Maar wel voor Annie!quote:Op maandag 1 maart 2004 13:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Alleen niks voor Jude![]()
Ik vond er niet zo veel aan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 maart 2004 14:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar wel voor Annie!
Weliswaar niet met d'r beste nummer, maar toch.
quote:Op maandag 1 maart 2004 14:37 schreef NathaN het volgende:
Annie heeft daar niet eens een pan voor nodig!!
quote:Op maandag 1 maart 2004 14:46 schreef NathaN het volgende:
Sting is wel een hetero-ding, he
... en ondertussen zit ik dus al drie jaar te wachten op een woning, en als ik reageer op advertenties en dergelijke, kom ik niet dichter dan een "u bent nummer 34 in de wachtlijst". En ik wil zo graag hier weg, zo verschrikkelijk graag.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef Cybart het volgende:
*inmiddels flink op woningjacht ben*
en nu weer realistisch worden dat ik het pas na de zomer opzich nodig heb/dat het dan pas nut heeft omdat ik in de zomer toch bij mijn ouders zou slapen vanwege werk....
maar kriebelen doet het wel
als ik in een doos zou willen wonen, dan kan ik net zo goed thuisblijven.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:38 schreef Cybart het volgende:
koop een koelkast. gooi de koelkast weg. gebruik de doos
be creative!
Het kost tijd Bart. Ik heb maanden gezocht en niks gevonden. Let erop ga NIET met woonexpress aan de gang. De makelaar heet Joep de Kort. HEEL veel problemen mee gehad. Tot zover dat ie naar de deurwaarder ging.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef Cybart het volgende:
en nu weer realistisch worden dat ik het pas na de zomer opzich nodig heb/dat het dan pas nut heeft omdat ik in de zomer toch bij mijn ouders zou slapen vanwege werk....
heey Bart!!quote:Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef Cybart het volgende:
weet ik dat het heel wat tijd kostquote:Op maandag 1 maart 2004 15:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Het kost tijd Bart. Ik heb maanden gezocht en niks gevonden. Let erop ga NIET met woonexpress aan de gang. De makelaar heet Joep de Kort. HEEL veel problemen mee gehad. Tot zover dat ie naar de deurwaarder ging.
Markiequote:Op maandag 1 maart 2004 15:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
heey Bart!!
Leuk man, maar blijf je wel in Brabant of wil je echt ver weg gaan wonen?
And you'll never have a social life ever again!quote:Op maandag 1 maart 2004 15:54 schreef Cybart het volgende:
... na de zomer als ik een vaste baan heb
jij mischien....quote:Op maandag 1 maart 2004 15:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
And you'll never have a social life ever again!
Hmmm dan zou ik toch voor de zolder kiezenquote:Op maandag 1 maart 2004 15:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie
ja ik wilde eigenlijk bij jou op zolder komen, maar de 2e optie is eindhoven
tsss ik zal mijn dagen slijten met een vinger aan de pols van het hippe bruisende jongeren leven, ik zal weten wat de movers en shakers zijn van de pop-wereld, en terwijl ik een generatie verpest schrijf ik mijn magnus opus, waarmee ik Harry Mulish de ogen uitsteek en in een keer een gevolg krijg dat knielt als ik het van ze verlang.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij mischien....
ik heb mijn zaakjes op orde
te vinden is er redelijk wat. alleen de prijs hequote:Op maandag 1 maart 2004 16:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hmmm dan zou ik toch voor de zolder kiezen
Nee ff serieus Eindhoven is echt een gezellige stad, dus lijkt me een prima keuze. Hopelijk is er op korte termijn wel wat te vinden dan....
wat jij wilquote:Op maandag 1 maart 2004 16:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tsss ik zal mijn dagen slijten met een vinger aan de pols van het hippe bruisende jongeren leven, ik zal weten wat de movers en shakers zijn van de pop-wereld, en terwijl ik een generatie verpest schrijf ik mijn magnus opus, waarmee ik Harry Mulish de ogen uitsteek en in een keer een gevolg krijg dat knielt als ik het van ze verlang.
en dan als jij denkt dat je veilig bent, met je baant, je huisje boompje beestje, je vrienden, je appartement en/of huis, je vakanties, je sociale leven... dan sta ik in de shcaduw te loeren om toe te slaan en je alles te ontnemen wat je hebt opgebouwd.
Omdat ik veel beter ben dan jij.
en dan wil ik dat je weet, op het allerlaatste moment, op je dieptepunt, dat ik het was, IK, die je alles ontnomen heeft, en dat IK degene ben die gewonnen heeft! En dat IK mijn zaakjes op orde heb, en JIJ niet.
you just wait and see!
Ik zelf slaap op de zolder, ik heb echter nog wel een berghok over achter mn bed, dus als de financiele nood echt hoog is weet je me te vindenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
te vinden is er redelijk wat. alleen de prijs he
maar die zolder blijft interesant he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |