abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2004 @ 16:23:29 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17497444
Dat het verhaal minder zou zijn was toch al bekend Square heeft deze game ook uitgebracht als soort van zoethoudertje.

Ik vind trouwens ook dat het spel over het algemeen te hoog scoort in reviews. Een 8 ok, tis een goede game blijkbaar, maar hoger dan een 9 Ik ben zowieso voor de meer strengere kijk op games Al ben ik dan weer geen Edge
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_17497784
Ik denk dat misschien niet zozeer het verhaal slecht is. Het komt denk ik vooral omdat het "nieuwe" eraf is.
Je ontdekt nu eenmaal minder dan in FFX, de locaties heb je immers al gezien. Geen ontdekkingstocht maar zoals als je oude huis instappen

Toch vind ik FFX-2 een erg goede game.
Het vechtsysteem werkt stukken sneller en is veel dynamischer. Er zit algemeen wat meer snelheid in. Hoewel het missiontime even wennen zijn de sideqeust wel duidelijker aangeven en wat je precies moet doen.

Hoewel geen echte FF game vind ik dit nog steeds een topper
Built for Speed
  donderdag 4 maart 2004 @ 17:06:55 #53
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17498289
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 16:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk dat misschien niet zozeer het verhaal slecht is. Het komt denk ik vooral omdat het "nieuwe" eraf is.
Je ontdekt nu eenmaal minder dan in FFX, de locaties heb je immers al gezien. Geen ontdekkingstocht maar zoals als je oude huis instappen

Inderdaad. En dat vind ik denk ik het grootste minpunt van X-2, ik had gedacht dat er een hele hoop nieuwe locaties in zouden zitten. Bijna alle gebieden zijn gewoon hetzelfde als in X, afgezien van een paar. Okee, het is natuurlijk nog steeds Spira, maar een wereld bestaat toch uit nog wel meer dan die hele pilgrimage road? Jammergenoeg niet dus.
pi_17499109
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 17:06 schreef Scylla het volgende:

[..]

Inderdaad. En dat vind ik denk ik het grootste minpunt van X-2, ik had gedacht dat er een hele hoop nieuwe locaties in zouden zitten. Bijna alle gebieden zijn gewoon hetzelfde als in X, afgezien van een paar. Okee, het is natuurlijk nog steeds Spira, maar een wereld bestaat toch uit nog wel meer dan die hele pilgrimage road? Jammergenoeg niet dus.
Vind het ook vreemd hoe klein de werelden in final fantasy altijd zijn, er zou dan zo goed als geen zwaartekracht moeten zijn
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 4 maart 2004 @ 18:08:09 #55
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_17499173
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 16:20 schreef LuQas het volgende:

[..]

Het verhaal is ongetwijfeld het slechtste verhaal tot nu toe (nou ja, vanaf VI dan). Er wordt veel goed gemaakt door Paine en leuke minigames, maar ik had toch wel iets meer verwacht van Square. Als ik terugdenk aan de manier waarop ik helemaal in FFIX zat...
Zolang je het niet als een nieuwe FF, maar gewoon als een add on van X ziet is het een goeie game vind ik. Je moet het gewoon niet zien als een heel nieuw episch verhaal!!
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
pi_17499276
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 18:08 schreef Ponem het volgende:

[..]

Zolang je het niet als een nieuwe FF, maar gewoon als een add on van X ziet is het een goeie game vind ik. Je moet het gewoon niet zien als een heel nieuw episch verhaal!!
IX blijft het mooiste verhaal hebben, vind dat van 8 eigenlijk ook niks maar vond dat toch een goede game.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_17499623
Ik heb me PiggyBack FFX-2 guide binnen Hij's erg mooi (ruikt ook lekker ), in de stijl van FFX guide
Nu de game zelf nog
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 4 maart 2004 @ 19:57:20 #58
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_17500972
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 15:13 schreef Scylla het volgende:
Het vastlopen van VII op de PC is volgens mij een bekend probleem, onder XP. ik had dat namelijk ook, ik zit nog steed vast op Golden Saucer. Oplossing? Op een andere compter proberen, zonder XP, of de playstation versie kopen. (waar ik nog steeds op aan het wachten ben, Dimpls wil het geld niet van m'n rekening afhalen ofzo...)
Of run deze patch

http://home.iprimus.com.au/animevamp/FFVIIXP.zip
Of toch niet?
pi_17501470
*ook met FF VII bezig
ook op de Golden Saucer

XP patch al gedraait maar af en toe klapt ie der toch uit
bovendien snap ik geen hol van dat inzetten bij de Chocobo race, daar maar ff wat info over opzoeken

als VII uit is ga ik verder met VIII (al uitgespeeld op de PS maar toch)
daarna meebie verder met Chrono Chross op de PS, moet ik eerst de 2e CD ff opnieuw zien te krijgen...vol met krassen
pi_17503802
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 18:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb me PiggyBack FFX-2 guide binnen Hij's erg mooi (ruikt ook lekker ), in de stijl van FFX guide
Nu de game zelf nog
waar heb je hem besteld? Ik had gekeken bij dimension maar die hadden alleen die andere
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 4 maart 2004 @ 22:15:28 #61
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17503948
Ik ben nu toch even aan het levellen met X-2, ik zit tegen de 50 aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_17504527
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:09 schreef Hakkert het volgende:

[..]

waar heb je hem besteld? Ik had gekeken bij dimension maar die hadden alleen die andere
Je moet ze even mailen
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_17507987
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:15 schreef Scylla het volgende:
Ik ben nu toch even aan het levellen met X-2, ik zit tegen de 50 aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hij's goed he
die ene wat jij zei vind ik ook niet zo goed, terwijl de naam zou verwachten dat er vollop gekke moves uit zouden moeten komen, op welke plek zit je nu te levellen dan? dat zijn altijd de belangrijkste plekken om te weten in FF's
  vrijdag 5 maart 2004 @ 09:08:38 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17509314
Al dat gepraat over FFX-2 Ik wil het ook Maar eerst even mijn huidige gamen uitspelen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 09:54:45 #65
54846 Priss
Preconcert hurtfest time!
pi_17509777
Paine's verhaal vind ik nogal interessant.....

maar het is wel balen Ik miste nog EEN crimson sphere and die had ik in chapter 3 gemist.....
whaaaaaaah!
over frustrerend gesproken.
maar het spel bevalt me zeer .
die dresspheres zijn best wel gaaf
Yuna, look at me, we're Sphere hunters remember?
pi_17510360
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 22:41 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Je moet ze even mailen
Aahh oke
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 10:39:44 #67
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17510434
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 01:38 schreef Mastermaus het volgende:
op welke plek zit je nu te levellen dan? dat zijn altijd de belangrijkste plekken om te weten in FF's
SPOILER
Wel een beetje vervelend inderdaad als je in chapter3 een crimson sphere hebt laten liggen je die nu niet meer kan halen...dat zal bij mij wel het geval zijn.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:53:22 #68
54846 Priss
pi_17514042
@ Scylla: yup laat het de 1st crimsons sphere wezen die ik miste... ik had de ander 9 al... :/
pi_17518013
jammer dat je de FFTA duplication trick niet hier ken uithalen he

heeft iedereen deez' ook uitgespeeld? ik miste nog 2 mission items, die ben k nu mbv een 2e game aant halen, dan weer met iemand linken en kken aan de extra missies beginnen...
  vrijdag 5 maart 2004 @ 17:10:32 #70
54846 Priss
pi_17519230
FFTA das toch op the Gameboy advanced?
is het wat?
  vrijdag 5 maart 2004 @ 22:19:47 #71
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_17525300
XP-patch voor FF7 heeft gewerkt ... danku
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_17526237
Als nieuw lid van Fok en groot fan van Final Fantasy VII ( dat is gewoon de beste game OOIT ! ) zal ik meteen vertellen waarom ik niets om X en X-2 geef.
Zoals al gezegd is dat het verhaal over niks gaat, maar ik vind persoonlijk dat Square zich iets teveel heeft laten gaan met de kracht van de PS2.
De PSX had niet zoveel kracht en daarom moesten Cloud en de hele crew er simpel nog cool uitzien.
Dat maakte onze held zo vet want hij was simpel gekleed en toch wist je zonder de game te spelen: Dat is de held.
Nu lijkt lijkt het alsof het meer een soort mode-show is, ik bedoel, als je de wereld moet redden etc. dan ga je niet in een hotpants met allemaal bij bijbehoordende frutsels en kleding lopen !
daar erger ik me heel erg aan, en het haald het FF gevoel weg .

nog ff iets.................WAAROM BLIJVEN AL M'N AVATARS ZO KLEIN ?!
UPLOADEN KAN NIET EENS !!!

[ Bericht 8% gewijzigd door Perfect_Dark_Zero op 05-03-2004 23:33:40 ]
Here to stay....
pi_17527063
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 23:09 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Als nieuw lid van Fok en groot fan van Final Fantasy VII ( dat is gewoon de beste game OOIT ! ) zal ik meteen vertellen waarom ik niets om X en X-2 geef.
Zoals al gezegd is dat het verhaal over niks gaat, maar ik vind persoonlijk dat Square zich iets teveel heeft laten gaan met de kracht van de PS2.
De PSX had niet zoveel kracht en daarom moesten Cloud en de hele crew er simpel nog cool uitzien.
Dat maakte onze held zo vet want hij was simpel gekleed en toch wist je zonder de game te spelen: Dat is de held.
Nu lijkt lijkt het alsof het meer een soort mode-show is, ik bedoel, als je de wereld moet redden etc. dan ga je niet in een hotpants met allemaal bij bijbehoordende frutsels en kleding lopen !
Hmmm... ik vind het maar een weinig overtuigende analyse.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 07:56:25 #74
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17529284
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 23:09 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:

Uwh...het waren toch juist die prachtig ontworpen omgevingen en ook die kleren die de spellen hun sfeer geven? Ik vind het prachtig hoe Yuna er bij loopt
pi_17529393
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 00:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmm... ik vind het maar een weinig overtuigende analyse.
Ik vind dat je m'n mening gewoon maar moet accepteren.
Here to stay....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')