Het centrale topicquote:Wie weet welk liedje dit is ?
Wat hij zei.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Het centrale topic
Wat hij zeiquote:Op maandag 1 maart 2004 11:23 schreef vosss het volgende:
Dat centrale topic slaat echt als een lul op een drumstel als iedereen gewoon antwoord gaat zitten geven in de losse topics
Huillie.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:23 schreef vosss het volgende:
Dat centrale topic slaat echt als een lul op een drumstel als iedereen gewoon antwoord gaat zitten geven in de losse topics
en dat van degene die als eerste aan Eros ramzotti dacht...quote:Op maandag 1 maart 2004 11:28 schreef Zander het volgende:
[..]
Huillie.
Dat heb niks met huillie te maken, kennelijk is dat centrale topic compleet overbodig.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:28 schreef Zander het volgende:
[..]
Huillie.
Het werkte niet toen het sticky was.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:25 schreef vosss het volgende:
Seborik, doe daar eens wat aan, om te beginnen dat centrale topic sticky te zetten ofzo
Aan mij heeft dat niet gelegen Seborik!quote:Op maandag 1 maart 2004 12:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het werkte niet toen het sticky was.
Vooral doen. Op den duur word ik dan heel vervelend.quote:Op maandag 1 maart 2004 11:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb niks met huillie te maken, kennelijk is dat centrale topic compleet overbodig.
Mij boeit het verder geen flikker ofzo, maar in het vervolg denk ik niet dat ik zelf nog de moeite ga nemen om het centrale topic op te zoeken als ik een nummer zoek.
Gewoon een nieuw topic openen joh, dan heeft zeeborik ook weer wat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |