weggejaagd nog welquote:Op zondag 29 februari 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:
hallo
weggejaagd bij mijn ouders
weer in zwolle
Hoe oud is de foto dan?quote:Op zondag 29 februari 2004 20:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
ja, da's best een mooie he. de muur is inmiddels lichtblauw geworden overigens, en de klok heeft een iets ander plekje gekregen
zie hoe schuw:quote:Op zondag 29 februari 2004 20:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
*noteer: bevers zijn schuwe beestjes*
afgelopen maandagquote:Op zondag 29 februari 2004 21:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hoe oud is de foto dan?
quote:Op zondag 29 februari 2004 21:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
afgelopen maandag
Daar heb ik maar één ding op te zeggen: Laptopquote:Op zondag 29 februari 2004 21:04 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik wilde mijn interviews gaan uitwerken achter de comp, ik zit 2 minuten, "ik moet achter de comp!!!!" aldus mijn vader. Nou, ook goed. Dan vanavond maar naar zwolle ipv morgen. Kom nou...
Je ziet er trouwens wel heel anders uit dan ik me had voorgesteld.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
afgelopen maandag
kreeg vandaag voor het eerst een e-mail van mijn vader. ik had foto's gestuurd die ik met zijn geleende digicam gemaakt had gestuurd.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:04 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik wilde mijn interviews gaan uitwerken achter de comp, ik zit 2 minuten, "ik moet achter de comp!!!!" aldus mijn vader. Nou, ook goed. Dan vanavond maar naar zwolle ipv morgen. Kom nou...
Je bedoelt als een nerd!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je ziet er trouwens wel heel anders uit dan ik me had voorgesteld..
het spijt me, ik kan het ook niet helpenquote:Op zondag 29 februari 2004 21:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je ziet er trouwens wel heel anders uit dan ik me had voorgesteld..
Nee, meer als z'n icoon.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:09 schreef xman het volgende:
[..]
Je bedoelt als een neurd! [afbeelding]
wie is je avatar?quote:Op zondag 29 februari 2004 21:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
het spijt me, ik kan het ook niet helpen
nog altijd Casey Spoonerquote:Op zondag 29 februari 2004 21:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
wie is je avatar?
Als je niet op de haarkleur let, lijkt hij er wel een beetje op!quote:Op zondag 29 februari 2004 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, meer als z'n icoon.. Of om preciezer te zijn, meer als error voordat ik wist hoe error er IRL uitzag.
.
ah een casey zonder visagiste. ik herkende het niet maar meer door die letters die er overheen zitten.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:15 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nog altijd Casey Spooner
hahaha aawwwquote:Op zondag 29 februari 2004 21:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
kreeg vandaag voor het eerst een e-mail van mijn vader. ik had foto's gestuurd die ik met zijn geleende digicam gemaakt had gestuurd.
"je ken al aardig overweg met die camera zie ik"![]()
ik had er ook nog een paar naar je yahoo adres gestuurd.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha aawwwJa maar dat kun je ook!! Stoere pa heb je dan
echt zo'n goeie gozert volgens mij
wie is dat??quote:Op zondag 29 februari 2004 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, meer als z'n icoon.. Of om preciezer te zijn, meer als error voordat ik wist hoe error er IRL uitzag.
.
Edit: Zo dus:
[afbeelding]
schotje uit de video van the 15th, een van de weinige keren dattie clean te zien is.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
ah een casey zonder visagiste. ik herkende het niet maar meer door die letters die er overheen zitten.
kloptquote:Op zondag 29 februari 2004 21:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik had er ook nog een paar naar je yahoo adres gestuurd.
[edit] oh, zie net dat je ze gekregen hebt!
Charles Grodin, o.a. bekend uit Midnight Run en The Great Muppet Caper.quote:Op zondag 29 februari 2004 21:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
wie is dat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |