hoe is aanhangsel tegenwoordig eigenlijk gedefinieerd?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
:w
*ook aangangselloos is *
quote:
Oke ik heb geen aanhangsel in de vorm van een man, maar wel in bezit van een heerlijk stuk gereedschap vol verrassingen waar je hier en daar wat mensen mee kunt plezierenquote:
Denk je zo Gemeen over mij?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
zeker een Heel Eng iemand.
Hoe kan ik nou Gemeen denken over een lief schattig potentieel hip hondje?!quote:Op maandag 1 maart 2004 19:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Denk je zo Gemeen over mij?.
.
Als je dat dubbelzinnig op gaat vatten is het wel heel erg met je gesteld, beaverke...quote:Op maandag 1 maart 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je niet je rijst in zijn mandje laten vallen?
Nee, Nathan, dit was niet dubbelzinnig bedoeld
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je dat dubbelzinnig op gaat vatten is het wel heel erg met je gesteld, beaverke...
Neej, dat hoef ik immers niet meer, maar hij was wel heel schattig. Lang, blond, grijze oogies, lange zwarte jas (open), blauw overhemd, lange beige sjaal en een lieve warme stem.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je niet je rijst in zijn mandje laten vallen?
Nee, Nathan, dit was niet dubbelzinnig bedoeld
Had ie ook zo Heel Schattig z'n brilletje aan z'n trui hangen?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, dat hoef ik immers niet meer, maar hij was wel heel schattig. Lang, blond, grijze oogies, lange zwarte jas (open), blauw overhemd, lange beige sjaal en een lieve warme stem..
Vast hetero..
Geen trui, geen brilletje.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had ie ook zo Heel Schattig z'n brilletje aan z'n trui hangen?
owquote:Op maandag 1 maart 2004 20:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen trui, geen brilletje..
http://forum.fok.nl/topic/501015/1/76#17447773quote:Op maandag 1 maart 2004 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow
ja..euhm...nou.. maar je had niet zoiets van die is wel leuk voor Beavje?
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[HOMO] 785 - The return of Fear Factory is at hand! het was toch geen Heel Eng iemand?
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
quote:Op maandag 1 maart 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht*
Laat zien, laat zien.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:17 schreef Cazman het volgende:
ben ik weer. HARD gefitnessed
Dat heb je al een maandje geleden gezien. Tenslotte moet ik het rustig aan doen met me blessurequote:Op maandag 1 maart 2004 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Laat zien, laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |