abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17466936
Ik vermaak me momenteel heerlijk met FF x-2. Er is gewoon zoveel te doen. Er zijn werkelijk tientallen grote en kleine side qeust onderdelen die je ernaast kan doen.

De vrijheid is dat ook erg groot vind ik.
Built for Speed
pi_17467449
ja idd, er zijn heel veel minigames, er wordt dan ook meer aandacht besteedt aan de sidequests dan aan de mainquest, kwas al in de final dungeon binnen ong 21 uur, maar aangezien ik te weak was, was ik toch maar overnieuw begonnen, alle sidequests meenement, kzit nu op chapter 3, en kben aant Cactuar-hunten best pittig nog...
pi_17468991
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:25 schreef Mastermaus het volgende:
ja idd, er zijn heel veel minigames, er wordt dan ook meer aandacht besteedt aan de sidequests dan aan de mainquest, kwas al in de final dungeon binnen ong 21 uur, maar aangezien ik te weak was, was ik toch maar overnieuw begonnen, alle sidequests meenement, kzit nu op chapter 3, en kben aant Cactuar-hunten best pittig nog...
Ik zit nu bij de start van chapter 3. Ongeveer 11 uur gespeeld. Characters zitten nu op level 28 ongeveer.
Denk trouwens dat ik maar van iedereen een warrior ga maken. Gebruik toch namelijk geen magic oid.
Built for Speed
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:46:43 #29
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17470273
Jongens (en meisjes) :

Gebruik a.u.b. de SPOILER - TAGS!!!

Heb nu dus dingen gelezen over FF X-2 die ik nog niet wist..

Thanks a lot!
pi_17477797
ai, wie dan? heb ik wat gespoilerd? ik hoop t niet :S
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mastermaus op 03-03-2004 18:54:21 ]
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:31:21 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17478700
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:45 schreef Mastermaus het volgende:
ai, wie dan? heb ik wat gespoilerd? ik hoop t niet :S

anyhoo, ik hoorde dat er een plaats is in bevelle waar je 100 verdiepingen heb ofzo, en dat daar de "Omega weapon" zit van het spel, lijkt me perfecte plaats om te levellen
Dit soort dingen zijn voor sommige dus spoilers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:43:42 #32
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17478994
Djeez Mastermaus, DAT is dus spoileren, ne ik had het ook over jou ja!

uitleg nodig?
[ spoiler ]
Tekst over dingen in het spel die je meestal niet wil weten!!!!
[ / spoiler ]

Echt, je haalt zo wel de fun uit het spelen hoor...
  woensdag 3 maart 2004 @ 12:44:59 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17479015
Ik ga ook ff een tijdje weg uit dit topic totdat ik nieuws heb over XII, of totdat ik X-2 of CC ga spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 3 maart 2004 @ 17:40:55 #34
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17484453
Ik vind dat geen spoileren, dingen over het verhaal, dat is spoileren. Zo heeft hier ooit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder spoiler tags. Dat was pas een spoiler!

Waar zit die kelder dan?
pi_17485628
well i'm sorry then :S kheb t nu gecensureerd voor degenen die het nog niet gelezen hadden, maar ik vond het zelf geen spoileren sorry, voor mezelf is het echt als ik het verhaal verpest, ik zag dit zelf als een tip voor mijn medegamer, maar ik zal dr dan vanaf nu op lette ok?
  donderdag 4 maart 2004 @ 07:44:09 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17489698
Spoilers ? Ik kijk hier even niet meer
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 4 maart 2004 @ 10:40:42 #37
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_17491218
Het verhaal van FFX-2 gaat nergens over, maar de game is gewoon goed en ik ben het met P-Style eens. Ik verwachtte niet teveel van het spel en ik moet zeggen dat het spel boven mijn verwachting is
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
pi_17491457
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 17:40 schreef Scylla het volgende:
Ik vind dat geen spoileren, dingen over het verhaal, dat is spoileren. Zo heeft hier ooit
SPOILER
zonder spoiler tags. Dat was pas een spoiler!

Waar zit die kelder dan?
toendertijd zou ik die spoiler niet geloofd hebben, hell ik geloofde het niet eens nadat ik spel uit had gespeeld. ik zou vast wel iets verkeerd gedaan hebben in het spel waarbij dit voorval gebeurde, helaas was dit niet het geval.
見なさい! 日本語!
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:07:03 #39
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17491617
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 10:55 schreef remondepemon het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 17:40 schreef Scylla het volgende:
SPOILER
toendertijd zou ik die spoiler niet geloofd hebben, hell ik geloofde het niet eens nadat ik spel uit had gespeeld. ik zou vast wel iets verkeerd gedaan hebben in het spel waarbij dit voorval gebeurde, helaas was dit niet het geval.
ssst! Ik heb het spel (VII dus) nog steeds niet helemaal uitgespeeld!
pi_17491755
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 11:07 schreef Scylla het volgende:
ssst! Ik heb het spel (VII dus) nog steeds niet helemaal uitgespeeld!

ik en m'n grote mond
見なさい! 日本語!
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:36:15 #41
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17492059
Sorry voor mijn overdreven boze reactie, maar baalde gewoon toen ik het las van die
SPOILER
.
Dat zijn voor mij gewoon dingen waar ik gaanderweg achter wil komen, snap je?

Kijk, hoe ik meestal speel:
Eerste keer gewoon lopen en ik zie wel.
Tweede keer weet je meer dus ga je zorgvuldiger te werk, waardoor je ook een totaal andere spelbeleving hebt.
Derde keer of welke keer dan ook, in ieder geval de laatste keer het liefst met een guide erbij
  donderdag 4 maart 2004 @ 11:51:57 #42
54152 Manula
Hello to you from Sweden
pi_17492343
Ik ben dit weekend samen met 2 maten begonnen aan FFX-2, ben nu 5dagen later nogsteeds niet overtuigd door het verhaal, ook al wordt het na 30 uur eindelijk een beetje interressant. Zeker is het irritant dat als je ffx "goed" uitgesspeld heb dat je dan na 99999 damage daar nu weer de damage ziet van 50 :S. Ook een groot nadeel vind ik de muziek. De muziek is FF onwaardig. Als het geen FF was geweest had je de muziek geaccepteerd, nu staat bij mij het geluid gewoon uit . Ook is het gevoel van girlpower wel erg hoog
Job/Spheredress systeem is wel leuk gedaan. Songdress bij paine lijkt wel alsof ze een lapdance aan het doen is :p

SPOILER

Er zitten beesten in die behoorlijk sterk weer zijn (nadat je alle catuars heb opgehaald) 3 koppig monster die half miljoen hp heeft. Koste me met 3 samurais 2 uur met hun sterkste move

/SPOILER

Al met al ben ik teleurgesteld in het verloop van het verhaal tot nu toe. Sidequest missies zijn wel erg leuk maar dat misiontime is wel te erg overdreven. Eind goed al goed het cijfer op gamer.nl zegt ook wel genoeg.

Zag vanochtend dat de trailer van FF VII advent children uit was heeft iemand deze al gezien? Zo jah ff screens plz want dan kan ik alvast wat zien op me stage
pi_17493412
ik zou ff brackets om je spoiler tag's doen
SPOILER
en ik geloof dat hier ergens die link stond... kken niet ff zoeken want ik doe dit ff snel tussendoor op school,
het is wel waar dat t spel pas later leuk wordt, als je wat hoger in de levels zit. dan ken je pas weer hack n' slashen zoals we dat in FFX deden
SPOILER
  donderdag 4 maart 2004 @ 14:15:20 #44
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17494857
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 12:58 schreef Mastermaus het volgende:
ik zou ff brackets om je spoiler tag's doen
SPOILER
Ja? Is dat zo? Die heb ik namelijk gewonnen Ga ik daar maar even mee werken.
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:08:16 #45
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_17495821
Ik zit met een probleempje, het betreft Final Fantasy VII (pc versie):
Als ik uit corel prison wil ontsnappen moet je de chocoborace winnen. Je kan hier pas komen nadat je Dyne hebt verslagen. Dit heb ik gedaan en ga daarna met ester naar boven in de lift. Als je opgeroepen word omdat de wedstrijd begint loop je door de deur rechts onder.

Nu het probleem: Als de mini-game behoort te beginnen loopt het spel vast en kom ik weer in windows (XP). Is dit een bekend probleem en weet iemand wat ik er aan kan doen ?

N.B.: Bij de configuration staat dat rijtje required features, achter 8-bit Paletted Textures staat FAIL. Ik vermoed dat dit er iets mee te maken heeft, maar ik heb een moderne videokaart en pc, dus ik vind het allemaal nogal vreemd.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:13:32 #46
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17495922
Het vastlopen van VII op de PC is volgens mij een bekend probleem, onder XP. ik had dat namelijk ook, ik zit nog steed vast op Golden Saucer. Oplossing? Op een andere compter proberen, zonder XP, of de playstation versie kopen. (waar ik nog steeds op aan het wachten ben, Dimpls wil het geld niet van m'n rekening afhalen ofzo...)
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:36:59 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17496436
Yup. Je kan ook proberen op de Eidos site te kijken voor (amateur) patches. Ze hebben nog geen officiele XP patch. Je kan hem dus eigenlijk niet spelen. Daarom had ik hem ook op de PSX gekocht maar
  donderdag 4 maart 2004 @ 15:44:22 #48
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_17496600
Ik wil ook graag een ps (1/2) , maar ik heb zo weinig geld

En op een andere pc ook al geprobeerd, maar die had ook XP dus hier hetzelfde probleem.
Ik baal echt nu, ik wou zo graag nog 2 daagjes achter elkaar FF-en
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_17496798
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 10:40 schreef Ponem het volgende:
Het verhaal van FFX-2 gaat nergens over...
Tja, als je er met een nuchter hoofd over nadenkt... gaat het verhaal van een Final Fantasy ooit echt ergens over?? Ik vind het verhaal nou niet echt veel slèchter dan FFX
  donderdag 4 maart 2004 @ 16:20:03 #50
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_17497399
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 10:40 schreef Ponem het volgende:
Het verhaal van FFX-2 gaat nergens over, maar de game is gewoon goed en ik ben het met P-Style eens. Ik verwachtte niet teveel van het spel en ik moet zeggen dat het spel boven mijn verwachting is
Het verhaal is ongetwijfeld het slechtste verhaal tot nu toe (nou ja, vanaf VI dan). Er wordt veel goed gemaakt door Paine en leuke minigames, maar ik had toch wel iets meer verwacht van Square. Als ik terugdenk aan de manier waarop ik helemaal in FFIX zat...
Afrika Paprika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')