Eerst even fitnessen. Wie weet daarnaquote:Op maandag 1 maart 2004 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
ow... Nathan...straks wel een bedtime story?![]()
Dikkie Dik, maar dan andersquote:Op maandag 1 maart 2004 20:43 schreef Andyvie het volgende:
Wat zijn dat toch voor bedtime stories?
Dikkie Dick dus?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dikkie Dik, maar dan anders
*schroefje terug doe*quote:Op maandag 1 maart 2004 21:01 schreef NathaN het volgende:
beav? doe dat schroefje van de smiley's eens terug?
dan ga ik intussen eindelijk even fitnessen...
dus beav zit bij de schroeven van fok!?, dat verklaart een en ander.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:01 schreef NathaN het volgende:
beav? doe dat schroefje van de smiley's eens terug?
dan ga ik intussen eindelijk even fitnessen...
het lijkt wel of iedereen dat tegenwoordig doetquote:Op maandag 1 maart 2004 21:02 schreef Markie-Mark het volgende:
fitness
quote:Op maandag 1 maart 2004 21:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dus beav zit bij de schroeven van fok!?, dat verklaart een en ander.
Ik zit graag aan de knoppenquote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef ajuu het volgende:
beaf de technische man van het topic, de man van de schroefjes
zelfs ikquote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef Prego het volgende:
[..]
het lijkt wel of iedereen dat tegenwoordig doet
dat zien we graagquote:Op maandag 1 maart 2004 21:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Ik zit graag aan de knoppen![]()
volgens mij is dat ook zo als je kijk hoe druk het altijd is op de sportschoolquote:Op maandag 1 maart 2004 21:04 schreef Prego het volgende:
[..]
het lijkt wel of iedereen dat tegenwoordig doet
sowieso vind ik de ah erg duur.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wrom?
ik wil blauw worden en daarna roodquote:Op maandag 1 maart 2004 21:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dat zien we graag
mijn sport zal het nooit worden. sport in het algemeen vind ik niet zo. de enige sport die mij heeft kunnen boeien is schermen (wat ik 7 jaar heb gedaan)quote:Op maandag 1 maart 2004 21:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook zo als je kijk hoe druk het altijd is op de sportschool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |