Ik hoop dat wel voor je.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Of heb zelf side effects door langdurig gebrek aan sex dat ik een slipje zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Built for Speed
quote:Op maandag 15 maart 2004 16:43 schreef HansvanOchten het volgende:
Gister trouwens weer bezig geweest.
chapter 4:Niks aan de hand... straks gewoon effe die moviesphere kopen in Luca en je kunt 'm zo váák kijken als je wilt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja!quote:Op maandag 15 maart 2004 17:20 schreef peristilius het volgende:
Heb ook eindelijk FF X-2, zit nu in chapter 2. Waren er in chapter 1 belangrijke dingen die je in chapter 2 niet meer kan doen?
Damn, nou ja die doe ik de 2e keer dan wel met guidequote:Op maandag 15 maart 2004 17:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben ook alweer opnieuw begonnen. Had 'm rondgespeeld in zo'n 70 uur nadat ik zoveel mogelijk uit het spel had gehaald. Toen zat ik nog maar op 66%. Dus toen ben ik weer opnieuw begonnen met een "New Game Plus" spel, dus die 66% nam ik ook weer mee. Zit nu nog steeds in Chapter 1 en alweer op 77%. Zo zie je maar dat er per chapter ontzettend veel te beleven valt.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Damn, nou ja die doe ik de 2e keer dan wel met guide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat die Famutsi trailer? Die heb ik namelijk al een tijdje.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_finalfantasy_12.html
FFXII Trailer...
stoerquote:Op maandag 15 maart 2004 19:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFXII Trailer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door HansvanOchten op 15-03-2004 19:51:34 (Spoiler haakje verkeerd) ]Built for Speed
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zojuist met Yuna in een Moogle pak ballonen uitgedeeld.![]()
Oeh, ik zit al op 20%, en dan nog in Chapter 1. En dan heb ik de Thunder Plains, Calm Lands en Zanarkand nog geeneens bezocht...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:39 schreef peristilius het volgende:
Zit al op 18% in Chapter 2
Tering wat spreekt dat spel me aan zegquote:Op maandag 15 maart 2004 19:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
FFXII Trailer...
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:38 schreef PhaE het volgende:
Trouwens, over het zien van een slipje gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt hotspots en “gewone plaatsen”. Hotspots zijn de missies die je moet doen of het spel uit te spelen en de andere missies zijn de sidequest. Heb je alle hotspots afgehandelt dan ga je een chapter verder (Chatpter 1 is Besaid en Zanarkand). Ik heb nu de Hotspot op Beseid gedaan en een sidequest in Luca (met Yuna in een mooglepak!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Vraagjes aan de FFX-2 experts hier
1. Moet je perse de hotspots volgen of kan je ook gewoon ergens anders naar toe om te levelen bv ?
Alleen tijdens het veranderen van dresssphere pauzeert het spel.quote:2. ATB op wait mode zetten werkt voor geen meter. Ze blijven attacken wat het tactisch nadenken wat versneld. Soms geef ik commandos die ik niet wil.
Nee, is gewoon bedoelt om te switchen. Yuna is bij mij een Mage en ik gebruik voor haar dus een grid waarbij ze +MP krijgt als ze van dresssphere verandert. Paine is een warrior, voor haar gebruik ik dus een grid waarbij ze vooral +HP krijgt.quote:3. Die Grids,..... kan je daar nog wat op leren of kan je gewoon switchen wanneer je wilt om dress-spheres te vullen en tijdelijke verhoogde stats te krijgen door te wisselen vam dress ? Moet je dus bv een Grid afmaken om het zo maar te zeggen of kan je de abilities op elke grid leren
Wat je zelf wilt Gijs, al probeer ik wel met één persoon een sphere vol te maken. Zo is Yuna bij mij een White Mage, een Gunner en een Songstress, Paine is vooralsnog alleen een Warrior en Riku is een Black Mage en Thief.quote:4. Werken jullie alle spheres af qua abilities of switchen jullie veel. Is het bv verstandig om iemand alle abilities te laten leren voor verder te gaan of is dat onmogelijk. Is het zo dat je bv aan het einde van het spel nog wel meer dingen open hebt staan.
Ja, het is een stuk luchtiger als FFX maar zeker een leuk spel. Wat het denk ik zo leuk maakt is dat je alle personnages en hun geschiedenis al kent. Als ze zo'n luchtig FF-spel hadden gemaakt met nieuwe locaties en personnages had ik het denk ik niet kunnen waarderen.quote:5. Vinden jullie het ook zo'n geil spel ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |