wtf heb ik er nou weer mee te maken??quote:Op zondag 29 februari 2004 19:04 schreef kikoooooo het volgende:
doeg :twisted: :twisted:![]()
![]()
![]()
Wij hebben hier ook tele2 en hadden pas een rekening van iets van 2,50 ofzo.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:10 schreef existenz het volgende:
Fijn voor je....Als je maar voor 10 euro in de maand belt, wtf hebben jullie dan uberhaubt een telefoon aansluiting
Haha inderdaadquote:Op zondag 29 februari 2004 19:11 schreef CiQNiZ het volgende:
Tja, zoek een vriendin en zie je dan nog maar eens in te houden
Whehe is dat allesquote:Op zondag 29 februari 2004 19:16 schreef Crizje het volgende:
Daarvoor boos? Wij hadden 997 gulden in 2 maanden... toen kregen we heel toevallig kabelinternet. Vreemd....
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:16 schreef Crizje het volgende:
Daarvoor boos? Wij hadden 997 gulden in 2 maanden... toen kregen we heel toevallig kabelinternet. Vreemd....
Ga dan eens opzoek naar vriendenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:07 schreef karper het volgende:
hehehehehh, hier maar met 3 man 18 euro in 2 maanden
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op zondag 29 februari 2004 19:34 schreef kibber het volgende:
is je zusje lekker?
wel lekker goedkoop ditquote:Op zondag 29 februari 2004 19:33 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ga dan eens opzoek naar vrienden;)
ik ookquote:Op zondag 29 februari 2004 19:37 schreef vector200 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken![]()
¤450 in 3 weken..quote:Op zondag 29 februari 2004 19:19 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Whehe is dat alles
Had laatst op mijn 06 350 Euro op mijn rekening in één maand
81 euro ??? hier is die wel eens 300quote:Op zondag 29 februari 2004 19:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ik weet dat mijn zusje zometeen lekker op dr flikker gaat krijgen en dat vind ik leuk![]()
![]()
![]()
Zeker omdat ik haar al een paar keer gewaarschuwd heb.
We hadden een telefoonrekening van 81 euro (DEZE MAAND, want we hebben tele2 en dat betaal je per maand ipv 2 maand bij kpn) waarvan 71 euro naar de gsm van dr vriendje![]()
![]()
En nu was mn pa boos en krijgt ze op dr flikker straks (ik weet t al en zij niet) en daarom lach ik me dood !!
doeg :twisted: :twisted:![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 februari 2004 19:34 schreef kibber het volgende:
is je zusje lekker?
Wij ookquote:Op zondag 29 februari 2004 19:16 schreef Crizje het volgende:
Hmm, moet je zo'n 0800 (oid)-nummer bellen, da's zeer goedkoop, belt mijn moeder regelmatig mee naar Colombia. Tenzij die vriendin van je dan hele dag gaat bellen.... dan wordt het ook vrij duur.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:34 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wacht maar tot je een vriendin hebt die gezellig naar Indonesiė gaat bellen, dan is de rekening wel tien keer zo hoog
huh? hoe krijg je ma die vriendin van der dan aan de telefoon??quote:Op zondag 29 februari 2004 22:49 schreef Crizje het volgende:
[..]
Hmm, moet je zo'n 0800 (oid)-nummer bellen, da's zeer goedkoop, belt mijn moeder regelmatig mee naar Colombia. Tenzij die vriendin van je dan hele dag gaat bellen.... dan wordt het ook vrij duur.
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:02 schreef Dirkh het volgende:
stoer, je zusje krijgt op d'r donder en jij vindt dat leuk, stoer
Niet haar vriendin. Haar familie. Nummertje bellen (per land ander 0800-nummer). Wachten tot de piep ofzo, en dan met een of andere code (iets met hekje enzo geloof ik) nummer van familie bellen. Trčs goedkoop.quote:Op zondag 29 februari 2004 22:58 schreef yogidrink het volgende:
[..]
huh? hoe krijg je ma die vriendin van der dan aan de telefoon??
quote:Op maandag 1 maart 2004 01:57 schreef Billengezicht het volgende:
Maar eerst fotos van je zusje
Als deze naar Klaagbaak gaat wordt ie beloond met een slotjequote:Op zondag 29 februari 2004 19:08 schreef Supaaah het volgende:
>> KLB.
Maareh ... is 10 euro niet wat weinig voor een maandelijkse rekening?
Maybe is de telefoonrekening wel van jou ? Jij rukt toch ook iedere dag op die hijlijnen die je belt ?quote:Op maandag 1 maart 2004 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb _ECHT_ geen medelijden met mn zusje!
heb dr vaak genoeg gewaarschuwd als ze snachts nog lag te bellen!
en nu lach ik want ze is chagerijnig
kleuterreactiequote:Op maandag 1 maart 2004 10:05 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Maybe is de telefoonrekening wel van jou ? Jij rukt toch ook iedere dag op die hijlijnen die je belt ?
daarvoor zijn zusjes gemaaktquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:27 schreef peekman het volgende:
Waarom doe je zo onaardig tegen je zusje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |