abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2004 @ 08:55:16 #76
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17529451
accepteer zijn mening dan ook dat hij het een weinig overtuigende analyse vindt

Waar ik het vervolgens volledig mee eens ben (<-- mijn mening )

Ik vindt FF XII zeker goed, maar FF X en FF X-2 zeker ook!
Weet je wat het is?
Je moet niet gaan vergelijken..
Simpel toch?
pi_17529648
Zit nog steeds in level 3, wil die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo frustrerend
Built for Speed
  zaterdag 6 maart 2004 @ 12:23:40 #78
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17531818
Ga zo FFX-2 maar eens halen voor het geval ik BG&E dit weekend nog uitspeel
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_17532365
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 09:38 schreef HansvanOchten het volgende:
Zit nog steeds in level 3, wil die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo frustrerend
Strategy:
SPOILER
en dat over die modeshow...
de characters van FFVII en FFX zijn door een en dezelfde persoon ontworpen
moet je niet denken dat de character-design console gebonden zijn, hoe krachtiger de console, hoe meer details ze kwijt kunnen, in een interview heb ik gehoord dat ze expres een Japanse sfeer kwijt wilden op FFX
[interview staat inbegrepen bij extra's disc van FFX]

dit is mijn mening, je hebt t maar te accepteren

wat natuurlijuk niet wegneemt dat FFVII als favo spel niet een slechte keuze is
pi_17532616
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 08:35 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Ik vind dat je m'n mening gewoon maar moet accepteren.
Hehe Zeg je dat tegen iedereen die kritiek heeft op jouw posts? Je probeerde je mening uit te leggen, je uitleg heeft me niet overtuigd. Wat heeft dat nou met wel of niet accepteren te maken? Bovendien was je nog maar 9 toen FFVII uitkwam.

Nu weer ontopic. Ja... ik ben echt FFX-2 verslaafd nu en ik ben al een heel eind. Maar ik wil eerst zoveel mogelijk doen vóórdat ik 'm rondspeel. Bij alle andere FF's die ik heb gespeeld (VI, VII, VIII, IX en X) had ik het spel rondgespeeld na zo'n 45 uur spelen en ging ik daarná nog eens kijken wat er nog allemaal te beleven viel (wat dan weer leidde tot uiteindelijk 200+ uur speelplezier per FF.) Het probleem is alleen dat de eindbaas zo wel makkelijk wordt. Dat had ik ook bij FFX toen ik die voor het eerst rondspeelde, toen waren m'n mannetjes ook behoorlijk sterk en was de eindbaas, ...
SPOILER
... een eitje! Zo makkelijk zelfs dat ik nu nòg niet weet hoe die nou eigenlijk aanvalt, omdat 'ie al dood was voordat hij mij kon aanvallen!

Hoe dan ook ik ga d'r veel plezier aan beleven. En als ik dan klaar ben dan begin ik gewoon opnieuw, mèt m'n verzamelde exp. en items, (New Game Plus, een hele mooie nieuwe optie die ik graag ik andere FF's had gezien) om de dingen die ik gemist heb op te halen en uiteindelijk het spel voor 100% rond te spelen!
  zaterdag 6 maart 2004 @ 16:42:20 #81
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_17536416
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 22:19 schreef Apoc2003 het volgende:
XP-patch voor FF7 heeft gewerkt ... danku
Veel plezier. Maar dat zal wel lukken.
Of toch niet?
pi_17536579
hehe net deze review gelezen, waarschuwing: hij wordt wel heel erg afgekraakt! Maar de humor erin is desalnietemin wel leuk

zit ook onmin veel spoilers in dus... pas op

http://www.tokyopia.com/reviews.asp?reviewsid=53
dat new game plus lijkt me wel een leuk idee ja, maar wat voor extra opties wil je dan zoal in het spel zien?
meer minigames? of minder minigames in de normale game en meer in de plus-game? zou denk ik wel de houdbaarheid van een FF bevorderen

[ Bericht 5% gewijzigd door Mastermaus op 06-03-2004 17:12:03 ]
  zaterdag 6 maart 2004 @ 18:48:02 #83
9155 Scylla
Ggggrunge.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 19:54:13 #84
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17540240
Die review even gelezen, en op bepaalde punten heeft hij wel gelijk, hij overdrijft alleen wel een beetje. Positieve punten laat hij weg, zoals de special dressspheres en de badscene.
Wel leuk geschreven ja

"Paine has no back story as of yet but she probably sculpts or cuts herself or something"
  zaterdag 6 maart 2004 @ 20:02:48 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17540394
P-Style:
SPOILER
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17540816
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-Style:
SPOILER
Da's waar... en dié eindbaas vond ik dan weer een van de stoerdere van alle eindbazen die ik ben tegengekomen in Final Fantasies.

Damn... na zo'n anderhalve week zeer intensief FFX-2 te hebben gespeeld zijn mijn vrouwen alweer lv. 99 Het is me nog niet gelukt ze zo "goddelijk" te maken als mijn mannetjes waren bij FFX-1.
pi_17543846
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 08:55 schreef PhaE het volgende:
accepteer zijn mening dan ook dat hij het een weinig overtuigende analyse vindt

Waar ik het vervolgens volledig mee eens ben (<-- mijn mening )

Ik vindt FF XII zeker goed, maar FF X en FF X-2 zeker ook!
Weet je wat het is?
Je moet niet gaan vergelijken..
Simpel toch?
Klopt, maar FF X en X-2 geven mij gewoon niet het gevoel dat ik bij andere delen kreeg.
Here to stay....
pi_17544245
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:31 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Klopt, maar FF X en X-2 geven mij gewoon niet het gevoel dat ik bij andere delen kreeg.
Echt waar? Bij mij gaf VI een ander gevoel VII, VIII, IX, X en X-2. Ook VII gaf een ander gevoel dan VIII, IX, X en X-2. Dan VIII gaf een weer ander gevoel dan IX, X en X-2. En IX gaf ook weer een ander gevoel dan X en X-2... Zèlfs X gaf een ander gevoel dan X-2! Hmmm... Misschien omdat het allemaal andere spellen zijn?
pi_17544441
LoL, ff7 blijft voor mij de FF waarbij ik t meeste meeleefde met de karakters en de spelomgeving geweldig wasdat
  zondag 7 maart 2004 @ 07:39:26 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17550233
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 22:54 schreef Newien het volgende:
LoL, ff7 blijft voor mij de FF waarbij ik t meeste meeleefde met de karakters en de spelomgeving geweldig wasdat
Ja daar blijf ik ook bij Ze zijn allemaal cool maar er is er geen een zoals VII.
  zondag 7 maart 2004 @ 11:21:45 #91
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17551237
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 20:22 schreef P-Style het volgende:

Damn... na zo'n anderhalve week zeer intensief FFX-2 te hebben gespeeld zijn mijn vrouwen alweer lv. 99 Het is me nog niet gelukt ze zo "goddelijk" te maken als mijn mannetjes waren bij FFX-1.
Gaan ze nog verder dan 99? Of zijn ze dan op hun sterkst?
pi_17554389
Ik ben nu bezig met FF VII en ik vind hem heel leuk maar toch zeker niet de leukste, het hangt gewoon heel erg af van persoonlijke smaak welke je het beste vind.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 7 maart 2004 @ 16:59:38 #93
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17556756
Klopt het als ik zeg dat ik FFX-2 in het begin erg choatisch vind Prachtig spel hoor maar je wordt er wel zo ingegooid Heb nu 2 uur er op zitten en het begint een beetje te dagen allemaal. Wel pittig in het begin

Stoere gameplay trouwens,.. veel sneller allemaal
  zondag 7 maart 2004 @ 18:19:09 #94
56385 tdh666
Lokal Nut!
pi_17558337
vind het wel een goei spel maar ik baal wel....... ik mis special dress sphere van phaine
---
  zondag 7 maart 2004 @ 19:04:41 #95
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17559286
quote:
Op zondag 7 maart 2004 16:59 schreef Chocobo het volgende:
Klopt het als ik zeg dat ik FFX-2 in het begin erg choatisch vind Prachtig spel hoor maar je wordt er wel zo ingegooid
Dat had ik dus ook, het begon gewoon. Huppa. Opeens ben je een sphere hunter. Geen uitleg verder, je bent het gewoon
pi_17559534
quote:
Op zondag 7 maart 2004 11:21 schreef Scylla het volgende:
Gaan ze nog verder dan 99? Of zijn ze dan op hun sterkst?
Jep... alleen bij FFVIII konden ze lv.100 worden. Daarom vond ik het spheregrid systeem van FFX zo goed. Gewoon géén levels en mannetjes ultiem machtig maken door je spheregrid helemaal te optimaliseren (waarbij ik na 260+ uur spelen het grid nog steeds niet optimaal heb, toch zijn m'n mannetjes al behoorlijk machtig) Bij geen enkele Final Fantasy kun je je mannetjes zo verschrikkelijk machtig maken als bij FFX!

En nu even wat anders. Je hoort en leest (ook in dit topic) heel vaak dat mensen FFVII de beste in de serie vinden. Dat ligt volgens mij geheel en alleen maar aan het feit dat dat hun eerste Final Fantasy was (èn omdat zoveel mensen zeggen dat FFVII de beste is... meningen vorm je nooit helemaal zelf ). Dan is het hele Final Fantasy nog nieuw voor ze en dat maakt het zeker een bijzondere belevenis. FFVII was ook mijn eerste Final Fantasy. Ik heb 'm nu 3x rondgespeeld. Maar ik zou niet zeggen dat ik dit de beste vind. Misschien dat ik FFVI nog beter vind dan FFVII, ookal heb ik FFVI pas gespeeld nadat ik VII, VIII en IX heb gespeeld. Hoe meer Final Fantasies je speelt hoe afgezaagder het wordt, omdat er toch altijd terugkerende elementen zijn. Zo wordt iedere Final Fantasy eigenlijk steeds minder origineel en moeten ze het hebben van de punten die dat desbetreffende deel origineel moeten maken. Soms lukt dat, soms niet helemaal.
  zondag 7 maart 2004 @ 22:58:27 #97
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17564580
Maaruh..
Nu weet ik nog steeds niet wat dat "New Game Plus" is?

Zit dat er nu al in dan, in FF X-2, of is dat iets wat men graag wil?
pi_17566094
quote:
Op zondag 7 maart 2004 22:58 schreef PhaE het volgende:
Maaruh..
Nu weet ik nog steeds niet wat dat "New Game Plus" is?

Zit dat er nu al in dan, in FF X-2, of is dat iets wat men graag wil?
Met New game Plus kun je, nádat je het spel minstens 1x hebt rondgespeeld, opnieuw beginnen, mèt alle items, dress spheres, sphere grids en abilities die je al verzameld en geleerd hebt. Alleen je exp. level worden wel gereset, je bent dus weer lv. 1. Je bent dus niet supersterk in het begin, maar je kan wel veel meer! En als je de juiste accesoires en dress spheres equipt, dan ben je al wel een stuk sterker. Zo kun je het spel nog een keer spelen en alle missies doen en de dingen verzamelen die je de vorige keer gemist hebt en zodoende dichter bij de "100% complete" te komen en alternatieve eindes te kunnen zien.

Deze optie zit dus al in FFX-2 en had ik ook graag in vorige FF's gezien.
  maandag 8 maart 2004 @ 00:18:42 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17566163
Die optie zit in wel meer games Chrono Trigger had het ook al.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17567418
Chrono Trigger heeft echt Dragonball Z style-plaatjes, was zeker gemaakt toen DBZ helemaal in was in japan...
ik blijf erbij dat FFX-2 een geldmijntje is om het project FFXII te ondersteunen, ik verwacht daarom ook echt superveel van deze episode, vooral qua verhaal ik ben echt zeer teleurgesteld in het verhaal van FFX-2
de uitvoering en de gameplay maken het dan nog wel weer goed though...

in FFX kon je idd je characters ubermighty maken, vooral yuna deed met een zekere summon meer schade dan de KotR van FFVII [kken t niet vaak genoeg melden ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')