SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
Hmm, ik switch afhankelijk van de opponents (bijv. een elemental switch ik naar black mage). Verder switch ik tijdens de gevechten niet zo heel veel. De verschillende garment grids hebben naast hun abilities soms ook meerdere wegen, waardoor je flexibeler wordt in een gevecht.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Veranderen jullie in een gevecht vaak van Job om zo de broodnodige exp te halen voor de diverse abilities of werken jullie hier eerst een bepaalde dresssphere helemaal af.
En maken die grids nou nog wat uit behalve dat je tussen dress switch postitief uit je stats kan komen ? Ik heb die first steps grid maar gedumpt want veel doet die niet namelijk... ben maar naar vanguard gegaan. Heeft zo'n grid nog toegevoegde waarde behalve dus de temporary stats change ?
Ligt er maar net aan welk grid je neemt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Heeft zo'n grid nog toegevoegde waarde behalve dus de temporary stats change ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt te oudquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Bedankt
En waarom krijg ik de battle mode niet op wait![]()
Ik hou ervan om even rustig na te denken bij dit spel maar dit zit er niet in... ze blijven attacken
<insert krekelgeluidje.wav />quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFCC is binnen !In een doos
met Cube - GBA Kabel, ik heb ook de guide
![]()
Ik deed eerst Besaid en nu zit ik bij Zanarkand. Mijn kont is alleen geschopt door een draak op het eindequote:Op woensdag 10 maart 2004 14:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je wordt te oud
Bij config? Bij mij blijven de bi~atches ook attacken![]()
Ben nu zo 3 uur bezig, zanarkand gehad en nu bij Besaid
Ik dacht, speel al zo lang FF, kan best meteen naar Zanarkand. Moet daar mee geen moeite mee hebben dacht ik...en gelijk had ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik deed eerst Besaid en nu zit ik bij Zanarkand. Mijn kont is alleen geschopt door een draak op het einde![]()
Ik wordt idd oud.... vroeger was ik sneller in die shit
Moest hier iig om lachenquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
<insert krekelgeluidje.wav />
De mietjes mode!quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:45 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben pas begonnen met FFX en ik zit nu "vast" bij een gevecht met de sanctuary keeperIk krijg hem maar niet verslagen
Heeft er misschien iemand goede tips??
Ja dat heb ik geprobeerd, maar hij krijgt telkens weer HP erbij, volgens mij heeft dat met dat reflect te maken, en ik weet eik nog niet precies hoe dat werktquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:09 schreef Scylla het volgende:
De mietjes mode!
Aeons! Opladen naar overdrive!
Of terug gaan en wat meer levellen. Hij is inderdaad pittig die Sanctuary Keeper.
Dat vind ik trouwens ook zoiets, hele coole vette vijanden uit X zoals die Sanctuary/Spectral Keeper, dat zijn in X-2 echt kleine mietjes geworden. Beetje jammer.
Wie is die sanctuary keeper ook al weer?quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:28 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik geprobeerd, maar hij krijgt telkens weer HP erbij, volgens mij heeft dat met dat reflect te maken, en ik weet eik nog niet precies hoe dat werkt, weet je dan wat ik daar het beste tegen kan doen?? iig alvast bedankt!
![]()
Ik ben in Gagazet, en nadat je tegen Biran en Yenke hebt gevecht is het volgende baasgevecht met seymore. Het eerstvolgende baasgevecht daarna is met de sanctuary keeper... (volg je het nog?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:25 schreef peristilius het volgende:
Wie is die sanctuary keeper ook al weer?
Hoezo?!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die meiden somssoms zo...girly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |