snik,quote:Op maandag 1 maart 2004 16:35 schreef nietzman het volgende:
Ja, en nu?
Boeiend?
Niet dat het ongewoon voor me is hoor, maar dit vind ik dus een kuttopic.
Ja, een klaagtopic. Ik klaag over het topic.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:38 schreef DePresident het volgende:
snik,
ik hoef je reactie niet hoor! Is een klaagtopic geen ik wil een reactie van de coooolste weblogger topic
Dan heeft TS niets om zich zorgen over te makenquote:Op maandag 1 maart 2004 19:49 schreef SouthernSun het volgende:
ochtendurine is slecht. zit ureum in, een gifitge stof, dat slecht is voor de hersenen
Goed voor je afweersysteem. Daarom worden pisdrinkers uit India dan ook stokoud.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:26 schreef ASSpirine het volgende:
elke dag je ochtendurine drinken schijnt gezond te zijn...
en waarom gebruik je het woord "plas"?
dat klinkt echt niet
Je slikt dus niet.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:55 schreef AltamirA het volgende:
wat er uit is komt er neit meer in bij mijn
En niet alleen insecten. Over een kwallenbeet heen pissen schijnt er goed te werken.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:29 schreef DePresident het volgende:
In sommige culturen wordt urine gebruikt als een soort medicijn. Bijvoorbeeld als je door insecten bent gestoken schijnt het heel goed te helpen.
Idd.... en waarom pis je die vitamine C uit? Omdat je er toch genoeg van hebt....quote:Op maandag 1 maart 2004 16:33 schreef LostFormat het volgende:
Vitamine C bijvoorbeeld daar pis je veel van uit. Als je het weer opdrinkt, wordt er weer een deel van opgenomen. Niet dat het mijn idee van een lekker drankje is, daar niet van.
Nou dat lijkt me nog een heel stuk goorder eerlijk gezegdquote:Op maandag 1 maart 2004 20:33 schreef jpzegthallo het volgende:
kots topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |