Ik zit nu bij de start van chapter 3. Ongeveer 11 uur gespeeld. Characters zitten nu op level 28 ongeveer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:25 schreef Mastermaus het volgende:
ja idd, er zijn heel veel minigames, er wordt dan ook meer aandacht besteedt aan de sidequests dan aan de mainquest, kwas al in de final dungeon binnen ong 21 uur, maar aangezien ik te weak was, was ik toch maar overnieuw begonnen, alle sidequests meenement, kzit nu op chapter 3, en kben aant Cactuar-huntenbest pittig nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mastermaus op 03-03-2004 18:54:21 ]
Dit soort dingen zijn voor sommige dus spoilersquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:45 schreef Mastermaus het volgende:
ai, wie dan? heb ik wat gespoilerd? ik hoop t niet :S
anyhoo, ik hoorde dat er een plaats is in bevelle waar je 100 verdiepingen heb ofzo, en dat daar de "Omega weapon" zit van het spel, lijkt me perfecte plaats om te levellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zonder spoiler tags. Dat was pas een spoiler!
Waar zit die kelder dan?![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:40 schreef Scylla het volgende:
Ik vind dat geen spoileren, dingen over het verhaal, dat is spoileren. Zo heeft hier ooittoendertijd zou ik die spoiler niet geloofd hebben, hell ik geloofde het niet eens nadat ik spel uit had gespeeld. ik zou vast wel iets verkeerd gedaan hebben in het spel waarbij dit voorval gebeurde, helaas was dit niet het geval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zonder spoiler tags. Dat was pas een spoiler!
Waar zit die kelder dan?
見なさい! 日本語!
quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:55 schreef remondepemon het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 17:40 schreef Scylla het volgende:
Ik vind dat geen spoileren, dingen over het verhaal, dat is spoileren. Zo heeft hier ooitssst! Ik heb het spel (VII dus) nog steeds niet helemaal uitgespeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toendertijd zou ik die spoiler niet geloofd hebben, hell ik geloofde het niet eens nadat ik spel uit had gespeeld. ik zou vast wel iets verkeerd gedaan hebben in het spel waarbij dit voorval gebeurde, helaas was dit niet het geval.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:07 schreef Scylla het volgende:
ssst! Ik heb het spel (VII dus) nog steeds niet helemaal uitgespeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zijn voor mij gewoon dingen waar ik gaanderweg achter wil komen, snap je?
Kijk, hoe ik meestal speel:
Eerste keer gewoon lopen en ik zie wel.
Tweede keer weet je meer dus ga je zorgvuldiger te werk, waardoor je ook een totaal andere spelbeleving hebt.
Derde keer of welke keer dan ook, in ieder geval de laatste keer het liefst met een guide erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik geloof dat hier ergens die link stond... kken niet ff zoeken want ik doe dit ff snel tussendoor op school,
het is wel waar dat t spel pas later leuk wordt, als je wat hoger in de levels zit. dan ken je pas weer hack n' slashen zoals we dat in FFX dedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:58 schreef Mastermaus het volgende:
ik zou ff brackets om je spoiler tag's doen
Ja? Is dat zo? Die heb ik namelijk gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga ik daar maar even mee werken.
Tja, als je er met een nuchter hoofd over nadenkt... gaat het verhaal van een Final Fantasy ooit echt ergens over?? Ik vind het verhaal nou niet echt veel slèchter dan FFXquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:40 schreef Ponem het volgende:
Het verhaal van FFX-2 gaat nergens over...
Het verhaal is ongetwijfeld het slechtste verhaal tot nu toe (nou ja, vanaf VI dan). Er wordt veel goed gemaakt door Paine en leuke minigames, maar ik had toch wel iets meer verwacht van Square. Als ik terugdenk aan de manier waarop ik helemaal in FFIX zat...quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:40 schreef Ponem het volgende:
Het verhaal van FFX-2 gaat nergens over, maar de game is gewoon goed en ik ben het met P-Style eens. Ik verwachtte niet teveel van het spel en ik moet zeggen dat het spel boven mijn verwachting is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |