Goh spuit elf geeft ook weer een straaltje modder.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:22 schreef SCH het volgende:
Gaan we nog rellen vandaag?
Oeps, de Jomanda van Ajax is weer binnenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:35 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Goh spuit elf geeft ook weer een straaltje modder.
ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik zou er een beetje minder van nemen voortaan!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Sloggi het volgende:
Hey heren Ajacieden, voelen jullie de hete adem van Feyenoord al in jullie nek?
Dat stonk er dus zo aan het begin van de competitiequote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Sloggi het volgende:
dan moeten ze wel heel erg hard kunnen blazen in Rotterdamquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Sloggi het volgende:
Lijkt me toch wel het schoolvoorbeeld van een crisis.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef twi het volgende:
Lasse Qvist komt niet naar Amsterdam.
Zou die ook hebben gehoord van de gigantische crisis in Amsterdam?
Ach, jullie hebben toch geen behoefte aan een goede spits.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel het schoolvoorbeeld van een crisis.
Hoe zit het eigenlijk met Vincent Kompany? Er waren toch geruchten dat Ajax hem wou hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef twi het volgende:
misschien kunnen ze hem ruilen voor Van Damme, Anderlecht was wel in hem geinterresseerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:59 schreef RednaZ het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met Vincent Kompany? Er waren toch geruchten dat Ajax hem wou hebben.
Veel talenten gaan liever naar PSV dan naar Ajax. Daar zou ik me als Ajacied toch wel zorgen om maken...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef twi het volgende:
Dat is betrekkelijk. Hofland en van Bommel waren net als Robben toch een beetje boeren en het klimaat in A'dam is minder familiair. Het hangt van het type speler af.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Veel talenten gaan liever naar PSV dan naar Ajax. Daar zou ik me als Ajacied toch wel zorgen om maken...
zolang wij onze eigen talenten nog hebben is het niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Veel talenten gaan liever naar PSV dan naar Ajax. Daar zou ik me als Ajacied toch wel zorgen om maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |