Ik had vroeger als peuter hele lieve kleine rode klompjes.quote:Op maandag 1 maart 2004 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Jij bent ook één klomp spieren rond de schouders, billen en bovenbenen?
[jaja-het-zal-allemaal-wel-smilie]quote:Op maandag 1 maart 2004 01:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had vroeger als peuter hele lieve kleine rode klompjes.
Dat was heel hip toen.
Mieters.
En een lief brilletjequote:Op maandag 1 maart 2004 01:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik had vroeger als peuter hele lieve kleine rode klompjes.
Dat was heel hip toen.
Mieters.
quote:Op maandag 1 maart 2004 01:22 schreef Cazman het volgende:
En een lief brilletje
Als kleuter vond ik rolschaatsen Eng.quote:Op maandag 1 maart 2004 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
En rolschaatsen!.
Maar die zijn op dit picje niet te zien...
DM de skater. Was dat toen je doelgroep?quote:Op maandag 1 maart 2004 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
En rolschaatsen!.
Maar die zijn op dit picje niet te zien...
Rolschaatsen die met touwtjes aan je schoenen vastgebonden werden he?quote:Op maandag 1 maart 2004 01:40 schreef Cazman het volgende:
DM de skater. Was dat toen je doelgroep?
Je dacht al in de toekomst. Je werkt toch niet gepest omdat je de kledingvan straks droegquote:Op maandag 1 maart 2004 01:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rolschaatsen die met touwtjes aan je schoenen vastgebonden werden he?.
En je ziet dat ik toén al met een bontkraagje aan m'n jas liep.
Ja, ik was m'n tijd ver vooruit. Had zelfs al de Balkenende-haardracht..
Kan sow gauw ff nix vindenquote:Op maandag 1 maart 2004 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar waar blijven die 12jes Hunks nou?.
Ik ben net terug uit de trut...met een leuke gozer gezoend.quote:Op maandag 1 maart 2004 03:04 schreef wizarddragon het volgende:
Hier nog mensen wakker![]()
Zo niet? Alvast goedemorgen...Tech...
Ik ga nog ff genieten van de discobeats van Daft Punk tot ongeveer 4:00
Ow was 't nog wat daarow? Ik zou ook gaan maar uiteindelijk geen zn om de deur uit te gaan.quote:Op maandag 1 maart 2004 03:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit de trut...met een leuke gozer gezoend.![]()
Ik ben inderdaad inmiddels wakker!quote:Op maandag 1 maart 2004 03:04 schreef wizarddragon het volgende:
Hier nog mensen wakker![]()
Zo niet? Alvast goedemorgen...Tech...
Ik ga nog ff genieten van de discobeats van Daft Punk tot ongeveer 4:00
Jah, doe's niet?quote:Op maandag 1 maart 2004 08:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat een smerige post is dit, ranzige dubbelzinnige opmerkingen en dat zo vroeg op de ochtend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |