Hahaha!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
That awesome sphere is mine! Whoei!
*girly handjeklap*
quote:March 10, 2004 - In an interview with the Official U.S. PlayStation magazine (April 2004 issue), Final Fantasy VII character designer Tetsuya Nomura had plenty to say regarding his upcoming movie project Advent Children. The true sequel to the 1997 PlayStation mega hit, Advent Children has quickly become one of the hottest videogame-related projects in existence since its announcement at the 2003 Tokyo Game Show.
In the interview, Nomura speaks on the challenges created by having to redesign such beloved characters, his personal thoughts on the franchise's transition into movies, and the differences between games and motion pictures among other subjects. Perhaps the most interesting comment he makes, though, is the one regarding its public unveiling in America...
"Our staff is working very hard, even cutting out hours of sleep," Nomura said. "Please look forward to the E3 show in May -- there's more to come down the road!"
So in just what form can we expect to see Advent Children at E3 in May? Our pals at Square Enix aren't talking. But based on the comments by Nomura-san in this latest interview, it's obviously going to be something new and something big -- and we can't wait.
We'll keep you updated with more as it becomes available.
Roger.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maak hem aan zou ik zeggenMag altijd.
Poppetjes goed verspreiden over die spheres of wat het ook warenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik geprobeerd, maar hij krijgt telkens weer HP erbij, volgens mij heeft dat met dat reflect te maken, en ik weet eik nog niet precies hoe dat werkt, weet je dan wat ik daar het beste tegen kan doen?? iig alvast bedankt!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk na veel proberen legde hij het loodje.
[ Bericht 8% gewijzigd door HansvanOchten op 11-03-2004 18:30:40 ]Built for Speed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:37 schreef Scylla het volgende:
Spoiler over Sanctuary Keeper in X:Dát is al een hele goede tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga het strax direct proberen
iig tnx! allemaal!
![]()
Leukquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:58 schreef Mastermaus het volgende:
sjo, kkom net uit het ziekenhuis en zal wrslk de komende weken thuis moeten doorbrengen, mooie tijd om FFX-2 fully uit te spelen
Leuke woordspelingquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:25 schreef Mastermaus het volgende:
@ chocobo, khad een kaakoperatie, nix ernstigs hoor, kheb verder geen paine, maar kken nou nouwelijks praten
Ik heb zijn verhaal ook gehoord.. Maar wat vond je zo "vreemd" dan? Enneh... ik moet FFX-2 nog wel 2x rondspelen voordat ik die 100% heb bereikt denk ik!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:35 schreef Mastermaus het volgende:
uiteraard
kben net iets vreemds gehoord van maechen, vlak nadat ik Episode Complete heb gkregen in Zanarkand...
maar daar komen jullie vanzelf wel achterals jullie natuurlijk alles wel 100% complete wil krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Built for Speed
Woa, het spel klinkt de hele tijd maar gaver en gaverquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
That awesome sphere is mine! Whoei!
*girly handjeklap*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:58 schreef HansvanOchten het volgende:
Vandaag gestart bij epidose 4.Nou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yer right, kheb nu ondertussen veel gekkere dingen tegengekomen, kon je op sommige stukken ook wel raden trouwens in FFXquote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb zijn verhaal ook gehoord.. Maar wat vond je zo "vreemd" dan? Enneh... ik moet FFX-2 nog wel 2x rondspelen voordat ik die 100% heb bereikt denk ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mn char's zijn ondertussen lvl 60 gepasseerd op 41uur speeltijd, hoever zijn jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |