abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2004 @ 13:34:41 #101
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17442601
quote:
Op maandag 1 maart 2004 12:30 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Ado den Haag ging de winterstop in met 17wedstrijden gespeeld en ik geloof 11 punten en nu hebben ze 23 gespeeld en 23 punten (7 punten voorsprong op vitesse en volendam en slechts 2 achter nummer 14 Nec)

dus in 6 wedstrijden 12 punten gepakt, 3 gewonnen en 3 gelijkgespeelt

dus geen degradatiekandidaat meer sorry moest ik ff kwijt
Oh mijn god, nu is in de zoektocht naar het ultieme ontkennen van een crisis bij Ajax ADO al gepromoveerd tot geduchte tegenstander waarbij slechts een superteam met louter wereldsterren een 4-0 overwinning kan halen.
Kijk eens naar Ajax. De wedstrijden net voor en na de winterstop lopen niet over van kwaliteit. Veel kleine overwinningen, matig veldspel, kleine opstootjes tussen de "beste" man VdV (die overigens al tijden uit vorm is) en de Coach, de plotslinge aankoop van een nieuwe spits die er nog niet zo heel veel inschiet, de tegenvallende prestaties van de grote aankoop Sonck, het verlies van de laatste 2 wedstrijden, de nipte overwinning in blessuretijd (meen ik) bij Fc Twente, de kansloze uitschakeling in de CL (ik geef toe, dat was al wat eerder maar mijns inziens een voorbode). Allemaal toch geen signalen dat het super draait bijn de hoofdstedelijke voetbalclub. En toch blijven Ajax-fans het ontkennen. Met oogkleppen op, en verblind door de voorsprong die slechts door een blunderend en matig spelend PSV in stand wordt gehouden, ziet men niet in dat het niet draait. Je kunt spreken van een mindere vorm, maar op zo'n wijze van Utrecht en Heerenveen verliezen, en voorgaande wedstrijden nipt winnen duidt meer op een vormcrisis. Niet dat dit een onoverkomelijke crisis is, en Ajax heeft het geluk dat de concurrent zich in hetzelfde schuitje bevindt.
pi_17442767
quote:
Op maandag 1 maart 2004 02:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Maar je probeert nu dus hysterisch een kansloze nederlaag tegen roda goed te praten? Of begrijp ik je niet goed
nee, ik zeg eerder dat PSV toch beter speelde dan Ajax dit weekend
  maandag 1 maart 2004 @ 13:52:07 #103
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17442800
quote:
Op maandag 1 maart 2004 13:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Dat durf ik ook wel te beweren. PSV kwam tenminste nog in de buurt van het goal van ROda. Ajax heeft heel die doellijn niet gezien.
pi_17442845
quote:
Op maandag 1 maart 2004 13:34 schreef DivineJester het volgende:

Allemaal toch geen signalen dat het super draait bijn de hoofdstedelijke voetbalclub. En toch blijven Ajax-fans het ontkennen.
Ja wij roepen wekelijks dat het geweldig is en dat we niets verliezen...

We zeggen alleen nog steeds dat we kampioen worden, en dat worden we gewoon ook!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 14:01:46 #105
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17442870
quote:
Op maandag 1 maart 2004 13:34 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Oh mijn god, nu is in de zoektocht naar het ultieme ontkennen van een crisis bij Ajax ADO al gepromoveerd tot geduchte tegenstander waarbij slechts een superteam met louter wereldsterren een 4-0 overwinning kan halen.
Kijk eens naar Ajax. De wedstrijden net voor en na de winterstop lopen niet over van kwaliteit. Veel kleine overwinningen, matig veldspel, kleine opstootjes tussen de "beste" man VdV (die overigens al tijden uit vorm is) en de Coach, de plotslinge aankoop van een nieuwe spits die er nog niet zo heel veel inschiet, de tegenvallende prestaties van de grote aankoop Sonck, het verlies van de laatste 2 wedstrijden, de nipte overwinning in blessuretijd (meen ik) bij Fc Twente, de kansloze uitschakeling in de CL (ik geef toe, dat was al wat eerder maar mijns inziens een voorbode). Allemaal toch geen signalen dat het super draait bijn de hoofdstedelijke voetbalclub. En toch blijven Ajax-fans het ontkennen. Met oogkleppen op, en verblind door de voorsprong die slechts door een blunderend en matig spelend PSV in stand wordt gehouden, ziet men niet in dat het niet draait. Je kunt spreken van een mindere vorm, maar op zo'n wijze van Utrecht en Heerenveen verliezen, en voorgaande wedstrijden nipt winnen duidt meer op een vormcrisis. Niet dat dit een onoverkomelijke crisis is, en Ajax heeft het geluk dat de concurrent zich in hetzelfde schuitje bevindt.
1. Het was PSV dat pas in blessure tijd van Twente won; daarnaast heeft 3 wedstrijden verloren in de HCE (da's een meer dan Ajax met een wedstrijd mindergespeeld) en is in afgelopen weken ook uitgeschakeld voor AC. Als je een club de crisis in wil praten is het denk ik PSV. F'noord kan je overigens ook met gemak de crisis in praten, of AZ, of welke club je ook maar wilt ...

2. Het was niet best wat Ajax liet zien in de CL, maar "geheel kansloos uitgeschakeld" gaat te ver.

3. Stel dat er crisis is bij Ajax, maar Ajax behaalt wel de meeste punten van alle clubs: hoe hard moeten de clubs Ajax dan vrezen als Ajax uit die crisis raakt?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_17442987
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:16 schreef Doc het volgende:
Voor al die zeikhonden die crisis dit en crisis dat roepen: Ajax is de club die in 2004 tot nu toe de meeste punten heeft behaald (18), weliswaar met een wedstrijd meer dan de andere ploegen, maar zelfs als je een overwinning er af zou halen (wat niet klopt omdatde wedstrijd tegen H'veen de inhaalwedstrijd was)dan heeft Ajax met 15 punten NOG STEEDS de meeste punten behaald.

Als er iemand een hond is dan ben jij het wel want je blaft samen met Speed een oorverdovend en nogal sneu concertje in het rond.

Wij hebben jullie niet aangemoedigd om steeds te roepen dat Ajax met gemak kampioen wordt en steeds te roepen dat jullie zo goed zijn en de allerbeste. De meeste anderen zijn gewoon realistisch over de prestaties van hun club en hebben dat ubergeschreeuw niet nodig. Je roept het dus over je zelf af, wil ik maar zeggen. Ajax gaat gewoon hartstikke slecht maar je blijft maar roepen dat het allemaal best okay is. Zou je zelf ook om lachen als je in mijn schoenen stond. Doe dat nou niet, je hebt het niet nodig, het is niet erg dat het wat minder gaat.

Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 14:58:47 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_17443391
2 keer achter elkaar verliezen en het heet een crisis. Dan is elke club in de eredivisie in een diepe crisis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17443411
quote:
Op maandag 1 maart 2004 14:58 schreef tong80 het volgende:
2 keer achter elkaar verliezen en het heet een crisis. Dan is elke club in de eredivisie in een diepe crisis.
Beter opletten Tong, de crisis was er al voordat er 2 x werd verloren
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 15:02:22 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_17443447
quote:
Op maandag 1 maart 2004 14:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Beter opletten Tong, de crisis was er al voordat er 2 x werd verloren
Er werd gewonnen met middelmatig voetbal. Zo worden wel meer ploegen kampioen.

Crisis ? What crisis ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17443492
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:02 schreef tong80 het volgende:

Crisis ? What crisis ?
Ja maar de crisis zit hem daar ook niet in. De crisis zit in de onderlinge verhoudingen tussen bepaalde spelers en tussen spelers en trainer - in een crisis kun je best nog winnen. Als je in een crisis verliest, wordt het meestal wel moeilijker om de onvrede en schermutselingen binnenskamers te houden.
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 15:06:32 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_17443523
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja maar de crisis zit hem daar ook niet in. De crisis zit in de onderlinge verhoudingen tussen bepaalde spelers en tussen spelers en trainer - in een crisis kun je best nog winnen. Als je in een crisis verliest, wordt het meestal wel moeilijker om de onvrede en schermutselingen binnenskamers te houden.
Tussen welke spelers ? En doel je op vd Vaart en Koeman. Dat is al opgehelderd.

pi_17443573
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:06 schreef tong80 het volgende:
Tussen welke spelers ?
Tussen diverse kampen. Er is gewoon veel hommeles en onvrede.
quote:
En doel je op vd Vaart en Koeman. Dat is al opgehelderd.
Dat geleuft gij?
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 15:12:12 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_17443612
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Tussen diverse kampen. Er is gewoon veel hommeles en onvrede.
Welke kampen. En wat is je bron ?

maandag 1 maart 2004 @ 15:17:27 #114
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_17443707
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zo is psv tot nu toe bijna ieder jaar kampioen geworden
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_17443722
Sonck is boos en ontevreden over alles, Soeters en Sikora hebben de pik op Koeman en op vd Vaart en Sneijder en idem dito.
Iedereen is boos op Trabelsi. Bijna iedereen is boos op vd Vaart - vd Vaart is boos op Koeman - Koeman is boos op vd Vaart - Sneijder is bang voor Koeman - Zlatan is een eilandje op zich, ga zo maar even door. Overal is altijd wel wat aan de hand, maar bij Ajax nu net even iets meer. Dat heet crisis - geen probleem als ie niet tot een uitbarsting (en daarmee naar buiten) komt.

Kortom: De Ridder is de enige die een beetje gelukkig rondloopt

Bron: het circuit.
  maandag 1 maart 2004 @ 15:19:56 #116
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_17443744
quote:
Op maandag 1 maart 2004 13:48 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Wees er maar trots op, psv zakt ook af naar bedenkelijk niveau.

Maar het wordt misschien nog een heel spannend seizoen Iedereen ruikt kansen tegen de grote ploegen, en de middemoot doet het buitengewoon goed op dit moment.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 15:22:31 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_17443779
Je noemt nu gefrustreerde wisselspelers op. Die zijn overal te vinden. Bij een echte topclub zoals Ajax is het zelfs normaal dat ze niet happy zijn. Niemand zit voor z'n lol op de bank.

Sneijder is bang voor Koeman ? Sneijder heeft dankzij Koeman een basisplaats.

En het eilanje waar je Zlatan ziet is wel erg vergezocht.

pi_17443796
Dan niet Tong. Die wisselspelers zijn wel de bepalende figuren bij Ajax.
  Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 15:26:17 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_17443824
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:24 schreef SCH het volgende:
Dan niet Tong. Die wisselspelers zijn wel de bepalende figuren bij Ajax.
Klopt omdat we zo'n sterke bank hebben worden we waarschijnlijk kampioen.

Een tevreden wisselspeler hoort niet bij een topclub.

pi_17443865
Een ruziemakende en egoistische ook niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:29:18 #121
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17443873
quote:
Op maandag 1 maart 2004 14:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Als er iemand een hond is dan ben jij het wel want je blaft samen met Speed een oorverdovend en nogal sneu concertje in het rond.

Wij hebben jullie niet aangemoedigd om steeds te roepen dat Ajax met gemak kampioen wordt en steeds te roepen dat jullie zo goed zijn en de allerbeste. De meeste anderen zijn gewoon realistisch over de prestaties van hun club en hebben dat ubergeschreeuw niet nodig. Je roept het dus over je zelf af, wil ik maar zeggen. Ajax gaat gewoon hartstikke slecht maar je blijft maar roepen dat het allemaal best okay is. Zou je zelf ook om lachen als je in mijn schoenen stond. Doe dat nou niet, je hebt het niet nodig, het is niet erg dat het wat minder gaat.

lummeltje, ik heb NOOIT geroepen dat Ajax met gemak kampioen wordt

Je kan nu wel dagen achter elkaar roepen dat Ajax in een crisis zit -en nu reageer ik op een dag en ik hou een concert - maar kijk nou maar eens lekker naar de feiten en zie wie de punten pakt. Dat ik daar op wijs is wat anders dan ik roep dat Ajax makkelijk kampioen wordt. Als er een team aangesproken kan worden dat het in een dip zit is het PSV: die hebben tot nu toe in 2004 slechter gedraaid. Maar daar hoor ik je niet over zeiken.

Trouwste user 2022 maandag 1 maart 2004 @ 15:30:38 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_17443897
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:28 schreef SCH het volgende:
Een ruziemakende en egoistische ook niet.
Wie maakt er ruzie ? Maakte Sonck maar eens ruzie ipv achter z'n tegenstander aan te rennen.

pi_17443910
Dat komt omdat (de meeste) PSV-ers dat meteen toegeven. Dan is een corrigerende tik niet nodig
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:31:45 #124
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17443926
Damn, wat ben je toch een verschrikkelijke suffe relnicht, met je geruchtjes waar de gemiddele kapper zich voor zou schamen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:32:28 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17443936
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:31 schreef SCH het volgende:
Dat komt omdat (de meeste) PSV-ers dat meteen toegeven. Dan is een corrigerende tik niet nodig
Waar heb jij PSV-ers gezien die roepen dat PSV is een enorme crisis zit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')