Ow nou Sepultura (*brrrrrrruuuuuuullllllll wwwrrrrooooaaaaaaaaaarrrrrrwwwwwww*) heeft Bullet The Blue Sky van U2 gecoveredquote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb geen mtv
zie je Waxje, ook Beavje moet afzien hoor
Och, ik ben gewoon jaloers op zijn lichaam *zucht*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n Merijn, wat doe je?! [afbeelding]
Niet z'n okseltje kortwieken..
En, voel je Merijn's piercing tinkelen tegen je tong?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[sup]Ik hoorde iets..*met volle mond praat*
Hew? Waw?
Nogmaals...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En, voel je Merijn's piercing tinkelen tegen je tong?.
Vind je het erg als ik zeg dat ik deze zin 3 keer heb moeten lezen en er nog vrij weinig van snap?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow nou Sepultura (*brrrrrrruuuuuuullllllll wwwrrrrooooaaaaaaaaaarrrrrrwwwwwww*) heeft Bullet The Blue Sky van U2 gecovered
Is net hoe je het bekijkt. Alles is relatief enzo ....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:24 schreef DennisMoore het volgende:
Is half 4 nu vroeg of laat?
Wat het ook is: kwart voor zeven is aardig vroeg!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 03:40 schreef Mexoryl het volgende:
Is net hoe je het bekijkt. Alles is relatief enzo ....
Hoe tel je dan? Tel je de James Bond-films apart of als 1? Met apart tellen zit ik op ongeveer 20% van jouw aantal...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:52 schreef NathaN het volgende:
*deze week weer een lading dvd's in de bus zou moeten krijgen*
ik zit al over de 300 titels...
Box sets tellen voor 1. Dat vertekent op zich wel een beetje het beeld...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 07:30 schreef Twoflower het volgende:
Hoe tel je dan? Tel je de James Bond-films apart of als 1? Met apart tellen zit ik op ongeveer 20% van jouw aantal...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 07:06 schreef Cybart het volgende:
3 over 7 is ook vroeg....
maar kwart voor 7 ging ook mijn wekker
Toen zat ik net/bijna op mijn werk!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:10 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
Half 8
Maar ik was al wakker, toen...
*aankleed*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:23 schreef Cybart het volgende:
kortom: de werkende man heeft het zwaar
Mogguh Kugari'squote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
mogguh mensen
Vergeleken met jullie wel.Vergeleken met mijn normale patroon niet. Dan ben ik zelfs vroegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:28 schreef Cybart het volgende:
moguh Kug
@ Nate: jij hebt dus eigenlijk weer licht uit kunnen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |