mooi cadeauquote:Op donderdag 9 september 2004 02:45 schreef p-etr-a het volgende:
De laatste post voor de kick was op mijn verjaardag!
ik vind toch wel dat je je niet als een slet moet gedragen (met je avatar)quote:Op donderdag 9 september 2004 02:45 schreef p-etr-a het volgende:
De laatste post voor de kick was op mijn verjaardag!
morgenochtend gaat de versie voor de kids er weer op, net als op TMF, MTV en The Box...denk ikquote:Op donderdag 9 september 2004 02:55 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik vind toch wel dat je je niet als een slet moet gedragen (met je avatar)
hmm.. ik vind gewoon dat je sommige dingen niet met complete vreemdelingen hoeft te delenquote:Op donderdag 9 september 2004 02:56 schreef rubinio het volgende:
morgenochtend gaat de versie voor de kids er weer op, net als op TMF, MTV en The Box
Oké, ik vind jouw mening belangrijker dan die van jaguar enzo, dus gaat hij nu terug.quote:Op donderdag 9 september 2004 02:55 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik vind toch wel dat je je niet als een slet moet gedragen (met je avatar)
samson is zovaak op TV gweest dat het zowat voor geeneen nederlander een vreemdeling isquote:Op donderdag 9 september 2004 02:56 schreef Chirma het volgende:
[..]
hmm.. ik vind gewoon dat je sommige dingen niet met complete vreemdelingen hoeft te delen
je moet het zelf weten hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 02:57 schreef p-etr-a het volgende:
Oké, ik vind jouw mening belangrijker dan die van jaguar enzo, dus gaat hij nu terug.
quote:Op donderdag 9 september 2004 02:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oké, ik vind jouw mening belangrijker dan die van jaguar enzo, dus gaat hij nu terug.
Het kan me echt weinig schelen eigenlijk, ik vind die met dat streepje niet leuk voor vast gebruik maar zo eventjes zoals net wel.quote:Op donderdag 9 september 2004 02:58 schreef Chirma het volgende:
[..]
je moet het zelf weten hoor
maar dank je wel
het gaat mij er om dat iedereen op Fok het ziet... als ze het nu alleen voor mij zou doen, zou ik het juist een enorme eer vindenquote:Op donderdag 9 september 2004 02:58 schreef rubinio het volgende:
samson is zovaak op TV gweest dat het zowat voor geeneen nederlander een vreemdeling is
quote:Op donderdag 9 september 2004 02:59 schreef Chirma het volgende:
[..]
het gaat mij er om dat iedereen op Fok het ziet... als ze het nu alleen voor mij zou doen, zou ik het juist een enorme eer vinden
*opzoek gaat*quote:Op donderdag 9 september 2004 03:07 schreef p-etr-a het volgende:
![]()
Vooral als je dit berichtje nutteloos vindt even op zoek gaan.
idd, maar meestal gooi ik het weg of vergeet ik het en dan blijkt er ineens een volledig uitgepakte Doom 3 onder de dir Doom3 te staanquote:Op donderdag 9 september 2004 03:20 schreef p-etr-a het volgende:
Die laatste toevoeging aan de desktop ook. Jij zet werkelijk alles op je desktop neer!
Dat is makkelijk op te lossen, en op zo een volle desktop zie je toch haast geen verschil. Ik heb alleen in het eerste rijtje icoontjes staan, en een mooie wallpaperquote:Op donderdag 9 september 2004 03:22 schreef Chirma het volgende:
[..]
idd, maar meestal gooi ik het weg of vergeet ik het en dan blijkt er ineens een volledig uitgepakte Doom 3 onder de dir Doom3 te staan
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
En dat ook!
Mijn nummer staat op het bureaubladquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |