abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2004 @ 12:48:20 #26
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_17595197
Ik heb 2 weken geleden iets soortgelijks ondergaan en geloof me het is een wereld van verschil als die tampons er eenmaal uitzijn (verwijderen ervan was bij mij echt pijnlijk) je bent er wel even niet goed van als ze ze eruithalen maar de dagen daarna wordt alles steds beter....

Ik ben nu 2 weken verder en heb nog wel steeds een erg gevoelige neus en omtrek maar het wordt langzaam minder....
pi_17620911
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 12:30 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
ik zit er net van bij te komen....

had er ook een topic over gestart, maar die is pleite.
vanmorgen zijn de tampons eruit gehaald, dat was bijzonder onaangenaam, traantjes enzo.

ben nu nog aan t na druppen (ik bloed als een rund en stol nauwelijks), maar dat houdt wel op...vbroeg of laat.

gister -na de narcose- was ik echt van de wereld af, en inderdaad snachts was "living hell"; droge bek, veel pijn, alleen op de rug kunnen liggen, anders ging m'n neus kloppen enz.
nog nooit een maandag gehad die zooooooo lang duurde; wel n week of 4

En nou zie ik eruit als Obelix, met net zo'n dikke neus!

alles voor t goede doel, moet je maar denken; straks kan ik ademen door m'n neus, dat wordt wel apart.

Volgende week moeten ze de plaatjes eruit slopen (m'n neusatussenschot zit nu op z'n plek met 2 plaatjes)
kan niet zeggen dat ik daar naar uit kijk

maar je bent dus niet de enige
Jeetje, dat het zo bloed! Maar bij jou zijn de tampons er ook wel snel uitgegaan. Ik heb een week met die rotdingen rondgelopen

Morgen worden bij mij de hechtingen eruit gehaald. Ik vrees dat dat ook niet zo'n prettig klusje gaat worden... Maar het is wel beter als ze eruit zijn, want ik ben nu best verkouden en al het snot plakt aan die hechtingen vast Ik probeer nu maar met een wattenstaafje + cocktailprikkertje steeds wat snot te verwijderen. (mijn excuses voor het iet-wat ranzige verhaal)
M'n neus is trouwens al wel een stuk minder dik, maar nog steeds wel even gevoelig en er gaan soms van die pijnlijke steken doorheen...
amokaapjeeh O+
pi_17943350
Ik heb ook twee keer een neusoperatie ondergaan. Eigenlijk heb ik nog steeds geen rechte neus maar zo'n boksersneusje. Ach, ik vind het wel stoer. Mensen denken vaak dat ik een bokser ben, ha ha ha, niets is minder waar. Ik ben namelijk a-sportief! En je wordt misschien ook niet zo snel lastiggevallen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18565790
ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik mijn neusschotje moet laten rechtzetten en dat mijn neusvleugels verkleint moeten worden. dit omdat ik haast niet via mijn neus kan ademen. moet zeggen dat ik er geen zin in heb moet 2 nachten het ziekenhuis in (dit is de 1e keer voor mij) Ik weet nog geen datum die krijg is maandag te horen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 april 2004 @ 19:15:14 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_18567200
Sterkte alvast!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 21 april 2004 @ 00:55:19 #31
32422 engessa
Who's dirty?
pi_18576271
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:07 schreef lieverd23 het volgende:
ik heb vanmorgen te horen gekregen dat ik mijn neusschotje moet laten rechtzetten en dat mijn neusvleugels verkleint moeten worden. dit omdat ik haast niet via mijn neus kan ademen. moet zeggen dat ik er geen zin in heb moet 2 nachten het ziekenhuis in (dit is de 1e keer voor mij) Ik weet nog geen datum die krijg is maandag te horen.
Laat ik het zo zeggen, over een half jaar ben je heel blij dat je het gedaan hebt.
Maar voor de komende weken, heel veel sterkte!
pi_18630134
Ik ben zelf 2x aan mijn neus geopereerd. De 1e keer hebben ze aan beide kanten stukje van het neusbeentje verwijderd. de 2e keer hebben ze poliepen verwijderd, een stukje neusbot weggehaald en mijn kakholtes schoongemaakt. na de operatie vole je je een dag niet echt lekker. De tampons mochten er gelukkig na 2 dagen uit. Dit vond ik het ergste van alles. op het moment dat ze eruit gaan ga je door de grond van de pijn. Maar als ze eruit zijn dan voel je je gelijk een stuk beter. Succes met de operatie.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_18639116
Ik heb afgelopen week ook een neustussenschotcorrectie ondergaan. Rechterkant kwam niks doorheen. Her ergste van alles vond ik het feit dat je niet kan pitten door die dingen en als ze uitdrogen voelt het echt kut die slierten in je kop.

Ik was dus ook zo blij toen ze druit mochten dat die pijn me eigenlijk niet zo interesseerde. Het deed wel fuckign veel pijn maar die irritantente dinge ware erger. Nu zit die rechterkant nog steeds dichter dan de linker , ik hoop tog dat dat nog beter gaat kome anders work ik boos

zou het iig wel doen , ademe door je neus rox ^^
pi_20514199
nou ik ben na wat tegenslagen eindelijk geopereerd deze week (dinsdag) heb niet echt pijn gehad, maar was wel verkouden geworden. handig niezen met een dichte neus. dus heb aardig wat "snorretjes" verbruikt.

Vandaag zijn de tampons eruit gegaan. Dat was ff niet fijn nee, maar daarna gelijk ok. Ik voel me nu nog niet echt top, maar dat komt door het slaaptekort van afgelopen dagen. Woensdag moet ik terug voor de nacontrole
pi_20617872
quote:
Op vrijdag 9 juli 2004 17:00 schreef lieverd23 het volgende:
nou ik ben na wat tegenslagen eindelijk geopereerd deze week (dinsdag) heb niet echt pijn gehad, maar was wel verkouden geworden. handig niezen met een dichte neus. dus heb aardig wat "snorretjes" verbruikt.

Vandaag zijn de tampons eruit gegaan. Dat was ff niet fijn nee, maar daarna gelijk ok. Ik voel me nu nog niet echt top, maar dat komt door het slaaptekort van afgelopen dagen. Woensdag moet ik terug voor de nacontrole
hmm... Heel fok aan de neusoperatie. Ik ben maandag geopereerd. Morgen gaat alles eruit... Heb er niet erg veel last van. Mijn neus is geloof ik 3x normal size.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')