Wat een uitlegquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt hotspots en “gewone plaatsen”. Hotspots zijn de missies die je moet doen of het spel uit te spelen en de andere missies zijn de sidequest. Heb je alle hotspots afgehandelt dan ga je een chapter verder (Chatpter 1 is Besaid en Zanarkand). Ik heb nu de Hotspot op Beseid gedaan en een sidequest in Luca (met Yuna in een mooglepak!!!)
[..]
Alleen tijdens het veranderen van dresssphere pauzeert het spel.
[..]
Nee, is gewoon bedoelt om te switchen. Yuna is bij mij een Mage en ik gebruik voor haar dus een grid waarbij ze +MP krijgt als ze van dresssphere verandert. Paine is een warrior, voor haar gebruik ik dus een grid waarbij ze vooral +HP krijgt.
[..]
Wat je zelf wilt Gijs, al probeer ik wel met één persoon een sphere vol te maken. Zo is Yuna bij mij een White Mage, een Gunner en een Songstress, Paine is vooralsnog alleen een Warrior en Riku is een Black Mage en Thief.
[..]
Ja, het is een stuk luchtiger als FFX maar zeker een leuk spel. Wat het denk ik zo leuk maakt is dat je alle personnages en hun geschiedenis al kent. Als ze zo'n luchtig FF-spel hadden gemaakt met nieuwe locaties en personnages had ik het denk ik niet kunnen waarderen.
Heb je die tutorials van Shinra niet doorgelezen?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
Wat een uitlegGodver
Bedankt,... dat bevestigd een hoop bij me. Misschien dat ik het daarom tot nu toe nog niet zo vond, omdat ik alleen nog maar de hotspots gedaan heb.
quote:Gijsje
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:58 schreef Jebus het volgende:
Wait mode is voor sissy's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm ja joh?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:58 schreef Jebus het volgende:
Wait mode is voor sissy's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vééél sneller inderdaad. En dat vind ik alleen maar goed!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:42 schreef Strolie75 het volgende:
Het is misschien iets minder tactisch maar het voordeel is dat gevechten veel sneller voorbij zijn dan in FFX.
Heb ik ook hoor... maar dat is tot nu toe bij iedere Final Fantasy die ik heb gespeeld!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:50 schreef ChaoZzZzz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die moe word van het wachten na een battle (het overzicht met exp en items) op de close knop? Ik vind het zeer irritant om soms 3 seconden te wachten op die knop
Meestal kun je gewoon op X rammen en dan gaat ie meteen verder, bij deze moet je er gewoon op wachten.. verder is het een leuke game, yuna is echt weerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor... maar dat is tot nu toe bij iedere Final Fantasy die ik heb gespeeld!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:57 schreef ChaoZzZzz het volgende:
[..]
Meestal kun je gewoon op X rammen en dan gaat ie meteen verder, bij deze moet je er gewoon op wachten.. verder is het een leuke game, yuna is echt weer![]()
maar daar voor is er een new game+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:08 schreef makenshi het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 13:57 schreef ChaoZzZzz het volgende:
[..]
Meestal kun je gewoon op X rammen en dan gaat ie meteen verder, bij deze moet je er gewoon op wachten.. verder is het een leuke game, yuna is echt weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:11 schreef ChaoZzZzz het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 14:08 schreef makenshi het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 16 maart 2004 13:57 schreef ChaoZzZzz het volgende:
[..]
Detailsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand trouwens al die verwijzing naar Metal Gear Solid opgepikt? Als je bij Mt. Gagazet die slangen tegenkomt zegt Rikku “Snake.. snake.. SNAAAAAAKE!” op dezelfde wijze als bij MGS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kent iemand dit en weet iemand hier een goeie tip voor?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:19 schreef Mastermaus het volgende:
ik wordt die EXP scherm ook wel beetje zat ja
als ik ga levellen inPijltje naar rechts, escape!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kent iemand dit en weet iemand hier een goeie tip voor?Simpel. Of als je gunners hebt gewoon magic bullet gebruiken!
Ik zie graag een goeie PAL versie met de optie om het in (anamorphisch) breedbeeld te spelen met alle beeldlijnen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:34 schreef Opie het volgende:
Leuk FFXII trailertje, ziet er een stuk interessanter uit dan FFX. Nu maar hopen dat Square eens de moeite neemt om een goede PAL conversie te maken of tenminste een 60hz optie in het spel te doen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:19 schreef Mastermaus het volgende:
ik wordt die EXP scherm ook wel beetje zat ja
als ik ga levellen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kent iemand dit en weet iemand hier een goeie tip voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |