Wat was er dan toch met ons land gebeurd. Hel en verdoemenis!quote:Op maandag 1 maart 2004 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Het he-le-maal met Speed eens is
Als Ajax er toch niet had geweest...
Dan hadden we maar een kwart van het aantal Europese prijzen gewonnenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat was er dan toch met ons land gebeurd. Hel en verdoemenis!
Inderdaad, jammer zeg. Waarschijnlijk was DWS dan een wereldclub geweest, of Buitenveldert.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dan hadden we maar een kwart van het aantal Europese prijzen gewonnen
Kampioen van de armoede kan ik me nog iets bij voorstellen, dat was PSV verleden jaar ook. Er wordt dit jaar door vrijwel geen enkel team sprankelend gespeeld. Maar je wordt nooit lucky kampioenquote:Op maandag 1 maart 2004 16:42 schreef Speed1971 het volgende:
Maar ik weet nu al hoe de commentaren strax zijn als het weer loopt bij Ajax.......dan klinkt het weer vanuit alle windstreken....Lucky Ajax dit en Lucky Ajax dat. Of kampioen van de armoede.
Die spanning is er nu ook niet. Zolang PSV niet profiteert van de misstappen van ajax blijft het verschil 6 punten. Als jullie een wedstrijdje verliezen en wij winnen er een, is het verschil nog steeds 3 punten.quote:Het is gewoon even balen dat Ajax in een dip zit. Maar wees blij....als Ajax wel de afgelopen twee wedstrijden had gewonnen was het gat 12 punten en met zo`n 11 wedstrijden te gaan was het dan beslist en dan liep iedereen weer te janken dat er geen spanning is.
Hier net boven:quote:Op maandag 1 maart 2004 15:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar heb jij PSV-ers gezien die roepen dat PSV is een enorme crisis zit?
quote:Op maandag 1 maart 2004 10:51 schreef ErikT het volgende:
PSV zit ook in een gigantische vormcrisis. Het spel lijkt het hele (kalender)jaar nog nergens naar.
PSV en Ajax (en Feyenoord) verspeelden vorig jaar aanmerkelijk minder punten dan dit jaar (okee, toen PSV 10 punten voorsprong had gepakt werden ze nonchalant, maar so what?) Ik ben het dus niet met je eens.quote:Op maandag 1 maart 2004 17:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede kan ik me nog iets bij voorstellen, dat was PSV verleden jaar ook. Er wordt dit jaar door vrijwel geen enkel team sprankelend gespeeld. Maar je wordt nooit lucky kampioen
quote:Op maandag 1 maart 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
Sonck is boos en ontevreden over alles, Soeters en Sikora hebben de pik op Koeman en op vd Vaart en Sneijder en idem dito.
Iedereen is boos op Trabelsi. Bijna iedereen is boos op vd Vaart - vd Vaart is boos op Koeman - Koeman is boos op vd Vaart - Sneijder is bang voor Koeman - Zlatan is een eilandje op zich, ga zo maar even door. Overal is altijd wel wat aan de hand, maar bij Ajax nu net even iets meer. Dat heet crisis - geen probleem als ie niet tot een uitbarsting (en daarmee naar buiten) komt.
Kortom: De Ridder is de enige die een beetje gelukkig rondloopt
Bron: het circuit.
Nee tuurlijk joh, het gaat geweldig - ze vreten uit elkaars bek en zijn allemaal dol op elkaar.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Sorry.....
Maar ik ga voortaan maar zo reageren als SCH weer over een crisis bij Ajax loopt te oreren.
Lul toch niet man, het is zo helder als wat. Als het over een andere club was gegaan, had je instemmend en begrijpend geknikt. Maar het is Ajax - daar is immers nooit wat aan de hand.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
![]()
Dit is de vaagste shit die ik sinds tijden gehoord heb, sorry. Zullen we maar afspreken dat jij niks meer over Ajax zegt en dat ik dan zwijg over Foppe? My God...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |