PSV-ers zeggen gewoon dat het slecht gaat als het slecht gaat en komen dan niet zoals jij met grappige verhullende statistiekjes aanzetten om hun piemel in de lucht te houdenquote:Op maandag 1 maart 2004 15:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Waar heb jij PSV-ers gezien die roepen dat PSV is een enorme crisis zit?
Ach, ik baseer me liever op feiten dan op zelf opgeklopte geruchtjes.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
PSV-ers zeggen gewoon dat het slecht gaat als het slecht gaat en komen dan niet zoals jij met grappige verhullende statistiekjes aanzetten om hun piemel in de lucht te houden![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 16:24 schreef Speed1971 het volgende:
HEET VAN DE PERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koeman is opgestapt als trainer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SCH had gelijk. Dikke crisis bij Ajax!
Sorry.....quote:Op maandag 1 maart 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik checkte toch even teletext...
Ik vrees dat een lekker potje trainen voor Ajax niet het lek boven krijgt. Er moet gewonnen worden, en bovenal gescoord. De spitsen creeeren weinig, en het moet je toch zorgen baren dat Ajax dat voor de winterstop goed speelde zo hard is afgezakt. Van een vanzelfsprekend kampioenschap zal dan ook geen sprake zijn. Ajax heeft dankzij het verlies van PSV nog wel de beste papieren voor de overwinning, maar ik mag hopen dat er bij de spelers/staf niet zo'n groot vertrouwen in de eindoverwinning heerst als bij de fans. Die overdosis kan voor gemakzucht gaan zorgen.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:25 schreef Suijk het volgende:
Laten we het ipv crisis gewoon dip noemen.
Ik heb iedere Ajacied hier al zien toegeven dat het gewoon slecht gaat. Dat kun je ook niet ontkennen natuurlijk. Om dan maar meteen allerlei dingen erbij te halen waar wij niets vanaf kunnen weten (zit jij in de kleedkamer?) is een beetje onzinnig.
Er zijn veel jonge spelers die de gebruikelijke terugslag krijgen, dragende spelers die even niet zoveel dragen en dat merk je. Niets vreemds aan. Koeman had wel gelijk toen hij zei dat de creativiteit gewoon ontbrak. De mogelijkheid om die briljante pass te geven, de schijnbeweging om meteen 3 man op het verkeerde been te zetten. Mijns inziens is dit bij jonge spelers gewoon een kwestie van zelfvertrouwen, ze lijken nu af en toe bang om dit uit te voeren en verzanden in oeverloos gebrei en risicoloos rondspelen. Het feit dat we al 2 wedstrijden geen enkel doelpunt zelf hebben gemaakt geeft dit wel aan.
Oplossing: veel en lekker trainen, vooral dat laatste is belangrijk. Krijg het zelfvertrouwen terug dat je de beste bent (want dat zijn ze wel natuurlijk)
Volgens mij heette die Fido Didoquote:Op maandag 1 maart 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
Sonck is boos en ontevreden over alles, Soeters en Sikora hebben de pik op Koeman en op vd Vaart en Sneijder en idem dito.
Nee, joh. Een discussie kan nooit kwaad. Het moet niet te saai worden.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:37 schreef aldostuta het volgende:
SCH wordt een beetje te serieus genomen heb ik het idee.............
Laat lekker lallen
Dat is waar, maar om nou zo'n onzin discussie te voeren als nu, met iemand die toch niet zijn ongelijk zal toegeven is redelijk zinloos imhoquote:Op maandag 1 maart 2004 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, joh. Een discussie kan nooit kwaad. Het moet niet te saai worden.
We mogen nooit zoals PSV worden.
Jij mag hopen wat je wil.....quote:Op maandag 1 maart 2004 16:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik vrees dat een lekker potje trainen voor Ajax niet het lek boven krijgt. Er moet gewonnen worden, en bovenal gescoord. De spitsen creeeren weinig, en het moet je toch zorgen baren dat Ajax dat voor de winterstop goed speelde zo hard is afgezakt. Van een vanzelfsprekend kampioenschap zal dan ook geen sprake zijn. Ajax heeft dankzij het verlies van PSV nog wel de beste papieren voor de overwinning, maar ik mag hopen dat er bij de spelers/staf niet zo'n groot vertrouwen in de eindoverwinning heerst als bij de fans. Die overdosis kan voor gemakzucht gaan zorgen.
SCH is de pers?quote:Op maandag 1 maart 2004 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
De pers is weer tegen Ajax.... Tsjonge jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |