haha zeker welquote:Op maandag 1 maart 2004 16:04 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik zelf slaap op de zolder, ik heb echter nog wel een berghok over achter mn bed, dus als de financiele nood echt hoog is weet je me te vinden
trut!quote:Op maandag 1 maart 2004 16:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat jij wil
het is een dinand/roger die gaat zingen smiliequote:Op maandag 1 maart 2004 16:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
trut!![]()
hey cool een zwangerschap-smilie... of is het een constipatie-smilie?
![]()
Goed goed, er was hier een blues festival in t "dorp" . Ik haat bluesmuziek weet ik nu, maar gezellig dat het wasquote:Op maandag 1 maart 2004 16:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha zeker wel
komt helemaal goed, dat kan niet anders
hoe was uw weekend verder?
hehe idd ja, en wat dacht je van die zanger van Van Dik Hout dat is helemaal erg.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:08 schreef Cybart het volgende:
dinand woesthoff
roger???? (inwtine)
die zingen alsof ze aan het scheiten zijn
mijn weekend was eigenlijk wel relaxedquote:Op maandag 1 maart 2004 16:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Goed goed, er was hier een blues festival in t "dorp" . Ik haat bluesmuziek weet ik nu, maar gezellig dat het wasHet nadeel is alleen dat je iedereen kent, en als je je dan zo misdraagt als wij dat gedaan hebben........
![]()
En jouw weekend?
Veel geluk moet je idd hebben. Ik ben al een half jaar bezig geloof ik. nu wat minder omdat je bij je 23ste pas huursubsidie krijgt onder een beetje normale omstandigheden en Joost en ik zitten natuurlijk nog op school. En het moet wat in de buurt blijven. In Tilburg zal 't wel worden.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet ik dat het heel wat tijd kost
en je moet gewoon veel geluk hebben
maar woonexpres heb ik ook nog niet. sta nu in deurne ingeschreven voor eindhoven en deurne
en dan bij SWS voor eindhoven.
ach en wat orienteren is helemaal niet verkeerd, het is toch voor op zijn vroegst pas na de zomer als ik een vaste baan heb
en opzich zaten jullie er de vorige keer toch best dichtbij of niet?quote:Op maandag 1 maart 2004 16:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Veel geluk moet je idd hebben. Ik ben al een half jaar bezig geloof ik. nu wat minder omdat je bij je 23ste pas huursubsidie krijgt onder een beetje normale omstandigheden en Joost en ik zitten natuurlijk nog op school. En het moet wat in de buurt blijven. In Tilburg zal 't wel worden.
http://www.rotsvast.nl/ is op zich ook wel een goeie
Valt op zich wel mee. Appartementen doen ze ook en voor een mooi prijsje zelfs. Kijk maar eens rond daar.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
rotsvast is goed, maar ik had begrepen dat het voornamelijk iets is voor studenten woningen
Dat was eindhoven (woonexpress). Maar die vent is helaas wat opdringerig. Heel irritant. Was wel een mooie woning op zich. Boven een meidengroep die massages gevenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en opzich zaten jullie er de vorige keer toch best dichtbij of niet?
haha, de vraag is dan wat voor massage'squote:Op maandag 1 maart 2004 16:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat was eindhoven (woonexpress). Maar die vent is helaas wat opdringerig. Heel irritant. Was wel een mooie woning op zich. Boven een meidengroep die massages geven
Dat zowiezo helaas. Ik had geen appartement kunnen krijgen samen met Joost zonder dat ik zelf een baan had. Loopt nogal op in de kosten.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Still it's all way out of my financial reach.
ik denk toch dat ik eerst werk moet vinden.
Stond een bordje bij: 'Intiem niet mogelijk'quote:Op maandag 1 maart 2004 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, de vraag is dan wat voor massage's
Een kennis van mij die zat ook in Eindhoven, in een studio, en dat scheen een schijntje te zijn. Het vinden van een goede plek is voornamelijk iets dat van netwerken afhangt.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:25 schreef Cazman het volgende:
Stond een bordje bij: 'Intiem niet mogelijk'
Dus 't was geen bordeel gelukkig
via via. da's het beste. maat van een goeie maat van jou heeft een kamer en je hebt al snel voorrang. Zelfde geld voor studentenwoningen. vriendjespolitiek foreverquote:Op maandag 1 maart 2004 16:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Een kennis van mij die zat ook in Eindhoven, in een studio, en dat scheen een schijntje te zijn. Het vinden van een goede plek is voornamelijk iets dat van netwerken afhangt.
daarom heb ik nog geen plek gevonden...quote:Op maandag 1 maart 2004 16:30 schreef Cazman het volgende:
via via. da's het beste. maat van een goeie maat van jou heeft een kamer en je hebt al snel voorrang. Zelfde geld voor studentenwoningen. vriendjespolitiek forever
Ach kom nou. Iedereen heeft wel vrienden. Of het nou op internet is of in de buurtquote:Op maandag 1 maart 2004 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daarom heb ik nog geen plek gevonden...
ik heb geen vrienden.
ik ben druk bezig om iedereen weg te jagen, niet dat ik daar trots op ben, maar ik doe het wel, vrij slechte eigenschap.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:35 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ach kom nou. Iedereen heeft wel vrienden. Of het nou op internet is of in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |