Het is trouwens wel zo dat de Europese release van FFX, eigenlijk FFX-international is, met een aantal extra opties, extra abilities, extra bazen, extra items en extra sidequests. In Amerika is een dergelijke versie nooit uitgebracht en in Japan kwam deze versie ongeveer een jaar na de "gewone" FFX. Ik had eigenlijk gehoopt dat de Europese release van FFX-2 dus ook de uitgebreide versie zou zijn... maar helaas. Tja... het is misschien geldklopperij, maar al die vernieuwingen zijn wèl leuk!quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:45 schreef Scylla het volgende:
Ik vind X-2 International/Last Mission beetje geldklopperij...hadden ze dat niet gewoon in 1 keer kunnen uitbrengen? Nu heb ik als "echte fan" meteen X-2 gekocht toen die uit kwam, komen ze over een half jaar nog met een uitgebreide versie. Net zoiets als MGS Substance, was ik het ook niet mee eens.
Die VII=X-3 theorie is overigens wel grappig. Of er een kern van waarheid in zit?
Ik denk dan ook niet dat, àls Final Mission ooit in Europa uitkomt, 'ie ¤65,- gaat kosten. Hoewel Virtua Fighter 4 Evolution ook gewoon net als de gewone Virtua Fighter 4 ¤67,- was, nieuw!quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:08 schreef Scylla het volgende:
...hoe graag ik die zou willen spelen niet nog eens 65,- neertellen als de rest van het spel hetzelfde is...
Ik ook niet! Duurt veel te lang om die special dress spheres "aan te trekken"!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:19 schreef makenshi het volgende:
hmm...ik heb dus bijna nooit die special dress spheres gebruikt, beetje overbodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:59 schreef classpc het volgende:
Waarom heten ze eigenlijk Square Enix in plaats van gewoon Square?
En sinds wanneer heten ze zo?
Hebben ze btw ook andere titels uitgebacht dan FF?
Besaid zekerquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:24 schreef PhaE het volgende:
Kreeg gisteravond ook pas voor het eerst een "Episode Complete"
Coolquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:39 schreef Ponem het volgende:
Wisten jullie dat FFX en FFX-2 eigenlijk de voorlopers zijn van FFVII?
Check hier maar http://www.ffx2.net/forums/showthread.php?t=30092 staat een verhaal over hoe en wat.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:24 schreef PhaE het volgende:
Hehehe same here
Zit nu op 60% in chapter 5, dus heb aardig vele gemist denk ik
Kreeg gisteravond ook pas voor het eerst een "Episode Complete"
Mijn vriendin en ik zaten echt zo van Hmmm, wat hebben we allemaal gemist eigenlijk...
We willen nu gewoon het spel uitspelen, en dan pas ga ik de Guide bestellen, anders is het toch te verleidelijk om 'effe' te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:09 schreef peristilius het volgende:
Oh en spoiler:Blijf het verhaal volgen, het antwoordt krijg je nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |