M'n smaak is idd ook heel vreemd. En ik wil steeds aan dingen ruiken, wat dus niet gaatquote:Op maandag 1 maart 2004 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn vriendje heeft ook een neusoperatie ondergaan. Hij heeft een week op brood en drinken geleefd. Nadat de tampons uit zijn neus verwijderd waren ging het eten stukken beter, omdat de smaak weer terugkwam. Als ze de tampons eruit halen heb je het allerergste gehad volgens hem, dus je bent er bijna
Het is niet zozeer dat m'n keel pijn doet, maar hij is erg droog. Veel drinken helpt daar natuurlijk wel wat tegen, maar dan moet ik weer veel slikken (wat dus wel pijn doet omdat er dan druk op m'n neus komt te staan) dus ik zit een beetje in een visieuze cirkel...quote:Op maandag 1 maart 2004 14:42 schreef RetepV het volgende:
Mensen die hun amandelen hebben laten knippen hebben ook pijn in hun keel. Die krijgen in het begin ijs te eten, misschien helpt dat?
Nee? Hoe gaat dat dan? Zijn het eigenlijk normale tampons, dus ook met touwtje eraan? Of worden ze er met een pincet o.i.d. uitgehaald? En zitten ze dan helemaal vast ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:45 schreef Adelante het volgende:
enorm veel succes donderdag, het verwijderen van die "tampons" is niet echt een pretje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |