Hai!quote:Op zondag 29 februari 2004 23:45 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
De video staat aan. Het programma ervoor wilde ik ook nog een keertje zien, vandaar.
*meldt*
Hai trouwens![]()
Haai!quote:Op zondag 29 februari 2004 23:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hai
Heb je IBG's schattige foto al gezien?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai!Hoe gaat'ie?? Geweldig?
Ach het zijn net mensenquote:Op zondag 29 februari 2004 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!![]()
Ja hij is erg interessant om te zien hoor, vannacht wordt hij nog een keer uitgezonden (ivm tv kijken op zondag). Bizar dorpje en hier dus heeelll erg in de buurt, ik wil er gewoon eens een keer heen. Zie nog wel eens van die omaatjes hier in de stad lopen op zatredag ofzoMaar ik wil er heen zonder te confronteren ofzo hoor, gewoon eens met eigen ogen zien.
Schattig de foto is, veel leuker dan de avatar.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
<sub>Heb je IBG's schattige foto al gezien?
(sorry ibg)</sub>
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
<sub>Heb je IBG's schattige foto al gezien?
(sorry ibg)</sub>
Toch niet op zondagg?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:01 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ach het zijn net mensen![]()
Ik kom regelmatig in een bepaalde stoffenwinkel daar, beetje aanpassen aan de couleur locale dan is er niets aan de hand.
Maar vanwege de couleuren der boerderie'en rijd ik wel met m'n zonnebril op![]()
Schattig, mijn hoofd haalt het niet bij dat van Casey Spoonerquote:Op maandag 1 maart 2004 00:03 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Schattig de foto is, veel leuker dan de avatar.![]()
ach, ik trek me al niks meer aan van het geroddel hierquote:Op zondag 29 februari 2004 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je IBG's schattige foto al gezien?
(sorry ibg)
Het was aardig bedoeld hoorquote:Op maandag 1 maart 2004 00:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Schattig, mijn hoofd haalt het niet bij dat van Casey Spooner
Ik heb een rood minnetje.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Idril-2 het volgende:
Jahaa, kijk maar naar al die vrolijke blauwe plusjes boven je bericht.
Wát een scharminkels....Ben idd blij dat ik dat niet 's morgens in me badkamer aantrefquote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Mij overkomt dat nou nooit, dat je 's morgens de badkamer inloopt en dat er dan opeens een wildvreemde jongen zijn haar aan het goed doen is..
Gedeukte billen!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Mij overkomt dat nou nooit, dat je 's morgens de badkamer inloopt en dat er dan opeens een wildvreemde jongen zijn haar aan het goed doen is..
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:19 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Wát een scharminkels....Ben idd blij dat ik dat niet 's morgens in me badkamer aantref
Je bent er wel maar Big Brother denkt dat je al slaapt?!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een rood minnetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |