abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2004 @ 10:17:35 #76
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17440648
Nee de wedstrijd tegen Roda was de inhaalwedstrijd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 10:21:25 #77
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17440711

Dacht toch echt dat de wedstrijd tegen H'veen verplaatst was

Maar al ZOU je gelijk hebben, dan NOG heeft Ajax de meeste punten gepakt dit jaar

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 1 maart 2004 @ 10:25:54 #78
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17440807
Heerenveen zat al na de winterstop. Roda niet. Zat officieel voor de winterstop
  maandag 1 maart 2004 @ 10:35:26 #79
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17440958
Hoe dan ook, een crisis is er niet.
Ik hoop dat genoeg mensen op de tribune dat begrijpen en de club niet weer de problemen in gaan fluiten, maar als ik de reacties onder een aantal Ajax 'supporters' hier op het forum zo proef vrees ik wat dat betreft het ergste.
Life is what you make it.
pi_17440981
Ik ga mijn weddenschap winnen
slettebak [@] gmail.com
  maandag 1 maart 2004 @ 10:37:56 #81
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17440982
quote:
Op maandag 1 maart 2004 09:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten ook, want het is weer kansloos begrijp ik
Inderdaad, het was niet echt complimenteus .... maar volgens mij is Speed een beetje frusti
pi_17441016
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop dat genoeg mensen op de tribune dat begrijpen en de club niet weer de problemen in gaan fluiten, maar als ik de reacties onder een aantal Ajax 'supporters' hier op het forum zo proef vrees ik wat dat betreft het ergste.
Ik denk dat je vrees terecht is ja
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:42:06 #83
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17441046
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:16 schreef Doc het volgende:
Voor al die zeikhonden die crisis dit en crisis dat roepen: Ajax is de club die in 2004 tot nu toe de meeste punten heeft behaald (18), weliswaar met een wedstrijd meer dan de andere ploegen, maar zelfs als je een overwinning er af zou halen (wat niet klopt omdatde wedstrijd tegen H'veen de inhaalwedstrijd was)dan heeft Ajax met 15 punten NOG STEEDS de meeste punten behaald.

Dat is een leuke redenatie. Omdat men de punten wel binnen sprokkelt, ook al is de speelwijze slecht en beneden peil, dan is er geen crisis? In dat geval zit het Nederlandse elftal ook niet in een crisis.
Hoe je het ook wendt of keert, Ajax zit in een vormcrisis. Het spel is beneden de maat, er worden veel punten gemorst. Dit Utrecht had niet van Ajax mogen winnen. Als je in vorm bent, dan haal je daar met gemak een overwinning en drie punten. Dat vervolgens de concurrentie ook de punten laat liggen mag door Ajax wel als een godsgeschenk gezien mogen worden.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:47:29 #84
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17441106
Ajacieden komen ook niet naar het stadion om hun ploeg aan te moedigen maar om mee te varen met én zich te identificeren met het succes van de ploeg. Moet eerlijk zeggen dat dit bij PSV ook een beetje zo is, maar niet zo erg als in de hoofdstad.
edit: ik generaliseerde. er zij natuurlijk ook veel echte supporters in de ArenA aanwezig.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 10:47:38 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17441110
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:42 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat is een leuke redenatie. Omdat men de punten wel binnen sprokkelt, ook al is de speelwijze slecht en beneden peil, dan is er geen crisis? In dat geval zit het Nederlandse elftal ook niet in een crisis.
Hoe je het ook wendt of keert, Ajax zit in een vormcrisis. Het spel is beneden de maat, er worden veel punten gemorst. Dit Utrecht had niet van Ajax mogen winnen. Als je in vorm bent, dan haal je daar met gemak een overwinning en drie punten. Dat vervolgens de concurrentie ook de punten laat liggen mag door Ajax wel als een godsgeschenk gezien mogen worden.
Dat houdt dus ook in dat als Ajax nu in crisis is andere clubs nog dieper in een crisis moeten zitten. En zo niet- dus als andere clubs niet in een crisis zitten en Ajax wel - dan is het des te knapper dat Ajax de meeste punten weet te verzamelen. Kan je nagaan wat het moet worden als Ajax in vorm geraakt ...

FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 10:50:44 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17441125
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:47 schreef ErikT het volgende:
Ajacieden komen ook niet naar het stadion om hun ploeg aan te moedigen maar om mee te varen met én zich te identificeren met het succes van de ploeg. Moet eerlijk zeggen dat dit bij PSV ook een beetje zo is, maar niet zo erg als in de hoofdstad.
edit: ik generaliseerde. er zij natuurlijk ook veel echte supporters in de ArenA aanwezig.
Wat is dit nou weer voor een loze opmerking
  maandag 1 maart 2004 @ 10:51:38 #87
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17441131
PSV zit ook in een gigantische vormcrisis. Het spel lijkt het hele (kalender)jaar nog nergens naar.
  maandag 1 maart 2004 @ 10:52:36 #88
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17441143
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:50 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een loze opmerking
Het was een reactie op:
quote:
Dat vind ik zo mooi aan de kleinere clubs. De supporters gaan erheen om hun club aan te moedigen. Dit in tegenstelling tot bij de grotere clubs, waar winst wordt verwacht. De definitie van supporters wordt hier wel eens vergeten.
pi_17441178
quote:
Dit Utrecht had niet van Ajax mogen winnen. Als je in vorm bent, dan haal je daar met gemak een overwinning en drie punten
Hoe komen jullie daar toch bij ? Hoeveel kansen heeft Ajax nou gehad gisteren ?
FC Utrecht was goed bezig achterin, en met C-spitsen als Anastasiou kom je niet ver....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_17441329
ik vond niet dat Ajax verdiende te winnen maar Utrecht ook zeker niet, ze hingen de hele tijd met z'n allen in het eigen strafschopgebied.
En de commentator van Canal+ zei het al: ze wachten op een toevalstreffer, en die kwam er helaas ook.
  maandag 1 maart 2004 @ 11:12:38 #91
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17441333
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat houdt dus ook in dat als Ajax nu in crisis is andere clubs nog dieper in een crisis moeten zitten. En zo niet- dus als andere clubs niet in een crisis zitten en Ajax wel - dan is het des te knapper dat Ajax de meeste punten weet te verzamelen. Kan je nagaan wat het moet worden als Ajax in vorm geraakt ...
Ajax heeft het geluk dat het slecht speelt en wedstrijden wel blijft winnen. Daarbij hebben ze voor de winterstop met beter spel een voorsprong genomen ten opzicht van de concurrentie die op dit moment ook punten verspeelt. Ajax heeft na de winterstop steeds met een enkel doelpuntje verschil gewonnen, behalve bij ADO en Volendam, 2 degradatie-kandidaten.
  maandag 1 maart 2004 @ 11:15:31 #92
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_17441364
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe komen jullie daar toch bij ? Hoeveel kansen heeft Ajax nou gehad gisteren ?
FC Utrecht was goed bezig achterin, en met C-spitsen als Anastasiou kom je niet ver....
Ikz eg alleen dat de kwaliteit van dit Ajax een stuk hoger is (theoretisch) dan dat van FcU. Maar als je geen enkele kans creeert, dan ben je dus een slechte wedstrijd aan het ballen. Maar ja, men zit dan ook in een crisisje, ook wil het volk dat niet zien. De bom gaat daar nog barsten als het langer doorgaat zo.
pi_17441398
quote:
ik vond niet dat Ajax verdiende te winnen maar Utrecht ook zeker niet, ze hingen de hele tijd met z'n allen in het eigen strafschopgebied.
En de commentator van Canal+ zei het al: ze wachten op een toevalstreffer, en die kwam er helaas ook.
Toeval of niet, het was een schitterende steekpass van Ricky Kruys...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 1 maart 2004 @ 11:21:55 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17441449
quote:
Op maandag 1 maart 2004 10:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het was een reactie op:
[..]

Dat vind ik zo mooi aan de kleinere clubs. De supporters gaan erheen om hun club aan te moedigen. Dit in tegenstelling tot bij de grotere clubs, waar winst wordt verwacht. De definitie van supporters wordt hier wel eens vergeten.
Men houdt in Eindhoven evenhard hun kaken op elkaar gedrukt als dat men dat in Amsterdam (en in mindere mate Rotterdam) doet.
  maandag 1 maart 2004 @ 11:23:32 #95
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17441477
quote:
Op maandag 1 maart 2004 11:21 schreef twi het volgende:

[..]

Men houdt in Eindhoven evenhard hun kaken op elkaar gedrukt als dat men dat in Amsterdam (en in mindere mate Rotterdam) doet.
Ik reken PSV en Feyenoord dan ook (samen met Ajax) tot de grotere clubs.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 11:26:05 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17441508
quote:
Op maandag 1 maart 2004 11:12 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ajax heeft het geluk dat het slecht speelt en wedstrijden wel blijft winnen. Daarbij hebben ze voor de winterstop met beter spel een voorsprong genomen ten opzicht van de concurrentie die op dit moment ook punten verspeelt. Ajax heeft na de winterstop steeds met een enkel doelpuntje verschil gewonnen, behalve bij ADO en Volendam, 2 degradatie-kandidaten.
Ajax heeft meer een voorprong genomen NA de winter stop dan voor. Voor de winterstop stond Ajax in punten gelijk met PSV ...

Het ziet er allemaal niet uit, maar kampioen wordt je door meer punten te halen dan je concurenten.
  maandag 1 maart 2004 @ 11:28:07 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17441540
Dat liet PSV wel zien vorig jaar ja
  maandag 1 maart 2004 @ 11:59:02 #98
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_17441797
Goed bezig
A.M.A.B
  maandag 1 maart 2004 @ 12:12:58 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17441871
Ja he? Bijna weer derde
  maandag 1 maart 2004 @ 12:30:03 #100
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_17442077
quote:
Op maandag 1 maart 2004 11:12 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ado den Haag ging de winterstop in met 17wedstrijden gespeeld en ik geloof 11 punten en nu hebben ze 23 gespeeld en 23 punten (7 punten voorsprong op vitesse en volendam en slechts 2 achter nummer 14 Nec)

dus in 6 wedstrijden 12 punten gepakt, 3 gewonnen en 3 gelijkgespeelt

dus geen degradatiekandidaat meer sorry moest ik ff kwijt
Ado is the pride of Holland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')