om even technisch te blijven..... Ik heb dus ook een VGA-box gehaald, waar ik dus een S-VHS in heb alsmede Tulp beeld en geluid in, maar ook al zet ik deze op 60 Hz, dan nog doen mijn guns het niet. Ik denk zelf dat het door de conversie van normaal beeld naar VGA niet meer werkt, maar ik meende gelezen te hebben dat het wel zou moeten werken?
lijkt er wel op nu de laatste paar games die uit gekomen zijn allemaal van hetzelfde genre zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
50% van de DC games zijn topdown shooters lijkt het wel
Street Fighter Alpha (2) is volgens de kenners idd erg vet, verder kan ik je ook Capcom vs SNK, Marvel vs Capcom 2 en Guilty Gear x aanraden. En als je van vage Japanse shit houdt dan moet je ook zeker Jojo's Bizarre Adventure proberen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil ooit nog een goeie 2D fighter kopen voor de Dreamcast, controller lijkt me daar wel geschikt voor. Zat zelf te denken aan Streetfighter Alpha (neem aan dat die serie gewoon op de DC verschenen is?)
Ik kan je overigens nog geen games aanraden Onnib, alleen Radilgy en Under Defeat. Waarvan UD trouwens de betere is.
Die wil ik ook, net als Samba di Amigo. Gekke controllers vind ik altijd wel tofquote:Op woensdag 5 april 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Ik heb een hele tijd terug Sega Bass Fishing gekocht met zo'n hengeldikke pret zeg
Thnx. Ik zal eens kijken wat er betaalbaar is van die gamesquote:Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Street Fighter Alpha (2) is volgens de kenners idd erg vet, verder kan ik je ook Capcom vs SNK, Marvel vs Capcom 2 en Guilty Gear x aanraden. En als je van vage Japanse shit houdt dan moet je ook zeker Jojo's Bizarre Adventure proberen.
Heb capcom vs snk en vind er geen kloot aanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx. Ik zal eens kijken wat er betaalbaar is van die games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |