dat heb ik dus ook, ik voel me de hele dag al zo moe en wazig, echt het zondagsgevoel zeg maarquote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Prego het volgende:
het lijkt alsof ik nog steeds een kater heb van afgelopen zaterdag
haha die heeft er echt ingekicked hequote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Prego het volgende:
het lijkt alsof ik nog steeds een kater heb van afgelopen zaterdag
en meej oe?
ja, maar wie werkt er nou in het weekend aan school.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
ben bezig met een enorme klote schoolopdracht die echt af moet vanavond. Ik moet toch eens mijn tijd gaan plannen ofzo
ja, ik denk dat ze die eraf gelaten hebben, want het is een kopiequote:Op maandag 1 maart 2004 21:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Dan moet je bij de extra's naar de Shrek Karaoke Swamp Party kijken dan ben je gegarandeerd morgen ook vrolijk, die is zo leuk
the ring isquote:Op maandag 1 maart 2004 22:00 schreef Prego het volgende:
kom maar hier, ik ben behoorlijk agressief vandaag
ik heb the ring vandaag gekocht, en dit weekend 28 days later, pleasentville & the astronauts wife
dat dacht ik ook altijd met mijn cd's maar ik kreeg er nooit echt een goed systeem voor.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:04 schreef Prego het volgende:
dat is goed.
ik ga sowieso alle films eens noteren enzo. geen idee met welke functie maar toch
SHE: inkoppertjequote:Op maandag 1 maart 2004 22:07 schreef SHE het volgende:
Weer een mop die vreselijk is!
tis meer voor als iemand vraagt welke films ik allemaal heb (ik word gek als iemand dat vraagt). je kan beter een titel noemen dat ik gewon ja of nee kan zeggenquote:Op maandag 1 maart 2004 22:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd met mijn cd's maar ik kreeg er nooit echt een goed systeem voor.
dat heb jij waarschijnlijk met je video;s
oei dat is een mooie prijsquote:Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Mark: die lag voor 10 euro bij de free record shop!
Weet je wat pas irritant is, als je een groep vrienden uitnodigt om film te komen kijken en dan met z'n allen gaan bepalen welke film het wordtquote:Op maandag 1 maart 2004 22:11 schreef Prego het volgende:
[..]
tis meer voor als iemand vraagt welke films ik allemaal heb (ik word gek als iemand dat vraagt). je kan beter een titel noemen dat ik gewon ja of nee kan zeggen
De verwijning van de honing en andere avonturen van Bolke de Beerquote:Op maandag 1 maart 2004 22:11 schreef Prego het volgende:
[..]
tis meer voor als iemand vraagt welke films ik allemaal heb (ik word gek als iemand dat vraagt). je kan beter een titel noemen dat ik gewon ja of nee kan zeggen
dat is zwaar irritantquote:Op maandag 1 maart 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is, als je een groep vrienden uitnodigt om film te komen kijken en dan met z'n allen gaan bepalen welke film het wordtecht zo gruwelijk irritant....
wel the best of sylvie meis... ik bedoel calimeroquote:Op maandag 1 maart 2004 22:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
De verwijning van de honing en andere avonturen van Bolke de Beer?
Ja idd, of ik laat ze kiezen uit 3 dvd's en niet uit de 80 a 90 die ik op m'n kamer heb staan dat schiet echt nooit op namelijkquote:Op maandag 1 maart 2004 22:14 schreef Prego het volgende:
vreselijk. je kan nooit iedereen tevree stellen. ik ben meestal de gene die kiets aangezien we altijd een film van mij kijken
een best of sylie meis...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:16 schreef Prego het volgende:
[..]
wel the best of sylvie meis... ik bedoel calimero
jij snapt hetquote:Op maandag 1 maart 2004 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
een best of sylie meis...
dat is als ze buiten beeld staat en haar geluid uit heeft staan
haha succes met het doorkomen van de nachtquote:Op maandag 1 maart 2004 22:20 schreef Prego het volgende:
[..]
jij snapt het
bah bah ik ga zo me bed in. zaterdag hebben we met z'n 4-en 150 euro opgezopen. en dan geen mixjes enzomaar alleen maar bier
verder ben ik geen alcoholist (enkel parttime 2 keer per maand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |