abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17443957
Het zijn geen geruchtjes lieverd, het is de troeth

En jij bent een aandoenlijk stoere, brallende, ontkennende macho die maar blijft roepen dat er niks aan de hand is ook al is het dorp net tot as verworden
pi_17443981
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Waar heb jij PSV-ers gezien die roepen dat PSV is een enorme crisis zit?
PSV-ers zeggen gewoon dat het slecht gaat als het slecht gaat en komen dan niet zoals jij met grappige verhullende statistiekjes aanzetten om hun piemel in de lucht te houden
  maandag 1 maart 2004 @ 15:40:04 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17444089
Een crisis weet ik niet, ik heb geen bronnen

Dat er het een en ander aan het borrelen is moge duidelijk zijn. Zaak is de boel op de rails te houden, Koeman kan nu laten zien wat ie in huis heeft.

En kampioen worden met wat minder voetbal, mij hoor je niet zolang er over een tijdje maar wel weer een steigende lijn valt te bespeuren.

Komt wel goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_17444102
waarom spreken ze van "kampioen van de armoede"?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_17444188
Vanwege de bezuinigingen denk ik
  maandag 1 maart 2004 @ 15:51:21 #131
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_17444317
Feit is dat het voetbal van Ajax al een tijdje niet lekker loopt. En als je dan ook nog eens geen geluk kan afdwingen of wat sterkere tegenstanders treft kun je hem op je neus krijgen ja. Leuk is niet het om te zien ( ), maar het is niet anders. gelukkig gaat de directe concurrentie (PSV) niet veel beter, dat is toch een kleine opluchting.

En crisis? Omdat er geruchten gaan dat er interne problemen zijn? Zolang ik Sonck, Sneijer, vd Vaart, Sikora en Soeters Koeman niet openbaar afzeiken geloof ik niet zo in die problemen. Iedereen heeft wel eens een menignsverschil met zn werkgever.

Ik hoop/ga er van uit, dat Ajax kampioen wordt dit jaar, " crisis" of niet.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:56:01 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17444403
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:34 schreef SCH het volgende:

[..]

PSV-ers zeggen gewoon dat het slecht gaat als het slecht gaat en komen dan niet zoals jij met grappige verhullende statistiekjes aanzetten om hun piemel in de lucht te houden
Ach, ik baseer me liever op feiten dan op zelf opgeklopte geruchtjes.

Ik heb geen PSV-ers het woord "crisis" in de mond horen nemen trouwens. Terwijl ze toch meer wedstrijden verloren hebben tot nu toe in 2004 dan Ajax.

Nog een grappig "statistiekje": PSV heeft in 2004 2 keer zoveel wedstrijden verloren dan Ajax.

Ach, als SCH wil dat het een crisis is noemt-ie het maar een crisis: het enige wat mij MEER interesseert is het "grappige verhullende statistiekje" dat Ajax aan het eind van het seizoen de meeste punten heeft behaald. En mij zal je niet horen zeggen dat het makkelijk is, want Ajax speelt niet best. Maar ze zijn zeker niet de enigen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_17444442
Dat laatste zinnetje is zo typerend voor je

PSV-ers nemen het woord crisis niet in de mond omdat er geen crisis is, sportief gaat het niet geweldig maar het team is een eenheid, bij ajax is dat niet het geval. En niemand zegt dat je in een crisis geen kampioen kan worden hoor.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:01:11 #134
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_17444483
Het enige wat aan de hand is is dat de meeste uit vorm zijn en anderen geblesseerd.
Komt wel goed.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:24:32 #135
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17444919
HEET VAN DE PERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koeman is opgestapt als trainer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SCH had gelijk. Dikke crisis bij Ajax!
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17444925
Laten we het ipv crisis gewoon dip noemen.
Ik heb iedere Ajacied hier al zien toegeven dat het gewoon slecht gaat. Dat kun je ook niet ontkennen natuurlijk. Om dan maar meteen allerlei dingen erbij te halen waar wij niets vanaf kunnen weten (zit jij in de kleedkamer?) is een beetje onzinnig.
Er zijn veel jonge spelers die de gebruikelijke terugslag krijgen, dragende spelers die even niet zoveel dragen en dat merk je. Niets vreemds aan. Koeman had wel gelijk toen hij zei dat de creativiteit gewoon ontbrak. De mogelijkheid om die briljante pass te geven, de schijnbeweging om meteen 3 man op het verkeerde been te zetten. Mijns inziens is dit bij jonge spelers gewoon een kwestie van zelfvertrouwen, ze lijken nu af en toe bang om dit uit te voeren en verzanden in oeverloos gebrei en risicoloos rondspelen. Het feit dat we al 2 wedstrijden geen enkel doelpunt zelf hebben gemaakt geeft dit wel aan.
Oplossing: veel en lekker trainen, vooral dat laatste is belangrijk. Krijg het zelfvertrouwen terug dat je de beste bent (want dat zijn ze wel natuurlijk )
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_17444961
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:24 schreef Speed1971 het volgende:
HEET VAN DE PERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koeman is opgestapt als trainer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SCH had gelijk. Dikke crisis bij Ajax!
Ik checkte toch even teletext...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 1 maart 2004 @ 16:28:35 #138
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17444986
PSV zit in een enorme crisis.

Zo, het is gezegd
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17445010
Ajax komt wel goed hoor als Pinaar en Zlatan op tijd fit zijn en voor wat meer dreiging kunnen zorgen. Of Ajax moet overschakelen naar 4-4-2 met de 2 spitsen sonck en anas.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:31:18 #140
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17445028
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik checkte toch even teletext...
Sorry.....

Maar ik ga voortaan maar zo reageren als SCH weer over een crisis bij Ajax loopt te oreren.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:35:18 #141
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17445092
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:25 schreef Suijk het volgende:
Laten we het ipv crisis gewoon dip noemen.
Ik heb iedere Ajacied hier al zien toegeven dat het gewoon slecht gaat. Dat kun je ook niet ontkennen natuurlijk. Om dan maar meteen allerlei dingen erbij te halen waar wij niets vanaf kunnen weten (zit jij in de kleedkamer?) is een beetje onzinnig.
Er zijn veel jonge spelers die de gebruikelijke terugslag krijgen, dragende spelers die even niet zoveel dragen en dat merk je. Niets vreemds aan. Koeman had wel gelijk toen hij zei dat de creativiteit gewoon ontbrak. De mogelijkheid om die briljante pass te geven, de schijnbeweging om meteen 3 man op het verkeerde been te zetten. Mijns inziens is dit bij jonge spelers gewoon een kwestie van zelfvertrouwen, ze lijken nu af en toe bang om dit uit te voeren en verzanden in oeverloos gebrei en risicoloos rondspelen. Het feit dat we al 2 wedstrijden geen enkel doelpunt zelf hebben gemaakt geeft dit wel aan.
Oplossing: veel en lekker trainen, vooral dat laatste is belangrijk. Krijg het zelfvertrouwen terug dat je de beste bent (want dat zijn ze wel natuurlijk )
Ik vrees dat een lekker potje trainen voor Ajax niet het lek boven krijgt. Er moet gewonnen worden, en bovenal gescoord. De spitsen creeeren weinig, en het moet je toch zorgen baren dat Ajax dat voor de winterstop goed speelde zo hard is afgezakt. Van een vanzelfsprekend kampioenschap zal dan ook geen sprake zijn. Ajax heeft dankzij het verlies van PSV nog wel de beste papieren voor de overwinning, maar ik mag hopen dat er bij de spelers/staf niet zo'n groot vertrouwen in de eindoverwinning heerst als bij de fans. Die overdosis kan voor gemakzucht gaan zorgen.
pi_17445124
SCH wordt een beetje te serieus genomen heb ik het idee.............
Laat lekker lallen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:38:15 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17445140
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
Sonck is boos en ontevreden over alles, Soeters en Sikora hebben de pik op Koeman en op vd Vaart en Sneijder en idem dito.
Volgens mij heette die Fido Dido
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 16:38:37 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_17445147
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:37 schreef aldostuta het volgende:
SCH wordt een beetje te serieus genomen heb ik het idee.............
Laat lekker lallen
Nee, joh. Een discussie kan nooit kwaad. Het moet niet te saai worden.

We mogen nooit zoals PSV worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17445192
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee, joh. Een discussie kan nooit kwaad. Het moet niet te saai worden.

We mogen nooit zoals PSV worden.

Dat is waar, maar om nou zo'n onzin discussie te voeren als nu, met iemand die toch niet zijn ongelijk zal toegeven is redelijk zinloos imho
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 1 maart 2004 @ 16:42:08 #146
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17445203
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:35 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik vrees dat een lekker potje trainen voor Ajax niet het lek boven krijgt. Er moet gewonnen worden, en bovenal gescoord. De spitsen creeeren weinig, en het moet je toch zorgen baren dat Ajax dat voor de winterstop goed speelde zo hard is afgezakt. Van een vanzelfsprekend kampioenschap zal dan ook geen sprake zijn. Ajax heeft dankzij het verlies van PSV nog wel de beste papieren voor de overwinning, maar ik mag hopen dat er bij de spelers/staf niet zo'n groot vertrouwen in de eindoverwinning heerst als bij de fans. Die overdosis kan voor gemakzucht gaan zorgen.
Jij mag hopen wat je wil.....

Dat Ajax verliest van zowel Heerenveen en Utrecht is eigenlijk helemaal niets nieuws. Totaal geen rede tot wanhopen. Ajax heeft een dip, niets meer en niets minder.

Maar ik weet nu al hoe de commentaren strax zijn als het weer loopt bij Ajax.......dan klinkt het weer vanuit alle windstreken....Lucky Ajax dit en Lucky Ajax dat. Of kampioen van de armoede. Het is gewoon even balen dat Ajax in een dip zit. Maar wees blij....als Ajax wel de afgelopen twee wedstrijden had gewonnen was het gat 12 punten en met zo`n 11 wedstrijden te gaan was het dan beslist en dan liep iedereen weer te janken dat er geen spanning is.

mensen.....

HOU OP MET ZEIKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 1 maart 2004 @ 16:46:14 #147
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_17445279
De pers is weer tegen Ajax.... Tsjonge jonge
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17445362
Het he-le-maal met Speed eens is

Als Ajax er toch niet had geweest...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 1 maart 2004 @ 16:52:00 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17445388
quote:
Op maandag 1 maart 2004 16:46 schreef Dylan Dog het volgende:
De pers is weer tegen Ajax.... Tsjonge jonge
SCH is de pers?
pi_17445454
Wat ajax nodig heeft is diepgang aan de zijkanten of door 2 spitsen erin te pleuren die dan de hoeken moeten gaan benutten of de vleugel spelers heel veel meters laten maken. Trabelsie zou trouwens ook niet slecht zijn voor Ajax gezien zijn loop ermogen aan die kant.

Er is nog niks aan de hand maar de puntjes mogen er nu niet afgelopen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')