Hmmm... bij mij doet Yuna, net als al mijn andere mannetjes met sláán meer damage (99.999) dan welke summon/aeon dan ook!quote:Op maandag 8 maart 2004 01:57 schreef Mastermaus het volgende:
In FFX kon je idd je characters ubermighty maken, vooral yuna deed met een zekere summon meer schade dan de KotR van FFVII [kken t niet vaak genoeg melden
Je doet niks fout hoor, ik deed met Yuna tegen de laatste baas met ultimate weapon nog steeds maar 30 dmg ofzo. Je moet echt 150+ uur hebben gespeeld wil je 99999 bereiken volgens mij.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:13 schreef Opie het volgende:
Jezus, met Yuna krijg ik misschien 35 damage bij een normale attack en ik zit al op Mount Gagazet. Volgens mij doe ik iets fout of train ik te weinig..
Een guide voor FFX-2 ? Nee denk het niet.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ga jij nog een guide kopen Cho?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sja yuna@ 35 damage, je moet sowieso eerst haar eigen route op het grid hebben afgelopen wil je beetje goeie damage doen, ze doet in mn huidige [FFX] team meer damage dan tidus en auron. wakka is de enigste die ook 99,999 doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woohoo, hier wordt ik toch wel weer blij vanquote:Op maandag 8 maart 2004 00:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Met New game Plus kun je, nádat je het spel minstens 1x hebt rondgespeeld, opnieuw beginnen, mèt alle items, dress spheres, sphere grids en abilities die je al verzameld en geleerd hebt. Alleen je exp. level worden wel gereset, je bent dus weer lv. 1. Je bent dus niet supersterk in het begin, maar je kan wel veel meer! En als je de juiste accesoires en dress spheres equipt, dan ben je al wel een stuk sterker. Zo kun je het spel nog een keer spelen en alle missies doen en de dingen verzamelen die je de vorige keer gemist hebt en zodoende dichter bij de "100% complete" te komen en alternatieve eindes te kunnen zien.
Deze optie zit dus al in FFX-2 en had ik ook graag in vorige FF's gezien.
Nee... alle abilities die je hebt gescoord op je verschillende dress spheres blijven behouden. Gelukkig maar, want je mag het spel wel 3x rondspelen ook voordat je alle dress spheres volledig hebt gemasterd!quote:Op maandag 8 maart 2004 12:59 schreef PhaE het volgende:
Trouwens, je dress-spheres moet je dan wel weer opnieuw masteren?
Lijkt me wel, anders wordt het wel HEEL simpel
Tja... weet je dat is het nadeel van veel spellen hebben? Ieder spel dat je hebt wordt minder waard. Ik heb "maar" 9 PS2 spellen (en dat is eigenlijk al best veel geld, want maar 2 daarvan hadden een platinum prijs) Maar ik steek héél veel tijd in ieder spel dat ik heb en dat maakt ze erg waardevol. Ik kóóp ook alleen maar toptitels, spellen waar dus heel veel uit te halen is. Aan Final Fantasies besteed ik ongeveer 300+ uur per deel (hetzij in meerdere keren rondspelen of in het geval van FFX in 1x spelen). Alleen aan FFVI heb ik "maar" zo'n 60 uur besteed en aan FFX-2 ook zoiets, maar dat komt omdat ik die nog maar net hebquote:Op maandag 8 maart 2004 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar je zoal niet je tijd in wilt stoppen zegIk vind FF games fantastisch, maar ze zover doorspelen doe ik niet
Daar zijn er teveel andere games voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....zònder Yojimbo's zanmato te kunnen verslaan.![]()
Stoere optie,... eerst maar eens goed met het spel beginnen want ik zit pas op 3 uurquote:Op maandag 8 maart 2004 00:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Met New game Plus kun je, nádat je het spel minstens 1x hebt rondgespeeld, opnieuw beginnen, mèt alle items, dress spheres, sphere grids en abilities die je al verzameld en geleerd hebt. Alleen je exp. level worden wel gereset, je bent dus weer lv. 1. Je bent dus niet supersterk in het begin, maar je kan wel veel meer! En als je de juiste accesoires en dress spheres equipt, dan ben je al wel een stuk sterker. Zo kun je het spel nog een keer spelen en alle missies doen en de dingen verzamelen die je de vorige keer gemist hebt en zodoende dichter bij de "100% complete" te komen en alternatieve eindes te kunnen zien.
Deze optie zit dus al in FFX-2 en had ik ook graag in vorige FF's gezien.
OEH!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee... alle abilities die je hebt gescoord op je verschillende dress spheres blijven behouden. Gelukkig maar, want je mag het spel wel 3x rondspelen ook voordat je alle dress spheres volledig hebt gemasterd!
Tot over een paar weken!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb FFX-2 & Onimusha 1 binnen
Doei
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:18 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb FFX-2 & Onimusha 1 binnen
Doei
Hehe doe ik wel als ik hem heb uitgespeeldquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:20 schreef PhaE het volgende:
Of een nieuwe game starten
Zonder te spoilen,... zijn er tips om dit niet te vergeten ?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:27 schreef Jebus het volgende:
OMG ik ben paines special dressphere vergeten, nu moet ik zonder doennouja samurai all the way dan maar
Kuch*vergeet ze alle drie niet voor je uit chapter 2 komt*Kuchquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zonder te spoilen,... zijn er tips om dit niet te vergeten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gevondenEn ben daar dus maar even aan het levellen, voordat ik richting het einde ga. Speel de afgelopen dagen niet zoveel meer als in het begin, ben het toch een beetje aan rekken.
Nog even over die nieuwe landschappen, als die er al inzitten, ik vind toch dat Square het een beetje magertjes heeft gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |