Jij lacht te vroeg.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
wie het laatst lacht, lacht het best![]()
![]()
![]()
Neu, ik lach niet. Het doet me niet veel, maar van dat gezever word ik wel een beetje moe. Vakantietje misschien?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij lacht te vroeg.
* Bluezz wegrent uit topic*quote:Jullie kunnen wel gemakkelijk SCH zitten af te zeiken maar wat hebben jullie nou helemaal zelf gepresteerd in het leven? SCH gaat tenminste op onderzoek uit
Als het niet over Ajax zou gaan zou jij het niet eens de moeite waard vinden om te posten, dus dan had 'ie uberhaupt nooit kunnen reageren/knikken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Lul toch niet man, het is zo helder als wat. Als het over een andere club was gegaan, had je instemmend en begrijpend geknikt. Maar het is Ajax - daar is immers nooit wat aan de hand.
Er is niks vaags aan, je lult maar wat je wilt over Foppe, wie het laatst lacht, lacht het best![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik het dan niet de moeite waard vinden? Ik vind de psychologische processen binnen het voetbal altijd interessant.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Als het niet over Ajax zou gaan zou jij het niet eens de moeite waard vinden om te posten, dus dan had 'ie uberhaupt nooit kunnen reageren/knikken.
Dat gezeur op Koeman de laatste tijd...quote:Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef chill.OUT het volgende:
hmmmz volgens mij is het de taak aan v/d vaart en sneijder om voor aansluiting te zorgen...
Maar ik geef toe... koeman is op dit moment niet echt de coach met de beste beslissingen...
Hij heeft wel een probleem. Hij moet ergens beginnen met het spelen van 4-3-3 . Of je gaat voor het resultaat of je zet er een team in die in de toekomst voor het resultaat zorgt.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef chill.OUT het volgende:
hmmmz volgens mij is het de taak aan v/d vaart en sneijder om voor aansluiting te zorgen...
Maar ik geef toe... koeman is op dit moment niet echt de coach met de beste beslissingen...
Explain pleasequote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef Chadi het volgende:
sorry vind grygera en escude hele slechte verdedigers maar goede aankopen.
Nou ze zijn slecht maar op het moment dat ze aangetrokken werden had ajax gewoon niet beter en nu nog steeds niet volgens mij want anders waren ze van de hand gedaan. Ze zijn daarom goede aankopen maar het zijn bagger spelers als je met hun internationaal wat wil bereiken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Explain please
Slechte spelers kunnen volgens mij geen goede aankopen zijn...
Ik vind boschaart een klasse beter dan Escude hoor. Als je ziet wat voor meters hij aflegt bij utrecht op het middenveld denk ik niet dat Escude daar tegenop kan. Maar onthoud dit en let maar op hoe goed hij het gaat doen met Feyenoord volgend jaar als Ajax niet snel gaat onderhandelen. Bosschaart doet heel veel vuil werk voor andere middenvelders en kan een enorm stuk belopen. Dat zie je Escude niet doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:15 schreef twi het volgende:
Ga toch wegBosschaart speelt niet op de positie van Escude, en is bovendien ook zeker geen grote verbetering ten opzichte van de huidige Escude. Ik heb zelf nog het volste vertrouwen dat Escude nog gaat laten zien waarom 'ie gehaald is, mensen zijn zo goed in het afschrijven van spelers na een paar maanden...
Het zou niet mis staan als er iemand op kan komen centraal en dat veld oversteken. Ten tweede hij staat daar niet als centrale verdediger maar iets ervoor. Gallasek positie. Ik denk ook dat hij bij Feyenoord die rol gaat vervullen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:31 schreef twi het volgende:
Als centrale verdediger moet je geen meters maken. Bovendien zie ik Bosschaart ook genoeg steken laten vallen in wat ik van 'm heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |