quote:Op maandag 1 maart 2004 00:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik.! Je hebt het niet helemaal gelezen!
.
Doe ik daar al dat werk voor..
Daarom kom ik nooit in R&P. Anderen boeien me niet.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik kan m'n eigen posts al nauwelijks lezen, laat staan die van anderen.
Dan is KEL zeker ook niks voor jou?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Daarom kom ik nooit in R&P. Anderen boeien me niet.
En ik doe nog wel zo vriendelijk en gematigd de laatste maanden.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:55 schreef PrivateRyan het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 00:53 schreef static het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Gotcha.</div></blockquote>You're mean. Y'know that?
.
.
Nope. Daarbij, ik mag er ook niet in.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is KEL zeker ook niks voor jou?
hijs clickable!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:54 schreef frenzy2003 het volgende:
bagger topic, slotje aub! wie gaat er vanavond....
En de posts zijn daat veel te lang. Al die lulverhalen over dat krassen en die dooie hond, de ruzie met pa en ma, de vele exen met en zonder borderline, dat ken ik nou wel. Het is zonde om die posts dan nog een keer te moeten lezen, alleen dan gepost onder een andere kloon, geen 6 maar 7 exen en een kat in plaats van een hond die oveleden is.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:54 schreef PrivateRyan het volgende:
Daarom kom ik nooit in R&P. Anderen boeien me niet.
test 1 2 3quote:Op maandag 1 maart 2004 01:07 schreef Vork het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou, is iedereen al aan het slapen? Heeft iedereen ineens een baan of een leven ofzo?
Ben ik dan de enige werkloze?
Hallo..?
Ach, je bent zelf van Mars!quote:Op maandag 1 maart 2004 01:08 schreef Monidique het volgende:
Mannen van Mars olé olé
Doe maar beter je best dan.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:56 schreef static het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo vriendelijk en gematigd de laatste maanden.
Also...quote:Op maandag 1 maart 2004 01:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Ach, je bent zelf van Mars!
*jank*quote:Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doe maar beter je best dan..
en en *mep* erachteraanquote:Op maandag 1 maart 2004 01:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Vooral volhouden.quote:Op maandag 1 maart 2004 01:51 schreef Monidique het volgende:
Meer zeg ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |