abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17759964
Vandaag weer een stukje verder gekomen in besaid chapter 5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook meteen gekeken naar de sleutel voor de kist in de temple. De verkoopster van de rare items shop zegt dat een traveller naar de cave is gegaan met de key maar kan hem daar niet vinden. Iemand hulp?

[ Bericht 7% gewijzigd door HansvanOchten op 16-03-2004 19:53:11 ]
Built for Speed
pi_17760498
Hans... SPOILLERSSSSSS
pi_17760607
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 19:50 schreef wc-eend het volgende:
Hans... SPOILLERSSSSSS
Zo erg was deze toch niet. Iedereen kan wel raden dat dat ging gebeuren!
Maar ok
Built for Speed
pi_17761145
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 19:28 schreef HansvanOchten het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook meteen gekeken naar de sleutel voor de kist in de temple. De verkoopster van de rare items shop zegt dat een traveller naar de cave is gegaan met de key maar kan hem daar niet vinden. Iemand hulp?
SPOILER
pi_17763341
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 20:12 schreef makenshi het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 19:28 schreef HansvanOchten het volgende:
SPOILER
SPOILER
Built for Speed
pi_17763945
SPOILER
pi_17765044
SPOILER
pi_17766351
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 22:42 schreef Mastermaus het volgende:
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 16 maart 2004 @ 23:39:52 #259
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_17766618
Wisten jullie dat FFX en FFX-2 eigenlijk de voorlopers zijn van FFVII?

Check hier maar http://www.ffx2.net/forums/showthread.php?t=30092 staat een verhaal over hoe en wat.
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
pi_17767001
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 23:39 schreef Ponem het volgende:
Wisten jullie dat FFX en FFX-2 eigenlijk de voorlopers zijn van FFVII?

Check hier maar http://www.ffx2.net/forums/showthread.php?t=30092 staat een verhaal over hoe en wat.
Hehe... da's inderdaad wel een geinige analyse! Wie weet!
pi_17769518
Gisteren de machina mission op de highroad afgemaakt (ch5).
SPOILER
Built for Speed
  woensdag 17 maart 2004 @ 08:08:14 #262
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17769751
Vandaag hopelijk mission 1 afsluiten
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_17770526
*chocobo hoer vindt*

Ben al bij Chapter 4 Denk dat ik hem deze week uit heb gespeeld
Maar zit pas op 34% De rest bewaar ik gewoon voor de 2de keer spelen, zie ik tenminste nog veel nieuwe dingen

*chocobo hoer vindt*
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 17 maart 2004 @ 09:50:07 #264
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17770798
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
*chocobo hoer vindt*

Ben al bij Chapter 4 Denk dat ik hem deze week uit heb gespeeld
Maar zit pas op 34% De rest bewaar ik gewoon voor de 2de keer spelen, zie ik tenminste nog veel nieuwe dingen

*chocobo hoer vindt*
Kletskoek, ik heb niet zoveel tijd om te gamen als jij koekenbakker !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_17771427
Zat na m'n eerste keer spelen op 74% aan het einde Checkte meestal alle plaatsen om te kijken of er een missie werdt aangegeven voordat ik naar een hotspot ging Nu alleen eigenlijk verder gaan met new game+ en dan de 100%
  woensdag 17 maart 2004 @ 10:51:48 #266
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17771856
Nog even over die missie bij de calm lands, in die grot:
SPOILER
pi_17772097
SPOILER
  woensdag 17 maart 2004 @ 11:14:46 #268
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17772283
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 11:04 schreef makenshi het volgende:
SPOILER
Oh man wat enorm flauw

Nou ja, dan maar in ronde 2
pi_17774043
Heb nu toch eigenlijk wel weer zin aan ffx-2 :p Stage is ook alleen maar vervelend...mmm...misschien dat ik de ps2 kan meenemen en aansluiten op de beamer ofzo hier

Weet je wat ik wel mis...die monster arena Hopen dat het in ffx-2 final mission (of wat het ook was) dat nog wel en beetje leuk is
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:02:40 #270
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_17774365
Ja hoe zit het daar eigenlijk mee?

Heb er vaag iets over gehoord, maar is dat een extra optie, of moet je daarvoor gewoon een totaal andere versie van FF X-2 hebben?

Begrijp het nog niet helemaal..

Was zeker een van mijn favoriete onderdelen in FF X ja, die monsters vangen.
Eigenlijk nog steeds, want heb nog lang niet van alle monsters 10 stuks bij elkaar.
Hmmm, ik ga eind deze maand een weekje op vakantie in een soort center-parks, toch maar ff kijken of ik de Ps-2 mee kan smokkelen..

Erg handig als de rest ligt te pitten
pi_17774788
mmm...ff wat info erover gevonden
quote:
For those of you who don't know, Square Enix is planning to release Final Fantasy X-2 International + Last Mission this winter.

So far, we know it will include a new section dubbed "Last Mission", in which YuRiPa will venture into "Yadonoki no Tô" (According to Olivier Hague, the "Yadonoki" is Al Bhed, translated it is "Maboroshi"), or the Tower of Illusion/The Phantom Tower.

It will also include two new Dresspheres, one called "saikikka" (Psychic/Psychicer) which uses a mysterious magical force that will create various miracles, the other is currently unknown, but it was the winning entry in the Ultimania Dressphere contest.

It is understood that the game will be compatible with your Clear Data from the original "Final Fantasy X-2", and that you will be able to play "Last Mission" with it. You can play the mission without your Clear Data, but certain storyline-related elements will be unavailable if you choose to do so. It is unclear whether you will be able to see the storyline-related sections with the International Clear Data.

You will not be able to take any items from your game with you into "Yadonoki no Tô", and you can only play as one person until you meet a certain condition.

The Quiter article: (Japanese)
http://www2u.biglobe.ne.jp/~nanko/news.cgi?id=2003091019

The magazine scan:
http://www2u.biglobe.ne.jp/~nanko/images/6800.jpg

The GameSpot article:
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/finalfantasyx2
internationallastmission/news_6075122.html
kunt nog meer onzin erover vinden hiero -> http://cgi.gamefaqs.com/b(...)18914&topic=10102215
pi_17776042
Ik hoop dat zodra FFX-2 platinum wordt, Final Mission er ook bij zit, dan koop ik 'm zeker! De FFX-2 dvd die ik nu aan het spelen ben is eigenlijk van mijn zus (Jaja! Mijn zus heeft ook een PS2 en is ook Final Fantasy fan!) Zij heeft nu de FFX dvd van mij, want die had ze nog niet gespeeld en die moet je toch echt eerst spelen voordat je aan FFX-2 begint!
  woensdag 17 maart 2004 @ 18:45:43 #273
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17782389
Ik vind X-2 International/Last Mission beetje geldklopperij...hadden ze dat niet gewoon in 1 keer kunnen uitbrengen? Nu heb ik als "echte fan" meteen X-2 gekocht toen die uit kwam, komen ze over een half jaar nog met een uitgebreide versie. Net zoiets als MGS Substance, was ik het ook niet mee eens.

Die VII=X-3 theorie is overigens wel grappig. Of er een kern van waarheid in zit?
pi_17783006
Ik ben nog niet echt ver (ch3) maar tot nu toe kan ik alle bazen makkelijk verslaan met vooral de special dressphere van Yuna. Vergelijken jullie dit met al je aeons in overdrive en dan een baas verslaan, of worden de bazen nog een stuk moeilijker.
Sold my Soul to Sony
pi_17783275
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 19:10 schreef Jebus het volgende:
Ik ben nog niet echt ver (ch3) maar tot nu toe kan ik alle bazen makkelijk verslaan met vooral de special dressphere van Yuna. Vergelijken jullie dit met al je aeons in overdrive en dan een baas verslaan, of worden de bazen nog een stuk moeilijker.
Zoals bij iedere FF, zijn er bazen die ongelofelijk moeilijk zijn. Dit zijn echter altijd "optionele" bazen die je niet hoeft te verslaan om het spel rond te kunnen spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')