abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 20:50:38 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_17449877
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef SCH het volgende:

wie het laatst lacht, lacht het best
Jij lacht te vroeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17449879
Ajax heeft gewoon geen goede aanvallers. Ibrahimovic is veruit de beste. De rest is niveau C7
pi_17449937
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij lacht te vroeg.
Neu, ik lach niet. Het doet me niet veel, maar van dat gezever word ik wel een beetje moe. Vakantietje misschien?
pi_17450007
quote:
Jullie kunnen wel gemakkelijk SCH zitten af te zeiken maar wat hebben jullie nou helemaal zelf gepresteerd in het leven? SCH gaat tenminste op onderzoek uit
* Bluezz wegrent uit topic*

maandag 1 maart 2004 @ 20:57:00 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17450034
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Lul toch niet man, het is zo helder als wat. Als het over een andere club was gegaan, had je instemmend en begrijpend geknikt. Maar het is Ajax - daar is immers nooit wat aan de hand.

Er is niks vaags aan, je lult maar wat je wilt over Foppe, wie het laatst lacht, lacht het best
Als het niet over Ajax zou gaan zou jij het niet eens de moeite waard vinden om te posten, dus dan had 'ie uberhaupt nooit kunnen reageren/knikken.
pi_17450208
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:57 schreef twi het volgende:

[..]

Als het niet over Ajax zou gaan zou jij het niet eens de moeite waard vinden om te posten, dus dan had 'ie uberhaupt nooit kunnen reageren/knikken.
Waarom zou ik het dan niet de moeite waard vinden? Ik vind de psychologische processen binnen het voetbal altijd interessant.
pi_17450215
Volgens mij is er altijd wel wat aan de hand bij een topclub, zeker als de resultaten tegenvallen. Ik denk dat er best een kern van waarheid in het stuk van SCH zit, maar ik verwacht niet dat het tot een escalatie komt. Je hoeft geen vrienden van elkaar te zijn, zolang je maar professioneel blijft. De jonkies moeten even op de plaats gezet worden.

Pas als er verloren wordt van RKC kan het vervelender worden, nu zijn het gewoon wat onenigheden die bij iedere club te vinden zijn
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 1 maart 2004 @ 21:12:21 #183
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17450417
O'brien moet blijven, hij heeft vorig seizoen goed gespeeld en was vaste waarde op de linksback positie. Kan ook goed op het middenveld van pas.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  maandag 1 maart 2004 @ 21:17:36 #184
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17450582
We hebben al teveel mensen op het middenveld, O'Brien is geen toegevoegde waarde. Strik eromheen, afscheid geven en richting Engeland sturen
  maandag 1 maart 2004 @ 21:21:30 #185
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17450687
And now for something completely different:

Mijn meisje heeft voor mij een fotootje gemaakt van een schilderij dat in het VU hangt, ter ere van de samenwerking tussen Ajax en het VU academisch ziekenhuis.
Life is what you make it.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:39:39 #186
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17451147
Das wel artistiek. Mooi man.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  maandag 1 maart 2004 @ 21:49:56 #187
70341 chill.OUT
Tja... fuut fuut
pi_17451403
Ja ajax speelt idd erg bagger... maar dat doen ze het hele seizoen al... ze konden zich nog maar net kwalificeren voor de CL en in de competitie gaat het ook niet lekker, maar het blijft een feit dat ze de meeste punten hebben!!

Vorig jaar was het psv dat landskampioen werd door slecht voetbal in de kleinere wedstrijden (telkens in de slotfase het verschil scoren) en dit jaar zal het ajax worden die zo kampioen wordt.

Ajax zit nu erg in een vormcrisis, maar ik denk dat het al stukken beter gaat wanneer zlatan ibrahimovic en steven pienaar terug zijn en wanneer er niet meer zoveel blessures zijn...

En over de aankopen Sonk, SQD, Grygera en Anastaciou:

Sonk - Kan goed voetballen maar past (nog) niet in het ajax spel, gun hem de tijd en het zal beter gaan

SQD - Geen wereldse verdediger, hij is erg langzaam en soms matig in de passing. Maar je moet wel toegeven dat het hem niet makkelijk word gemaakt, iedereen verwacht een 2e chivu! Maar chivu begon ook zeer matig... maar toch weet ik niet of het nog goed komt met SQD

Grygera - Vind ik zeker geen slechte rechtsback... maakt wel wat foutjes maar geef hem genoeg vertrouwen en het wordt een redelijke opvolger voor trabelsie alleen zou hij wel de concurentie met nigel aan moeten gaan (die het in mijn ogen uitstekend doet)

Anastaciou - klinkt erg bot, maar ik ben blij dat ze hem maar voor 1,5 jaar (of 1 jaar?) hebben gehaald, hij kaatst wel goed enz enz.. eerste 2 wedstrijden speelde hij wel goed maar hij zal het nooit winnen van ibrahimovic (ik denk wel de belangrijkste man van ajax)
Er is te weinig tijd om te discusiėren... dus ik heb altijd gelijk!!
  maandag 1 maart 2004 @ 22:01:10 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17451698
Als je in je eentje in de punt speelt, valt er weinig te kaatsen. Dat moet eens in Koeman z'n botte hoofd doordringen.
  maandag 1 maart 2004 @ 22:10:08 #189
70341 chill.OUT
Tja... fuut fuut
pi_17451890
hmmmz volgens mij is het de taak aan v/d vaart en sneijder om voor aansluiting te zorgen...
Maar ik geef toe... koeman is op dit moment niet echt de coach met de beste beslissingen...
Er is te weinig tijd om te discusiėren... dus ik heb altijd gelijk!!
pi_17454458
sorry vind grygera en escude hele slechte verdedigers maar goede aankopen.
pi_17454494
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef chill.OUT het volgende:
hmmmz volgens mij is het de taak aan v/d vaart en sneijder om voor aansluiting te zorgen...
Maar ik geef toe... koeman is op dit moment niet echt de coach met de beste beslissingen...
Dat gezeur op Koeman de laatste tijd...

Als de spelers het niet laten zien kan hij er ook niets aan doen hoor! Moet ie dan zelf gaan voetballen ofzo?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_17454524
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef chill.OUT het volgende:
Hij heeft wel een probleem. Hij moet ergens beginnen met het spelen van 4-3-3 . Of je gaat voor het resultaat of je zet er een team in die in de toekomst voor het resultaat zorgt.
pi_17454613
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:00 schreef Chadi het volgende:
sorry vind grygera en escude hele slechte verdedigers maar goede aankopen.
Explain please

Slechte spelers kunnen volgens mij geen goede aankopen zijn...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17455204
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Explain please

Slechte spelers kunnen volgens mij geen goede aankopen zijn...
Nou ze zijn slecht maar op het moment dat ze aangetrokken werden had ajax gewoon niet beter en nu nog steeds niet volgens mij want anders waren ze van de hand gedaan. Ze zijn daarom goede aankopen maar het zijn bagger spelers als je met hun internationaal wat wil bereiken.
pi_17455506
Interessante redenering!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17455548
Ik vind daarom dat ze voor Bosschaart moeten gaan die kan je op meerdere plekken zetten. En kan perfect spelen als Gallasek weg is. Alleen hij moet getuned worden!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 01:15:33 #197
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17455560
Ga toch weg Bosschaart speelt niet op de positie van Escude, en is bovendien ook zeker geen grote verbetering ten opzichte van de huidige Escude. Ik heb zelf nog het volste vertrouwen dat Escude nog gaat laten zien waarom 'ie gehaald is, mensen zijn zo goed in het afschrijven van spelers na een paar maanden...
pi_17455610
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 01:15 schreef twi het volgende:
Ga toch weg Bosschaart speelt niet op de positie van Escude, en is bovendien ook zeker geen grote verbetering ten opzichte van de huidige Escude. Ik heb zelf nog het volste vertrouwen dat Escude nog gaat laten zien waarom 'ie gehaald is, mensen zijn zo goed in het afschrijven van spelers na een paar maanden...
Ik vind boschaart een klasse beter dan Escude hoor. Als je ziet wat voor meters hij aflegt bij utrecht op het middenveld denk ik niet dat Escude daar tegenop kan. Maar onthoud dit en let maar op hoe goed hij het gaat doen met Feyenoord volgend jaar als Ajax niet snel gaat onderhandelen. Bosschaart doet heel veel vuil werk voor andere middenvelders en kan een enorm stuk belopen. Dat zie je Escude niet doen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 01:31:24 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17455655
Als centrale verdediger moet je geen meters maken. Bovendien zie ik Bosschaart ook genoeg steken laten vallen in wat ik van 'm heb gezien.
pi_17455689
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 01:31 schreef twi het volgende:
Als centrale verdediger moet je geen meters maken. Bovendien zie ik Bosschaart ook genoeg steken laten vallen in wat ik van 'm heb gezien.
Het zou niet mis staan als er iemand op kan komen centraal en dat veld oversteken. Ten tweede hij staat daar niet als centrale verdediger maar iets ervoor. Gallasek positie. Ik denk ook dat hij bij Feyenoord die rol gaat vervullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')