Hahah en jij vindt dat niet van Replay? Replay was vroeger nog best een leuk merk, nu loopt IEDEREEN er in. In iedere aso-tent zie je alle boeren met die goedkope nep replay shirtjes hossenquote:Op maandag 1 maart 2004 12:20 schreef Rickage het volgende:
[..]
daar ben ik het volkoooomen mee eens!en..iedereen heeft tegenwoordig G-Sus..je kunt niet naar een disco of je ziet wel 30 dezelfde G-Sus shirts op een avond
oeps was lacoste ook vergeten foutjuh !quote:Op maandag 1 maart 2004 12:37 schreef 205_Lacoste het volgende:
McGregor, Tommy Hilfiger, Esprit, Ralph Lauren en natuurlijk Lacoste
Het is inderdaad wel een mooi merk, maar het brengt zelden iets bijzonders uit...aan de ene kant is dat natuurlijk niet erg, aan de andere kant is het toch wel een beetje jammer...quote:Op maandag 1 maart 2004 17:26 schreef Stag het volgende:
Schande dat Matinique nog niet genoemd is![]()
Gewoon prima kwaliteit kleding, stijlvol, niet te opzichtig zoals veel 'populaire' merkkleding en niet zo duur. Als ik tegenwoordig iets moet hebben, ga ik altijd eerst kijken of ze het in de Matinique store hebben.
Dat g-sus is nu ook weer een beetje minder aan het worden, nu wordt je in de discotheek doodgegooid met de evisu krullletjes. Overal waar je kijkt, elke styly fag loopt ermee rond.quote:Op maandag 1 maart 2004 12:20 schreef Rickage het volgende:
[..]
daar ben ik het volkoooomen mee eens!en..iedereen heeft tegenwoordig G-Sus..je kunt niet naar een disco of je ziet wel 30 dezelfde G-Sus shirts op een avond
waar heb jij t nou allemaal weer over jongen....quote:Op maandag 1 maart 2004 19:44 schreef willemsch het volgende:
ralph = precies zo als lacoste eind jaren '80 was. voormalig chiq en nu totaal aan het verpauperen ivm breezerbikkels/turkije. hilfiger = wannabe. lacoste... kan weer, als je zo jong bent dat je niet weet dat het dezelfde pauperzooi is als in de jaren '80/'90, gucci/armani/d&g... leuk, maar dan loopt men het liefste in de goedkoopste lijn... wat weer zielig is omdat het alleen maar om het merk draait.
met mc gregor niets mis, ook met h. boss zeker niet. dockers is fijn, maar ga dan niet zo'n rode wannabe broek van dockers dragen (! )
en riverwoods kan opzich wel..
en wie is Scapa vergeten?? Scapa sports de beste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |