Dat viel mij ook al op... ('X feels like taking a life' betekent: 'X denkt eraan om iemand om te leggen', terwijl je bedoelt: 'X feels like having a life' of 'X feels like getting a life')quote:
Idem dito..quote:Op maandag 1 maart 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
bij IBG moet ik steeds denken aan de Informatie Beheer Groep en dus automatisch mijn studieschuld
*diep zucht*quote:Op maandag 1 maart 2004 23:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idem dito..
* wizarddragon zucht meequote:Op maandag 1 maart 2004 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*diep zucht*
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:39 schreef Waxxer het volgende:
bij IBG moet ik steeds denken aan de Informatie Beheer Groep en dus automatisch mijn studieschuld
Hij heeft wel een piercingquote:Op maandag 1 maart 2004 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel die jongen op hun site en foldertjes enzo ergens best welis.
.
Die kun je met photoshop weghalen.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij heeft wel een piercing![]()
Graag... Het is een smet op een gaaf gezicht.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Die kun je met photoshop weghalen..
Zou-ie ook een studieschuld hebben?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:51 schreef tech het volgende:
[..]
Graag... Het is een smet op een gaaf gezicht.
Nu zijn portret over heel Nederland wordt bekeken? Ik denk het niet... Ik denk niet dat hij het gratis gedaan heeft, en ik denk ook niet dat er een goed doel beter van geworden is...quote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou-ie ook een studieschuld hebben?.
Dat kind zit nog in havo 4 johquote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zou-ie ook een studieschuld hebben?.
wanneer komt je weblog update?quote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef Waxxer het volgende:
*zucht mee*
*zucht ook omdat een artikel af is, uit frustratie geschreven zodat ik hem door kan sturen naar mijn eindredacteur en het zijn pakkie an is*
Ja, maar wat krijg je daar nou voor, om een beetje stoer in de camera te kijken.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:58 schreef tech het volgende:
[..]
Nu zijn portret over heel Nederland wordt bekeken? Ik denk het niet... Ik denk niet dat hij het gratis gedaan heeft, en ik denk ook niet dat er een goed doel beter van geworden is...
* G_E heeft ook een babyface.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kind zit nog in havo 4 joh
Of hij heeft een babyface
Maar wel een lieve babyface
Zo'n Waxxer verzorgt je wel als je ziekjes bent babyface
Misschien heeft hij rijke ouders zodat hij niet hoeft te lenen en haalt hij netjes zijn studiepunten... Dan heeft 'ie helemaal geen studieschuld!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, maar wat krijg je daar nou voor, om een beetje stoer in de camera te kijken.. Een beetje studieschuld betaal je daar niet mee af. En zo'n piercing is ook niet gratis.
.
Piercings kunnen mooi staanquote:Op maandag 1 maart 2004 23:51 schreef tech het volgende:
[..]
Graag... Het is een smet op een gaaf gezicht.
Smaken verschillen. Ik krijg last van plaatsvervangende pijn als ik het zie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
Piercings kunnen mooi staan
*klik doet*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp had z'n weblog al geupdate vandaag
Ik vind ze Eng.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Piercings kunnen mooi staan
Dat moet je ook niet doen ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:05 schreef tech het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik krijg last van plaatsvervangende pijn als ik het zie.
Bij sommigen zijn piercings wel euhm..ja..nou, dat je zegt...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind ze Eng..
Maar ja. Dat zal geen verrassing meer zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |